- Waardering
- 97
Maar geen top 3.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jij gaat ie zwaarder en ik iets lichter, ik wil er ook 70 halen.
Heb net een filmpje geplaats van 80 reps maar dat is me teveel denk ik.
maar dat bedoel ik, waar ligt het ideaal? 2x60 is stukken lichter dan 1m120. Nu gaat ieder wat met een random gewicht squatten wat de resultaten echt niet representatief maken voor iemands "hardcoreness".
Forgive me master, I've failed you....
Net 70 reps met 80kg @ 114kg, Wilks 3261.44.
Snelle start maar halverwege begon de verzuring ernstig toe te slaan maar dit was dan ook pas de 2e serieuze training in een aardig lange tijd.
Over 2 of 3 weken doe ik hem nog een keer met een hoger gewicht.
Geen filmpje trouwens maar een zeer betrouwbare getuige, John87. Hij heeft geteld en tijd bijgehouden. Hij heeft waarschijnlijk meer plezier gehad dan mij, haha!

nice stuff, je hebt "The Legend" matthieu in ieder geval wel gebeat
ben benieuwd naar john zen verslag![]()

Jups, held op sokken
Respect voor de conditie van Jacco. Aangezien hij steeds mooie ronde getallen haalde (35/15/10/10) ga ik er van uit dat hij niet alles heeft gegeven, mietje!!
Ik hoorde ook van hem dat hij dit over een week of 2 nogmaals zou doen, maar dan met iets meer gewicht (quote dit, zodat hij er niet meer onderuit kan!!)

ik hoorde ook van hem dat hij dit over een week of 2 nogmaals zou doen, maar dan met iets meer gewicht (quote dit, zodat hij er niet meer onderuit kan!!)

Jacco die mij verslaat? zucht.. dat had ik niet verwacht!
Dat betekent dat er ik nog een keer aan moet geloven!

Ok dit wordt een challenge, ik ga met 40kg elke sec een rep uitpushen (partial squats) en het record verbreken. Dit wordt gewoon cardio![]()

Jacco die mij verslaat? zucht.. dat had ik niet verwacht!
Dat betekent dat er ik nog een keer aan moet geloven!