Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen ervaring met Anytime, maar: welke lokaties/sportscholen heb je op het oog?
Ik ben zelf ook op zoek naar iets goeds in de regio Den Bosch.
Flash is best OK, maar slechte tijden in het weekend.
Sport Arena in Eindhoven is goed, maar wat ver weg.
Komt er een Anytime in Den Bosch?
Als je Flash al klein vindt...Flash vind ik ook erg klein haha. Ik heb verder niks op het oog in den bosch eigenlijk want er is weinig normaals.
In de visstraat komt een anytime fitness zag ik, maar ik weet niet wanneer. Parkeren zal wel moeilijk gaan en veel studenten.
Enige wat ik eventueel op het oog heb is Studio Aktief in Giessen (met fitpower24/7, 300 meter verderop) of powerbase in Best.
Ik heb wel besloten om toch pas in 2016 te kijken naar een andere gym, vanwege de wedstrijd, en zelfs dan kan het zijn dat ik toch wel blijf (ligt aan de omstandigheden in mn huidige gym).
Als je Flash al klein vindt...
Het is er wel wat krap en geen deadliftplatform en maar 1 squat rack.
Powerbase: nooit geweest, maar is wel een serieuze toko.
Giessen ligt voor mij teveel uit de route.
Anytime in de visstraat: ik gok erop dat die dan in het pand van de ABN AMRO komt.
Waarom er geen goede gym met goede openingstijden in een stad als Den Bosch is, is mij een raadsel.
dat is een kut gym he, ben er vaak geweestDe basic fit rosmalen is net een legbatterij, heel druk en alles in rijen. En veel jonge guppies die alles gezellig vinden, ouwehoeren en zo de boel bezet houden.
Plus de technogym spul wat niet prettig is.
Heb je ook nog de basic fit op de oude vlijmenseweg, maar ook erg druk hoor. Wel gezellige bedoeling onderling en serieus trainen.
Eens.