- Waardering
- 2.126
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
je hebt een citaat gepost uit dezelfde studie die je al vaker hebt aangehaald, je lijdt aan confirmation bias terwijl je niet eens weet hoe je dat moet spellen. Ik weet verder ook vrij zeker dat jij niet de statistische kennis hebt om serieuze kwantitatieve onderzoeken te begrijpen. Je refereert steeds naar bodybuilders en coaches als een legitieme bron van kennis, meer bro wordt het niet.Ik post hier geloof ik citaten uit wetenschappelijke stukken en uitingen van de wereld top in het bodybuilden, jij kraamt de beginners bro onzin hier uit zonder enige vorm van bewijs of onderbouwing.
zoals deze post:
Nope, die zijn dan niet effectief voor groei of kracht, zie ze als voorbereidend naar je werksets. Opwarmen doen die eerste sets.
Daarom is 5x5 naar mijn mening ook flauwekul, zeker met erg lang rusten. Alleen je laatste setjes doen er toe maar ook alleen als de intensiteit hoog genoeg is.
compleet uit de lucht gegrepen nonsens. Lang genoeg rusten is juist beter dan express korte rustperiodes. De claim dat 5x5 erg lang rusten flauwekul is is dus complete onzin.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26605807
Maximal strength was significantly greater for both 1RM squat and bench press for LONG compared to SHORT. Muscle thickness was significantly greater for LONG compared to SHORT in the anterior thigh and a trend for greater increases was noted in the triceps brachii,(p = 0.06) as well.
of eerder in dit topic hebben jij en andere ook geclaimed dat een split met lagere frequentie beter is als fullbody met hogere frequentie
Is niet populair omdat de grote BB'ers het doen maar omdat gedacht werd dat hogere intensiteit en hoger volume in een training beter werkt maar vaker trainen je herstel in de weg zou staan.
Ook kwam dat dus vaak beter uit met de split om alles 1 x per week te trainen.
Alles 2x of 3x per week trainen hoeft niet persee beter te zijn. Je zal wel alles (intensiteit/volume) goed op elkaar moeten aanpassen om het goed effectief te houden. Alleen dan is het beter.
dit is dus ook complete onzin
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25932981
met gelijk volume en intensiteit is 3 keer per week trainen dus superieur aan 1 keer per week.Results showed significantly greater increases in forearm flexor MT for TOTAL compared with SPLIT. No significant differences were noted in maximal strength measures. The findings suggest a potentially superior hypertrophic benefit to higher weekly resistance training frequencies.
zo kan ik nog wel even door gaan maar zoals ik al zei, als ik alles zou willen weerleggen zou ik een boek moeten schrijven zoveel onzin kraam jij uit. "bro"