AndroidHealthClinic

4,5 maanden bezig. (wat is mn bf?)

Volgens mij heb jij er wel aanleg voor! De meeste mensen doen over zo'n progressie 3x zo lang.

• Topic Starter Topic Starter
Warm

image.jpg

tnx bro. Ik wil 85 kg en rond de 8% BF.. Enorm grote massalichaam is niet wat k wil, meer atletisch. Ik doe ook veel oefeningen met eigen gewicht en veel reps de laatste tijd, vind nm spierconditie ook belangrijk.

5 daagse split... soms kort ik t in en is t 4 dagen.

p.s ik eet veel grechka... top spul en lkkr ook.

Ben blij dat je dat niet wil, want dit past meer bij je denk ik en persoonlijk vind ik zulke lichamen mooier. Helaas past het niet bij mij. :(

Het is echt knap van je dat je dit al na 4.5 maanden hebt, en ook nog is met een split. Meestal werkt een split niet bij beginners.

omg:eek: Wel naturel getraint? Is echt goed gedaan in 4.5 maand, mijn complimenten..
Maar wat ga je nu doen, cutten? En hoe ziet je eetschema of heb je die niet?
Veel suc6 ieg je hebt er echt wel aanleg voor hoor

Haha, ja, naturel :) . Dextrose, Creatine en whey zijn de enige supps.

Ik ga nog niet cutten, is niet nu nog niet nodig vind je niet? Ik ga rustig clean bulken tot 85-86 kg en dan zie ik wel of ik veel BF heb aangezet. Ik heb geen voedingsschema gehad die ik volgde. Wel had ik een vast eetpatroon en wist ik aan het einde van de dag of ik 3500 kcal binnen heb of niet... Sinds een maandje heb ik wel een schema en die ga ik nu ook posten en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

TOTAAL E/K/V= 240/388/107 %= 28/45/28

Niet op de tijden letten... Maaltijden staan wel in de volgorde maar niet op de juiste tijden.

EN ik heb me avond eten niet in verwerkt aangezien ik elke avond wat anders eet. De ene keer liter soep de andere keer is t pasta. Maar ik schat me avond eten op ong 500 kcal.

wat ik trouwens heel vreemd vind dat ik met deze monster overschot aan kcal... Niet in BF stijg.

schema1.jpg

schema2.jpg

Laatst bewerkt:
100 gram pindakaas?

Laatst bewerkt:
dus je smeert 24 sneetjes met een grote pot? Lol

ja ik doe idd niet lang met een 600 gram calve... pot per week. met smeerkaas exact t zelfde... een bakje is voor 6 sneetjes.

echt goed voor nog geen 5 maanden! Ik gok maximum 10%

Terug
Naar boven