XXL Nutrition

5 Minuten alleen met Back Squats

Ik zal het binnenkort ook is doen ik ga het met 80-100kg doen ik doe er liever 30 met
100kg dan 80 met 80kg

Waarom nu?
Ik zit in de fokking cut.
September mag ook?

****ing hel 123 reps xD... Mijn voorspelling van niet veel meer dan 40 is ****ing gay blijkbaar.

100kg = more weight = more impressive = bigger ego !!

• Topic Starter Topic Starter
haha machtig filmpje

en "eventjes 50x100 squatten" is inderdaad niet zo easy als het klinkt :D

Mooie diepe squats die 51x100

De overstap van 80 naar 100kg maakt bij mij iig een groot verschil. Een kleine indicatie

Idd, 80x100kg zou me zeker niet lukken...

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=VVTlYZP7GIo

51x100kg, bw=95kg

Vind het maar ontgoochelend, had gehoopt 50x100 in 1 keer te kunnen doen, zonder pauzes. Is dus niet gelukt hehe

Je squat wel echt ass to the floor:D:
Net onder parallel zou je er wel enkele meer kunnen alleszins. Toch sterk ze!

Wat als ik nou 200X40 kilo doe?
Mayb ga ik het proberen.

Eerst maar eens 100x40
Kijken hoe lang dat duurt

lol verkijk je niet op de nummers. conditie en spierverzuring ga je in het begin heel veel problemen mee krijgen. Maar na een paar weken zou je het wel gewend moeten zijn om dan in gewicht of reps te verhogen. Ben benieuwd hoe ver sommige kunnen komen op deze manier.

Tabata's zijn ook ziek. 8 "sets" van 20sec en 10sec rust intervals er tussen. Elke "set" moet je iets van 8-11 reps behalen als je het juiste gewicht heb. Op het einde, na 4 mins, ben je ook gewoon dood. Deed het toen maar met 40kg niet normaal meer. In het begin is het gewicht natuurlijk vederlicht en op het eind zo zwaar als een beton blok.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven