AndroidHealthClinic

42KG afgevallen Transformatie Foto's

Respect man ziet er goed uit

damnn

Kerel dikke biceps, wat meten die armen?

Zeer mooi resultaat man, ook heel goed dat je nog zoveel massa hebt weten te houden! Die Front pic heel nice, ik schat zo'n 15%, ook al zijn je laatste 3 foto's niet heel belicht (donker), maar rond je buik streek zit nog wat vet.

Succes verder met die overige 6 kilo die je wilt kwijtraken, moet een eitje voor je zijn na die 45 kilo! Respect

Respect!

Good job man. Sick biceps :D
Wat betreft VP, ik schat 15%

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal voor jullie reacties:)

mijn armen meten momenteel 47,5 CM

verder heb ik niet echt een voedingsschema gebruikt. de basis is.... Geen Suiker.
en dat werkt pefect. ik heb ik ook niet veel cardio gedaan de laatste 3 maanden heb ik helmaal geen cardio gedaan.

maar knetter hard trainen 7 dagen per week. 2 spiergroepen per dag.
veel mensen zeggen dat dat overtraining is maar ik ben van Bijv 26 kg dumbbell drukken naar 50 kg (borst)
in 7 maanden tijd en 130KG bankdrukken.

ik train ook niet op vaste dagen bijv. bost en triceps. ik train wanneer mijn spierpijn over is.

Nooit een rustdag ofzo? Zelfs Arnold trainde volgens mij 6 dagen per week ipv 7. Zo te zien werkt het voor je dus vooral zo doorgaan.

Fantastische transformatie, chapeau.

Soms heb ik wel een rust dag maar dat is 1 dag per 3 week:D

Op sommige after pics zie je er nog lekker buff uit voor iemand die zolang met een caloriedeficit heeft getraind. Of heb je voor die lange cut al enige trainingstijd achter de rug

ik heb een jaar getraind en daarna gestopt toen dik vet aangekomen en nu ben ik sinds 7 maanden weer serieus bezig met bodybuiding en afvallen.

ik zit rond de 2000CAL op een dag soms minder. en ook dat is veel te weinig volgens de meeste mensen. maar ik ga er goed op. ik val vet af en kom spier aan.

Foto van back double bicep stond er nog niet op, dus bij deze.

Foto op 25-04-13 om 17.52 #3.jpg

Respect!

Welk trainingsschema heb je hiervoor gevolgd?

*borst triceps.
*Schouders (en 1x per 2 week) Benen
*Rug Biceps.
en dat 7 dagen per week.
buik en onder armen train ik op verschillende dagen.

Breeeeeed as **** :-0 epic

*borst triceps.
*Schouders (en 1x per 2 week) Benen
*Rug Biceps.
en dat 7 dagen per week.
buik en onder armen train ik op verschillende dagen.

Kan je wat meer over je schema vertellen. Welke en hoeveel oefeningen per spiergroep, aantal reps etc?

Verder heel netjes gedaan!

Wow!! Goed gedaan!

Kan je wat meer over je schema vertellen. Welke en hoeveel oefeningen per spiergroep, aantal reps etc?

Verder heel netjes gedaan!

oefeningen probeer ik zoveel mogelijk af te wisselen voor elke spiergroep.

verder ik tel weinig, en train eigenlijk instinctief ik train tot dat ik vind dat het genoeg is, dus soms ben ik nog niet tevreden en doe ik bijv 8 setjes en soms 4 of 5

Wat is je bankdruk,squat en dl?

mooie fdb trouwens.

Terug
Naar boven