Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Met zoveel vet zou ik niet eens meer kijken naar het vetpercentage maar naar de weegschaal (als ik af zou vallen) Lekker belangrijk wat het % is dan, je bent t eerst komende anderhalf jaar toch nog veel te vet.
4% vetverlies is bij hem dus zo'n 5 kg. Dan heeft hij in die zeven dagen een kcal tekort van ongeveer 43 000 kcal gecreëerd. Dat is ruim 6000 kcal per dag.
Zoals al eerder gezegd, 't zal wel een meetfout zijn. Ik ben trouwens ook 4% kwijtgeraakt in 1 of 2 weken: van 17% naar 13%-12%. Zou leuk zijn, maar helaas...
hahahaha wel goed dat die bolle wat aan zn gewicht wil doen. jammer dat hij denkt die ie nu echt 4% kwijt is, dan valt de meting over een tijdje mss weer vies tegen en daar gaat alle motivatie weer. Aan de andere kant zou ik niet graag degene zijn die hem moet vertellen dat ie eigenlijk maar 1% kwijt is. moeilijk moeilijk, blijf hem motiveren iig! Ik hoop dat ie lekker vooruit gaat.