AndroidHealthClinic

3e kuur -> Tren, Testo, Winny

alessio007

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
81kg
Vetpercentage
8%
Beste BB, Ik zit al een tijdje op deze forum en heb altijd goed informatie gevonden maar vond het nu wel tijd om een gebruiker aan te maken. Ik ben 22 jaar oud en 1.77m lang weeg 77kg met een vetpercentage van 6%. Ik doe 3 jaar aan fitness waarvan 2jaar perfecte training schema en 1 jaar een goede voedingschema, ik heb op mijn 20e spijtig genoeg een kuur van 5 weken Deca Testo gedaan waarvan ik 6kilo heb gegaind en 3 van overgehouden. Ik wist niet wat ik deed had geen voedingsschemaen had niet de perfecte basis en kennis over AAS,ik ging elke weekend opstap en dronk een fles jack daniels alsof het water was.. ik doe wel van mijn 7e aan gevechtsport dus ik wist wel wat sporten is maarjah dit heeft niet veel met Bodybuilding te maken..
Ik heb 8maanden geleden een winstrol tab kuur gdn van 4weken met een goede voedingsschemaen heb er 4 kilo droge spiermassa meegewonnen. Ik weet dat ik veel te jong ben begonnen met kuuren en dat ik naturel veel meer eruit kon halen maarjah dit is nu verleden tijd en helaas kunnen we er niet veeel aan veranderen.

Mijn voedingschema:

Opstaan ;Whey shake

20 min later ontbijt : +Havermoutpap afwisselend met 5eitjes in de pan waarvan 3zonder eigeel met volkoren brood:

2 uur later : rijst met kip/tonijn afwisselend met spaghetti fruit erbij

2 uur later : aardappelen met kip of vis spinazi, afwisselend met rijst met kip met een slaatje erbij ,fruit erbij

1 uur 30min later : whey shake

30min later : banaantje of rozijnen

--> Training

20min Na training whey shake

1uur na training : Rijst met Kip of vis , Ofwel Puree met kip of vis ofwel Spaghetti met vlees

2 uur later : nootjes met een yoghurt of 2 ( lust geen kwark of frans kaas .. )

voor slapen gaan : Trage eiwitten shake

totaal altijd rond de 3000 kcal

Training schema:

Maandag : Borst bicep buik
Dinsdag : Rug Tricep
Woensdag : rust
Donderdag : Schouders benen buik
Vrijdag: Terug opnieuw
Zater: Rust
Zondag: rust

Om de 6 a 8 weken wissel ik van trainingschema om nog te onderzoeken welke het best werkt.

Ik ben dus van plan om over 2 maanden deze kuur te doen :

week 1tot8 Test 500mg/week
week 1tot 8 Tren 75mg/eod
week 3tot 8 Win 40mg/ed

Ik wil deze maand ook beginnen met de Arnold schema voor beginners, omdat ik momenteel niet werk en veel rust heb voor mijn lichaam.

Ik sta open voor al jullie meningen en reacties en vraag of dit een goede kuur is, ik wil enkel droge spiermassa bijkomen die ik ook goed kan behouden, Danku !

Tegenwoordig is het een trend om je test maar op 250mg te laten meelopen omdat je daar minder bijwerkingen van zou krijgen en omdat de tren de test toch overheerst.

Test twee weken langer laten lopen dan je tren, dat maakt het herstel wat vlotter.

En persoonlijk zou ik er geen winstrol bij nemen. Tren is al heftig genoeg voor je lichaam zonder dat je nog 6 weken orals neemt, maar goed, er zijn er zoveel die het doen.

Je voedingsschema is moeilijk te beoordelen zonder getallen en gewichten op, maar je weet toch dat je tijdens een kuur veel meer eiwitten mag eten dan anders hé? Maak er maar 250g van.

Zal je trainingsschema even aanpassen.... Je traint rug de dag na biceps en borst de dag na schouders. Hier zou je ''problemen'' mee kunnen krijgen

• Topic Starter Topic Starter
Oke Test op 300 dan ? En ben op zoek naar een nieuwe trainingschema..

Calorieen eerder rond de 4000 a 5000, en test en tren wat langer laten lopen, rond de 10 weken.

Test 2 weken langer dan tren ivm herstel

Beste BB ik begin volgende week met mijn kuur en zal alles ook bijhouden , mijn vraag is zou ik winstrol aan het begin van mijn -kuur doen ? wat is jullie mening daarover en waarom, ik zal nakuren met nolvadex kan ik iemand mij nog extra tips geven alvast bedankt.

