XXL Nutrition

.

Bezoekers in dit topic

dan moet ze wel een enorme dikke achterwerk hebben, de kuurtjes zie ik namelijk niet terug op haar profielpic

24 kg op je lengte met zichtbare abs als vrouw :flipoff:
:mier: Joh heb alweer spijt dat ik een topic heb aangemaakt d8 bij de leukste online community van nl aan te schuiven maar helaas. The roast of marocbabrie is een feit:fuu:
 
En dat jij dit verhaal icm een herkenbare foto als Marokkaanse vrouw post maakt het allemaal nóg ongeloofwaardiger.

Maar troll lekker verder :coffeepc:
Joh ik zit helemaal onder de tattoes ik doe lekker wat ik wil en ik doe hier niks verkeerds neem ik aan. Wat een gekkigheid allemaal zeg.
 
En dat jij dit verhaal icm een herkenbare foto als Marokkaanse vrouw post maakt het allemaal nóg ongeloofwaardiger.

Maar troll lekker verder :coffeepc:
is wel heul goede hgh
 
is wel heul goede hgh
Ik heb kuurtjes gedaan met o.a. Anavar, bold. Cycles met clen en t4 jullie noemen mij een troll maar trollen er zelf op los. Ik ga hiermee kappen hoop dat er nog serieuze mensen reageren fijne dag in iedergeval en stay Safe:dontfeed:
 
Marocbarbie nog wel :roflol:
 
Ik heb kuurtjes gedaan met o.a. Anavar, bold. Cycles met clen en t4 jullie noemen mij een troll maar trollen er zelf op los. Ik ga hiermee kappen hoop dat er nog serieuze mensen reageren fijne dag in iedergeval en stay Safe:dontfeed:
Als je echt serieus bent....
Ooit wel eens aan je toekomst gedacht. Kinderen krijgen misschien, je algehele gezondheid?

Var voor een vrouw is al aardig wat. Je bent in ieder geval aardig met je gezonheid aan het spelen. Als je daarbij ook nog zoveel traint en HGH zet vind ik het niet zo vreemd dat je vermoeid bent en klachten hebt. Goed bedoeld advies. Stop met wat je doet en geef je lichaam een kans om goed te herstellen.
Je huid kan je ook prima mooi houden met goede voeding en eventueel supplementen en weet ik veel wat voor cremetjes (die alleen maar vocht inbrengen).
 
Als je echt serieus bent....
Ooit wel eens aan je toekomst gedacht. Kinderen krijgen misschien, je algehele gezondheid?

Var voor een vrouw is al aardig wat. Je bent in ieder geval aardig met je gezonheid aan het spelen. Als je daarbij ook nog zoveel traint en HGH zet vind ik het niet zo vreemd dat je vermoeid bent en klachten hebt. Goed bedoeld advies. Stop met wat je doet en geef je lichaam een kans om goed te herstellen.
Je huid kan je ook prima mooi houden met goede voeding en eventueel supplementen en weet ik veel wat voor cremetjes (die alleen maar vocht inbrengen).
Hey bedankt voor je oprechte reactie! Om eerlijk te zijn zie ik het niet bepaald als spelen met mijn gezondheid omdat ik die 2 kuren heb gedaan in 2016 en 2018 laatste x hgh in 2018 en nu pas weer ermee in de weer ben.


hgh versnelt je Celdeling voor zover ik weet wat als negatief bij effect kan hebben dat bijvoorbeeld eventuele kanker cellen in het lichaam zig ook sneller delen. Dat risico ben ik mij van bewust verder doe ik het dus voor huid verjonging en het stimuleren van mijn haargroei snel spierherstel etc.

Waarom zou hgh mij belemmeren om kinderen te krijgen? Ik d8 misschien iets te vinden om de vermoeidheid tegen te gaan ik zie een bijwerking niet zo zeer als een teken dat mijn Lichaam iets niet aankan. D8 misschien trekt het weg in de loop van de periode vandaar dat ik dus vraag of andere dit herkennen. Toen ik eerder hgh gebruikte had ik hier geen last van maar ik deed dus toen ook steroïde en cycles van vetverbranders.

Ik hoop niet dat ik aanvallen overkomen wat zo bedoel ik het absoluut niet ben heel blij met deze feedback wil alleen graag veel leren ben misschien een beetje naïef in de gevaren hiervan te zien.

nogmaals bedankt voor je antwoord! Mvg
 
Wat betreft hgh/vermoeidheid, ik had het zelfde. Zou het zeker met pauzes gebruiken hgh! Toen ik suplimenten pakte voor de insulineweerstand namelijk: omega3, L-Arginine, L-Glutamine, Taurine, kaneel. Voelde ik me echt wel beter dan ervoor.
 
Back
Naar boven