alessio007
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 8%
Beste BB, Ik zit al een tijdje op deze forum en heb altijd goed informatie gevonden maar vond het nu wel tijd om een gebruiker aan te maken. Ik ben 22 jaar oud en 1.77m lang weeg 77kg met een vetpercentage van 6%. Ik doe 3 jaar aan fitness waarvan 2jaar perfecte training schema en 1 jaar een goede voedingschema, ik heb op mijn 20e spijtig genoeg een kuur van 5 weken Deca Testo gedaan waarvan ik 6kilo heb gegaind en 3 van overgehouden. Ik wist niet wat ik deed had geen voedingsschemaen had niet de perfecte basis en kennis over AAS,ik ging elke weekend opstap en dronk een fles jack daniels alsof het water was.. ik doe wel van mijn 7e aan gevechtsport dus ik wist wel wat sporten is maarjah dit heeft niet veel met Bodybuilding te maken..
Ik heb 8maanden geleden een winstrol tab kuur gdn van 4weken met een goede voedingsschemaen heb er 4 kilo droge spiermassa meegewonnen. Ik weet dat ik veel te jong ben begonnen met kuuren en dat ik naturel veel meer eruit kon halen maarjah dit is nu verleden tijd en helaas kunnen we er niet veeel aan veranderen.
Mijn voedingschema:
Opstaan ;Whey shake
20 min later ontbijt : +Havermoutpap afwisselend met 5eitjes in de pan waarvan 3zonder eigeel met volkoren brood:
2 uur later : rijst met kip/tonijn afwisselend met spaghetti fruit erbij
2 uur later : aardappelen met kip of vis spinazi, afwisselend met rijst met kip met een slaatje erbij ,fruit erbij
1 uur 30min later : whey shake
30min later : banaantje of rozijnen
--> Training
20min Na training whey shake
1uur na training : Rijst met Kip of vis , Ofwel Puree met kip of vis ofwel Spaghetti met vlees
2 uur later : nootjes met een yoghurt of 2 ( lust geen kwark of frans kaas .. )
voor slapen gaan : Trage eiwitten shake
totaal altijd rond de 3000 kcal
Training schema:
Maandag : Borst bicep buik
Dinsdag : Rug Tricep
Woensdag : rust
Donderdag : Schouders benen buik
Vrijdag: Terug opnieuw
Zater: Rust
Zondag: rust
Om de 6 a 8 weken wissel ik van trainingschema om nog te onderzoeken welke het best werkt.
Ik ben dus van plan om over 2 maanden deze kuur te doen :
week 1tot8 Test 500mg/week
week 1tot 8 Tren 75mg/eod
week 3tot 8 Win 40mg/ed
Ik wil deze maand ook beginnen met de Arnold schema voor beginners, omdat ik momenteel niet werk en veel rust heb voor mijn lichaam.
Ik sta open voor al jullie meningen en reacties en vraag of dit een goede kuur is, ik wil enkel droge spiermassa bijkomen die ik ook goed kan behouden, Danku !
Ik heb 8maanden geleden een winstrol tab kuur gdn van 4weken met een goede voedingsschemaen heb er 4 kilo droge spiermassa meegewonnen. Ik weet dat ik veel te jong ben begonnen met kuuren en dat ik naturel veel meer eruit kon halen maarjah dit is nu verleden tijd en helaas kunnen we er niet veeel aan veranderen.
Mijn voedingschema:
Opstaan ;Whey shake
20 min later ontbijt : +Havermoutpap afwisselend met 5eitjes in de pan waarvan 3zonder eigeel met volkoren brood:
2 uur later : rijst met kip/tonijn afwisselend met spaghetti fruit erbij
2 uur later : aardappelen met kip of vis spinazi, afwisselend met rijst met kip met een slaatje erbij ,fruit erbij
1 uur 30min later : whey shake
30min later : banaantje of rozijnen
--> Training
20min Na training whey shake
1uur na training : Rijst met Kip of vis , Ofwel Puree met kip of vis ofwel Spaghetti met vlees
2 uur later : nootjes met een yoghurt of 2 ( lust geen kwark of frans kaas .. )
voor slapen gaan : Trage eiwitten shake
totaal altijd rond de 3000 kcal
Training schema:
Maandag : Borst bicep buik
Dinsdag : Rug Tricep
Woensdag : rust
Donderdag : Schouders benen buik
Vrijdag: Terug opnieuw
Zater: Rust
Zondag: rust
Om de 6 a 8 weken wissel ik van trainingschema om nog te onderzoeken welke het best werkt.
Ik ben dus van plan om over 2 maanden deze kuur te doen :
week 1tot8 Test 500mg/week
week 1tot 8 Tren 75mg/eod
week 3tot 8 Win 40mg/ed
Ik wil deze maand ook beginnen met de Arnold schema voor beginners, omdat ik momenteel niet werk en veel rust heb voor mijn lichaam.
Ik sta open voor al jullie meningen en reacties en vraag of dit een goede kuur is, ik wil enkel droge spiermassa bijkomen die ik ook goed kan behouden, Danku !