- Waardering
- 8.812
Ik zal vandaag maar eens beginnen met een schaaltje kwark met chiazaad en blauwe bessen.
Na de middag zien we wel verder

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal vandaag maar eens beginnen met een schaaltje kwark met chiazaad en blauwe bessen.

Zit je niet in NY of ben je al terug?Ik zal vandaag maar eens beginnen met een schaaltje kwark met chiazaad en blauwe bessen.
Na de middag zien we wel verder![]()
LIENTJE
Denk het nietDBB is niet voor iedereen, zeker niet voor tere zieltjes.. Je moet een beetje een dikke huid hebben hier.
Volgens mij was het iets met wel mod geen mod doei mod
.
Wel makkelijk tijdens het vreemdgaan

Lien is inderdaad een dagje mod geweest en toen weer mod af, maar ik kan mij niet voorstellen dat dat iets met haar vertrek te maken heeft. Ze was maandenlang dagelijks actief en ineens weg.

Terug voor de kerstdagen

Ze had ook wat andere klachten. Denk niet dat ze weg is enkel door het mod geen mod gedoeVolgens mij was ze daarna direct weg, maar zoals gezegd mijn geheugen is nooit mijn beste feature geweest![]()
Als je in Helmond woont kan elke dag je laatste zijn.Terug voor de kerstdagen
Het eerste nummer waarop ik gestemd heb zojuist gehoord.
Ik mis @Vieze jij ook![]()
Zit waarschijnlijk vast ivm fout parkerenAls je in Helmond woont kan elke dag je laatste zijn.