XXL Nutrition

Top 2000

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gebrek aan beter sublime. Vind in auto dab+ kut werken. Telkens gehaper.
 
Ga dan de Snob 2000 luisteren, is al bezig (niet in de auto helaas). Dit jaar op 1: Porcupine Tree - Arriving Somewhere But Not Here. Ik had hier op gestemd voor de Top 2000, maar heeft, net als eerdere jaren de lijst niet gehaald. Onbegrijpelijk, aangezien er zoveel kutnummers in die Top 2000 staan.

 
Rij jij onderwater ofzo? Heb daarmee juist altijd super kwaliteit van geluid.
Zou je haast denken, idd. Rij een beetje in de periferie rond het Ijsselmeer. Zal wel aan de installatie liggen dan vermoedelijk :thinking:
 
  • Like
Waarderingen: LM
Volgens mij staan de nummers waar ik op heb gestemd voor de Top 2000 die het niet gehaald hebben, wel in de Snob 2000. :grinny:
 
 
Laatst bewerkt:
O ja, hoe kunnen we neil young vergeten zijn..

Hey, die heb ik nog nooit gehoord. ;)
Die staat uiteraard wel in de lijst.
Nog eentje waar ik op heb gestemd (ook de lijst niet gehaald, maar wel de Snob 2000):
 
okay genoeg spam voor today.
Whey piek over xD.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Graag goede muziek posten Arminius
Dank
 
Het gebeurde al eerder dat er opgeroepen werd op een bepaald nummer of artiest te stemmen, doorgaans als een genre ondervertegenwoordigd is (denk aan Slayer - Angel of Death, een aantal jaren terug). Té ludieke acties en bepaalde muziek werd er door de organisatie van de Top 2000 geweerd en buiten de lijst gehouden. Dit jaar is er echter meer toegelaten en lijken de oproepen niet ook een politiek tintje te hebben. Zo is het agrarisch protest duidelijk zichbaar in de lijst, met De Boer Dat Is De Keerl (9), Lekker Op De Trekker (364) en Op 't Platteland (473). Verder heeft de oproep van Peter R. de Vries om op Vlinder van Rowwen Hèze te stemmen, het nummer ter nagedachtenis aan Nikki Verstappen, ook haar vruchten afgeworpen (421).
 
It's on. Afgetrapt met Suite: Judy Blue Eyes van CSN, eentje waar ik op heb gestemd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven