MuscleMeat

5 Minuten alleen met Back Squats

Jij gaat ie zwaarder en ik iets lichter, ik wil er ook 70 halen.
Heb net een filmpje geplaats van 80 reps maar dat is me teveel denk ik.

Is wel te doen denk ik want ik heb hem tussendoor 3x geracked. Als je je energie beter verdeelt dan ik gedaan heb moet het lukken.

Ik ga de volgende poging 70 reps van 110kg wagen, ik heb na de vorige me benen nog niet getraind. Ga ze door te fietsen van te voren opwarmen, en niet meer met 60kg reps.

• Topic Starter Topic Starter
maar dat bedoel ik, waar ligt het ideaal? 2x60 is stukken lichter dan 1m120. Nu gaat ieder wat met een random gewicht squatten wat de resultaten echt niet representatief maken voor iemands "hardcoreness".

het gaat toch om het total tonnage wat je behaald... welk gewicht jij daarvoor pakt moet je zelf weten... te licht gaat in ieder geval geen zoden aan de dijk zetten, te zwaar gaat je niet genoeg totaal gewicht opleveren. of jij het hardcore vind of niet moet je zelf weten.... feit is dat high reppen op squats altijd killing is en 100 reps in 5 minuten (zoals nummer 1 nu) is gewoon een zieke prestatie...

Forgive me master, I've failed you....:(

Net 70 reps met 80kg @ 114kg, Wilks 3261.44.

Snelle start maar halverwege begon de verzuring ernstig toe te slaan maar dit was dan ook pas de 2e serieuze training in een aardig lange tijd.

Over 2 of 3 weken doe ik hem nog een keer met een hoger gewicht.

Geen filmpje trouwens maar een zeer betrouwbare getuige, John87. Hij heeft geteld en tijd bijgehouden. Hij heeft waarschijnlijk meer plezier gehad dan mij, haha!

nice stuff, je hebt "The Legend" matthieu in ieder geval wel gebeat :D

ben benieuwd naar john zen verslag :roflol:

nice stuff, je hebt "The Legend" matthieu in ieder geval wel gebeat :D

ben benieuwd naar john zen verslag :roflol:

Tnx E! Zijn verslag is niet echt schokkend hoor denk ik (of hij heeft andere dingen gezien). Geen kotsen, geen oerkreten. Alleen een rooie kop en pijn in mijn poten.

Heeft ie zelf alleen staan toekijken?

Jups, held op sokken ;)

Respect voor de conditie van Jacco. Aangezien hij steeds mooie ronde getallen haalde (35/15/10/10) ga ik er van uit dat hij niet alles heeft gegeven, mietje!! ;)

Ik hoorde ook van hem dat hij dit over een week of 2 nogmaals zou doen, maar dan met iets meer gewicht (quote dit, zodat hij er niet meer onderuit kan!!)

• Like
Waarderingen: 515
Jups, held op sokken ;)

Respect voor de conditie van Jacco. Aangezien hij steeds mooie ronde getallen haalde (35/15/10/10) ga ik er van uit dat hij niet alles heeft gegeven, mietje!! ;)

Ik hoorde ook van hem dat hij dit over een week of 2 nogmaals zou doen, maar dan met iets meer gewicht (quote dit, zodat hij er niet meer onderuit kan!!)

:roflol:

• Like
Waarderingen: 515
Jacco die mij verslaat???? zucht.. dat had ik niet verwacht!

Dat betekent dat er ik nog een keer aan moet geloven!

Vandaag 123 reps gehaald met 50 kg = 6150 kg = 3843.75 Wilks.
Wederom geen filmpje kunnen maken maar die gaat er zeker komen binnenkort aangezien ik dit vaker wil blijven doen.

• Topic Starter Topic Starter
123 reps :roflol:

je hebt in ieder geval je voorgaande verbeterd, dus dat is gewijzigd bij deze

Terug
Naar boven