MironT
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 274
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe 'm zeker eens, wss volgende vrijdag/zaterdag. Mijn werksets op squat de laatste weken waren 5x8 rond de 6-7 minuten, dus ik ben al ietwat geconditioneerd
Ik denk overigens dat Gijs dit makkelijk wint op pure uithouding en conditie!
De topic titel mag wel stoerder voor die 5 minuten hel!

Even voor de duidelijkheid. Wanneer gaat de teller lopen?
Vanaf het unracken of vanaf het moment dat je aan de eerste squat begint?

mag je ondertussen de bar terugrackken? na 2 min ofzo ?
wij zijn +- even zwaar Maxi.Misschien toch raadzaam om te beginnen wanneer je goed staat. Het gaat er toch om hoeveel squats je maakt en bij powerliften begint de squat ook pas op aangeven van de judge. Uiteindelijk is het ook belangrijk dat je de tijd neemt om een goede setup te hebben.unracken. raadzaam is dus wel dat je een trainingsmaatje de tijd laat bij houden![]()
Dat is imo nou juist een mooie straffactor omdat je niet door kunt gaan.Nee tijd begint bij het unracken...tijd loopt ook door als je racked en weer unracked op de 3min ofzo...Dat kost je setup je ook gewoon tijd. Dat jij met 60kg 3min nodig heb om je setup goed te krijgen is all part of the game....maw met deze gewichtjes heb je geen setup nodig man!
Dit is de koploper in de competitie van Sherdog met 72x 209 lbs. Hier squat ie 42x 315 lbs in 3,5 minuut: