Fitness Seller

5 Minuten alleen met Back Squats

Jij kwam hier toch niet meer?

ik post geen log meer. maar ik blijf gewoon her en der in topics reageren op dombo's ;)

Noem je mij nu een dombo? :eek:

Nee, hij stelt zichzelf netjes voor

80x60 met nog 30 seconden over. Gewicht nog steeds 80kg. ==> Score 3277.

Ging veel beter dan vorige keer, toen had ik natuurlijk wel al een rep-out met 130kg in de benen. Met deze Wilks score kan ik al leven :)

• Topic Starter Topic Starter
nice! je gaat inderdaad een flink stukje omhoog!

Respect Verb!!! Mooie squats ook!

Idd 51 x 100kg lijkt me zeer heavy :p
Wat is je 1 rep max?

vandaag eens 100x40 proberen
volgende week 150x40
daarna 200x40

Ben Benieuwd.
peace

200 reps in 5min is wel een leuk tempo.

Vandaag ook eens geprobeerd, mijn doel was 70 reps :roflol: Na 20 reps wou ik er al mee stoppen.

54 x 80kg = 4320kg @ 83kg BW
Wilks: 2883.6

Geen riem of wraps gebruikt

Ben wel al 6 weken aan het cutten dus ik ben zwak geworden (woog paar maand geleden nog 93kg lol)

Laatst bewerkt:
100X40 in bijna 4minuten.
Ik doe niet meer mee.
Dit was al fokking killing.
Veel succes iedereen.
Peace

Vandaag ook eens geprobeerd, mijn doel was 70 reps :roflol: Na 20 reps wou ik er al mee stoppen.

54 x 80kg = 4320kg @ 83kg BW
Wilks: 2883.6

Geen riem of wraps gebruikt

Ben wel al 6 weken aan het cutten dus ik ben zwak geworden (woog paar maand geleden nog 93kg lol)

normaal is het best goed als je direct onder matthieu eindigt... dit keer valt het tegen :D... na z'on snelle gewichtsafname zal inderdaad je kracht wel een stuk weg zijn...

btw, kan je die live cd nog pmmen :D?

100X40 in bijna 4minuten.
Ik doe niet meer mee.
Dit was al fokking killing.
Veel succes iedereen.
Peace

:D

Topic kick.

Wanneer doe jij eens mee Starter? En er zijn nog zoveel dbb helden die 'm nog niet geprobeerd hebben..

Topic kick.

Wanneer doe jij eens mee Starter? En er zijn nog zoveel dbb helden die 'm nog niet geprobeerd hebben..

vandaag voor et eerst weer gebacksquat sinds 8 weken ofzo? ging nog niet helemaal pijnloos... en nu heeft eerst de wedstrijd over 2 weken prioriteit... daarna als squatten weer normaal gaat dan ben ik in ;)

Terug
Naar boven