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 20:43 ----------

vet percentage overlaatst laten meten en sta op 8percent zal dit ook aanpassen

Beste BB ik ben begonnen aan mijn kuur TEST E en TREN E ik heb de eerste 2 weken winstrol erbij gebruikt , jammer ben ik genoodzaakt met winstrol te stoppen omdat mijn dealer op vakantie was ik heb dit heel amateurisch aangepakt mijn eigen fout mijn schuld 'Swat ... Mijn vraag is ' Kan ik mijn kuur nog beêindigen met 4weken winstrol' ik doe een kuur van 8 weken Tren en 10 Test, Kan iemand mij verder helpen , ik ben ondertussen al 4kg bijgekomen van mijn met redelijk toch wat vocht ... trainingen gaan heel goed ik voel me super Fotos zullen volgen indien gewenst.

Beste BB ik ben begonnen aan mijn kuur TEST E en TREN E ik heb de eerste 2 weken winstrol erbij gebruikt , jammer ben ik genoodzaakt met winstrol te stoppen omdat mijn dealer op vakantie was ik heb dit heel amateurisch aangepakt mijn eigen fout mijn schuld 'Swat ... Mijn vraag is ' Kan ik mijn kuur nog beêindigen met 4weken winstrol' ik doe een kuur van 8 weken Tren en 10 Test, Kan iemand mij verder helpen , ik ben ondertussen al 4kg bijgekomen van mijn met redelijk toch wat vocht ... trainingen gaan heel goed ik voel me super Fotos zullen volgen indien gewenst.
Waarom moet je stoppen met winstrol als je dealer op vakantie gaat? Leg eens duidelijk uit wat er mis is.

Ik heb 1 potje winstrol aan een vriend gegeven dus zat ik zelf zonder verkeerd ingepland .. grote fout ...

Je kunt toch gewoon doorgaan met test en tren? Je kunt zonder problemen stoppen met winstrol.

Doet die ook, hij vraagt of die nog winny aan t einde kan doen:p

Antwoord is ja maar of t helpt met tren..

Zou dan de 2 weken na laatste inject winny pakken en daarna gelijk nakuren als je t echt wilt

Doet die ook, hij vraagt of die nog winny aan t einde kan doen:p

Antwoord is ja maar of t helpt met tren..

Zou dan de 2 weken na laatste inject winny pakken en daarna gelijk nakuren als je t echt wilt
Hmm tsja ik zou het persoonlijk niet doen. Tren doet hier het werk, en je zult er al goed genoeg op gaan zonder winstrol.

Kan een week korter want hij pakt tren ace zo te zien.

Waarom geen test p als je toch tren a pakt?

Ik zou benen op aparte dag doen en schouders ook. Biceps bij rug en triceps bij borst.

Biceps juist met borst, Triceps met rug.
Biceps pak je dan hard met borstdag, triceps een beetje. Triceps pak je hard met rugdag en biceps een beetje. De kleine groep pak je zo 1x goed aan en 1x een klein beetje, kan prima!

Biceps pak je dan hard met borstdag, triceps een beetje. Triceps pak je hard met rugdag en biceps een beetje. De kleine groep pak je zo 1x goed aan en 1x een klein beetje, kan prima!
Natuurlijk niet, je wilt je spieren toch zo hard mogelijk trainen. Je kunt ze dan niet 2 dagen later weer gaan trainen, want dan zijn ze nog niet hersteld. Ik zie geen enkel voordeel aan ze ook "een beetje" trainen.

zo heb ik het nog niet bekeken +1

Natuurlijk niet, je wilt je spieren toch zo hard mogelijk trainen. Je kunt ze dan niet 2 dagen later weer gaan trainen, want dan zijn ze nog niet hersteld. Ik zie geen enkel voordeel aan ze ook "een beetje" trainen.

Ja, 1x maximaal (isolatie oefeningen): Na flyes / bankdrukken (borst) volgas je biceps trainen met allerlei vormen van curlen, echt uitputten die biceps. 2 van die heftige trainingen is teveel, maar later in de week (3 dagen later ofzo) je rug trainen en daarbij train je automatisch je biceps iets mee.
Hiermee train je de biceps op 2 verschillende manieren: verschil in volume, intensiteit en manier, zonder ze hier helemaal mee te slopen.

Ja, 1x maximaal (isolatie oefeningen): Na flyes / bankdrukken (borst) volgas je biceps trainen met allerlei vormen van curlen, echt uitputten die biceps. 2 van die heftige trainingen is teveel, maar later in de week (3 dagen later ofzo) je rug trainen en daarbij train je automatisch je biceps iets mee.
Hiermee train je de biceps op 2 verschillende manieren: verschil in volume, intensiteit en manier, zonder ze hier helemaal mee te slopen.
Ik zie hier het voordeel niet van in ;)
Maar goed, als het voor jou werkt

Terug
Naar boven