MuscleMeat

4 a 5 weken Epistane log

Bezoekers in dit topic

Vooruitgang is duidelijk zichbaar, enkel is je laatste pose iets slechter dan de andere 2.
Hierdoor oog je op foto 2 iets buffer.
Terwijl als je goed kijkt, je toch echt ziet dat je een lager BF hebt op foto 3, en dezelfde massa hebt. Dit kan je zien aan bijv je sleutelbeen, is namelijk nog steeds bedekt met spieren. Of te zien bij je navel.
Anyway, keep up the good work...
 
Vooruitgang is duidelijk zichbaar, enkel is je laatste pose iets slechter dan de andere 2.
Hierdoor oog je op foto 2 iets buffer.
Terwijl als je goed kijkt, je toch echt ziet dat je een lager BF hebt op foto 3, en dezelfde massa hebt. Dit kan je zien aan bijv je sleutelbeen, is namelijk nog steeds bedekt met spieren. Of te zien bij je navel.
Anyway, keep up the good work...

ja slechte pose ik weet het heb het iets van 5 keer geprobeerd wou maar niet goed lukken. belichten was anders omdat ik dicht bij een dakraam poseer en nu was het heel bewolkt dus moest nu meer licht toevoegen
 
Vooruitgang is duidelijk zichbaar, enkel is je laatste pose iets slechter dan de andere 2.
Hierdoor oog je op foto 2 iets buffer.
Terwijl als je goed kijkt, je toch echt ziet dat je een lager BF hebt op foto 3, en dezelfde massa hebt. Dit kan je zien aan bijv je sleutelbeen, is namelijk nog steeds bedekt met spieren. Of te zien bij je navel.
Anyway, keep up the good work...

Spieren op je sleutelbeen?
 
Ja dat dacht ik ook toen ik het las. Vertel eens dan

Ik vind de aanhechting van de borstspier op het sleutelbeen kenmerkend voor het vet%, of eventueel massaverlies. That's it..


edit. geldt overigens natuurljik ook voor de navelstreek etc.
 
Pakketjes uit europa worden (vrijwel) niet gecheckt, daarom komt het door de douane.
vergeet niet dat Engeland één van de weinigen EU landen is dat niet tot Schengen behoort. controle zal wel minder zijn dan VS maar er is wel degelijk controle door douane.
 
wat moet je doen als je een boete krijgt ipv je pakketje? zeggen dat je niks besteld hebt ?
 
denk dat ik maar bij de douane ga werken hou ik al jullie pakketjes tegen :P
en vervolgens weer doorverkopen!
 
shit nog geen week aan de nolvadex en nou al 1 opgezwelde enkel
wat zal ik doen de dosis halveren naar 10 mg of stoppen
 
ik zou het zowiezo niet gebruiken, is naar mijn mening niet nodig. Stop ermee en neem iets anders voor je pct. Heb zelf Anabolic Xtreme Advanced PCT. Als je libido op een dieptepunt is dan zou ik de dosis verlagen naar 10 mg :)
 
Herstellen de bloedwaardes zich vanzelf na een cycli Epistane of is het noodzakelijk om een testoboosters over leverondersteunende middelen te nemen aangezien epistane een mild prohormoon is?

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

Zou het eigenlijk niet een HEEEL GROOT risico zijn als je het gebruikt als je een 9 maand geleden een hartoperatie hebt gehad, niet het hard zelf maar ik heb namelijk een hart aderbreuk gehad.


Enkele vrienden waarmee ik samen train dringen aan om het samen te proberen zelf wil ik het ook maar ik speel niet graag met mijn leven.

Graag zou ik beetje negatieve kanten kennen van epistane. :)


Grtz
 
Jij gaat een stel mensen op een bodybuilding forum vragen of jij aas mag gebruiken terwijl je in het verleden een hart operatie hebt gehad...
Met dit soort dingen kan je beter naar de dokter gaan.
 
Herstellen de bloedwaardes zich vanzelf na een cycli Epistane of is het noodzakelijk om een testoboosters over leverondersteunende middelen te nemen aangezien epistane een mild prohormoon is?

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

Zou het eigenlijk niet een HEEEL GROOT risico zijn als je het gebruikt als je een 9 maand geleden een hartoperatie hebt gehad, niet het hard zelf maar ik heb namelijk een hart aderbreuk gehad.


Enkele vrienden waarmee ik samen train dringen aan om het samen te proberen zelf wil ik het ook maar ik speel niet graag met mijn leven.

Graag zou ik beetje negatieve kanten kennen van epistane. :)


Grtz
fijne vrienden.
 
idd, hoe is het nu met je enkel?
 
Kdenk dat hij nu al ongeveer is afgestorven...
 
Hij zal wel op vakantie zijn (slechte timing:P)
 
Back
Naar boven