AndroidHealthClinic

4% vet verbranden in 7 dagen?

nwa1982

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m65
Massa
78kg
Okay een vriend van mij is net begonnen(7 dagen) en zegt dat hij nu al 4% vet kwijt is, hij zegt dat hij van 38% naar 34% is gegaan met gewoon kt, en een uurtje zwemmen voor cardio. Het is gemeten met een tang zegt hij.

de supps die hij gebruikt zijn whey, amino tabs en BURNERS van bodyenfit,

Okay is dit mogelijk?

Geen idee....kom niet veel posts tegen van mensen met vet% van 38%.

Is erg veel, kan me voorstellen dat een uur zwemmen dan wel een shock is voor je lijf.
Met de burners erbij...hoop vocht, dus of het allemaal vet is?

Euhh.. waarschijnlijk wordt alles iets strakker als de pomp erin zit. Dan kan je de kwabjes wat moeilijke pakken. Het is mogelijk, maar dat ligt ook een beetje aan het gewicht.

Die burners zal ook caffeine in zitten wat ervoor zorgt dat hij vocht kwijtraakt. Dan zijn je kwabjes sowieso iets minder

het correcte antwoord: als je zo moddervet bent is de foutenmarge van zo'n caliper zeer hoog en niet betrouwbaar.

38% hahahahahahahahahahahahaha

gewoon error in de meting :d

huidplooi metingen kunnen 3% boven of onder de juiste waarde liggen

als diegene die het meet niet goed getraind is, kunnen de dagelijkse verschillen zelfs hoger oplopen

• Topic Starter Topic Starter
gewoon error in de meting :d

huidplooi metingen kunnen 3% boven of onder de juiste waarde liggen

als diegene die het meet niet goed getraind is, kunnen de dagelijkse verschillen zelfs hoger oplopen

Okay klinkt logisch, dan zal dat het wel zijn.

wat gezegd is, foutmarge in de meting.

Er van uitgaande dat hij met zo een % toch al snel richting 100kg zal wegen, is 4% vet verliezen gelijk aan 4kg.
Dat zou betekenen dat hij in die week 4x7000=28000 cal meer verbrand heeft dan er binnengekomen is.
dat is 4000 cal per dag.. dus tenzij hij iedere dag de noordzee is overgezwommen is het antwoord: NEE uitgesloten, onmogelijk, kan niet!

oh, en die invloed van fatburners... minimaal

• Like
Waarderingen: YOGI
wat gezegd is, foutmarge in de meting.

Er van uitgaande dat hij met zo een % toch al snel richting 100kg zal wegen, is 4% vet verliezen gelijk aan 4kg.
Dat zou betekenen dat hij in die week 4x7000=28000 cal meer verbrand heeft dan er binnengekomen is.
dat is 4000 cal per dag.. dus tenzij hij iedere dag de noordzee is overgezwommen is het antwoord: NEE uitgesloten, onmogelijk, kan niet!

oh, en die invloed van fatburners... minimaal

hij is 1,74 en weegt 118,5kg (week geleden)

dan zou hij nog meer verbrand moeten hebben... ;)
Maar met zo n % is t verschil tussen 35, 38 of 41% met de tang niet zuiver te meten

-

Reden: -
Laatst bewerkt:
nee, het is gedaan met een huidplooi meter.

Euhm, het is niet met huidplooi gedaan ,maar met elektrische apparaat neem ik aan, 38% is heel veel, als je dan gewoon paar dagen wel goed eet en ook voluit beweegt, dan zou het kunnen, eerste dagen gaat altijd hard, daarna wordt het stabiel.

Nee de eerste dagen gaat het niet hard... dat is vochtverlies, heeft niets met vet te maken.
Mijn sommetje klopt!

tuurlijk kan niet maar ga niet tegen die man zeggen dat het bullshit is, laat 'm lekker in z'n waarde hier kan ie maximaal motivatie uit putten. En op dat punt kan je dat wel gebruiken (no offense) want ik bedoe hij mag rustig naar 80-90kg gaan. kijk s of je 'm op HIT en 3x20min cardio krijgt (langzaam opbouwen) en miss een low carb/kcal dieet. lekker cutten die flapjes

Nu kunnen dikkertjes wel snel afvallen in begin, maar dit lijkt me ook eerder een meetfout. :)

Idd lekker in zijn waarde laten voor zijn eigen motivatie. Maar die meting klopt uiteraard niet, is gewoon onmogelijk.

Terug
Naar boven