AndroidHealthClinic

4 á 5 % vetpercentage.

Bezoekers in dit topic

Levrone@

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
1.639
Waardering
0
Is het mogelijk om van 10/12 % lichaamsvet binnen 2 á 3 maanden te veranderen in 4/5 % lichaamsvet zonder ziekjes te worden ???


Natuurlijk met een goede dieet en andere hulpmiddelen.(T3, winstrol/eq, clenbuterol.)



En hoe lang kan je op zo'n percentage blijven? moet je cals weer rustig opbouwen naar onderhoudsnivau?

Ik denk wel dat je dan weer wat vetter wordt..maar niet zoveel..

Of vliegen de kilo's er toch na de kuur er weer aan?



Groet,

Levrone@
 
Laatst bewerkt:
volgens mij wel maar moet je wel heel streng zijn en wat extra dingen gaan gebruiken ja
 
Ligt er ook aan hoe snel je zelf bf verliest.

Maar als je dit vrij snel afgaat, dan is het zeker mogelijk. Uiteraard met wat hulpmiddelen en een heel streng dieet.

Ben je dit van plan bro? Ben benieuwd.....
 
Originally posted by matthieu
Ligt er ook aan hoe snel je zelf bf verliest.

Maar als je dit vrij snel afgaat, dan is het zeker mogelijk. Uiteraard met wat hulpmiddelen en een heel streng dieet.

Ben je dit van plan bro? Ben benieuwd.....

jep, er is volgend jaar een wedstrijd in delfzijl.(junioren)

ALs alles naar plan verloopt en ik kan op de 4/5 % zitten zonder gezondheidsproblemen.Dan sta ik onstage:)


Als het niet lukt , dan probeer ik het een jaar later weer;)
 
gaat zeker!! dan is er een kleine kans dat ik je daar tref. weet niet hoe alles gaat lopen en met m;n blessure enzo maar ik heb in de planning zitten die wedstrijd ook te draaien....
 
De junioren gaan toch maar tot de 21 ???

rob

Originally posted by the_ur
gaat zeker!! dan is er een kleine kans dat ik je daar tref. weet niet hoe alles gaat lopen en met m;n blessure enzo maar ik heb in de planning zitten die wedstrijd ook te draaien....
 
Volgens mijn bronnen is het met een goed ieet mogelijk 1 % lichaamsvet p/w kwijt te raken

gr rob




Originally posted by Levrone@
Is het mogelijk om van 10/12 % lichaamsvet binnen 2 á 3 maanden te veranderen in 4/5 % lichaamsvet zonder ziekjes te worden ???


Natuurlijk met een goede dieet en andere hulpmiddelen.(T3, winstrol/eq, clenbuterol.)
 
ik bedoelde ook niet tegenkomen op het podium maar wellicht daar.
 
Originally posted by the_ur
ik bedoelde ook niet tegenkomen op het podium maar wellicht daar.


Als het me lukt om in vorm te komen, geef ik je daar wel een tikje op je schouder, ik weet immers toch hoe je eruitziet:D
 
is wel mogelijk vooral met as kun je wel veel spiermassa behouden
 
Ook zonder is het verlies binnen de perken te houden, mits je je volledig aan je dieet houdt (en het dieet klopt), en je hard blijft trainen....
 
Twaalf weken zou genoeg moeten zijn. Maar als dit je eerste dieet is (om echt wedstrijd droog te staan) had ik er 15 weken van gemaakt. En 5% is echt het maximum! Met een hoger vetpercentage zal je niet hard genoeg en niet voldoende separatie hebben. Probeer rond de 4,5% droog te zijn. Boven de 5% is carbs loading en met sodium werken zinloos!
 
Back
Naar boven