- Waardering
- 1.158
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
meer van hetzelfde denk ik, zou eens wat anders moeten doen, maar dat is een lastige.
misschien wat ondersteunende oefeningen: achterkant schouders, onderrug of conditiewerk, explosieve oefeningen (jerks....)?meer van hetzelfde denk ik, zou eens wat anders moeten doen, maar dat is een lastige.
in die ouwe doos zit best een eenzijdige inhoud, veel pl gericht spulmisschien wat ondersteunende oefeningen: achterkant schouders, onderrug of conditiewerk, explosieve oefeningen (jerks....)?
of als het lekker gaat en je voelt je in balans... lekker zo laten.
dat is wat je wel eens leest, dat op een bepaald moment de ondersteuning of stabiliteit vanuit schouders, heupen, buik of rug de limiet wordt voor je 'big 3'.....zit nu zelf te denken om er wat oefening bij te gaan doen die me eigenlijk helemaal niet liggen, misschien als ik daar beter/sterker op kan worden dat mijn andere lifts ook meekomen.
ambitie genoeg, maar de uitvoering is altijd de beperkende factor.
ja dat zal het geval zijn, en dat heeft weer als resultaat dat je uitvoering minder is bij de wat spannendere gewichten.dat is wat je wel eens leest, dat op een bepaald moment de ondersteuning of stabiliteit vanuit schouders, heupen, buik of rug de limiet wordt voor je 'big 3'.....

zie hem wel eens bezig in zijn log, er zitten inderdaad pareltjes tussen.En voor 'andere oefeningen' moet je eens bij Sanca kijken![]()
is best een ondergewaardeerde oefening, ''vroeger'' deed ik het best vaak, maar goede uitvoering en niet te zwaar dan kan het prima.Neckpress BEHIND the neck? als je mobiele schouders het aankunnen? vast wel...![]()
Ja, en ook een hoop "Don't try this at home"zie hem wel eens bezig in zijn log, er zitten inderdaad pareltjes tussen.

dat zit er wel, maar gaat ''dubbel'' zitten met een dunne stang, met een dikkere stang geen last dan is je hand gevuld.
ja dat scheelt zeker, bij mijn power rack zit ook een dikke en dunne pull up bar en gebruik altijd die dikke.dat zit er wel, maar gaat ''dubbel'' zitten met een dunne stang, met een dikkere stang geen last dan is je hand gevuld.
heb nog een oude halterstang liggen, kijken of ik die erop kan krijgen op een of andere manier.ja dat scheelt zeker, bij mijn power rack zit ook een dikke en dunne pull up bar en gebruik altijd die dikke.
bij BF hebben ze bekleed met rubber das nog beterrr