MuscleMeat

5 Minuten alleen met Back Squats

• Topic Starter Topic Starter
Die gast in het filmpje zou je niet van zeggen dat ie traint.

Denk dat ik Zondag of Maandag voor de 120kg ga, doe 15 reps met even pauze en dan verder.

Haha mooi dit! Ik ga de limburgse strongman aansporen om dit te doen! Eens kijken wie er karakter heeft! Ik ga hem in ieder geval doen, maar denk dat ik met mijn 155kg niet zoveel kans maak op een geweldige wilksscore

Denk dat je wel wat meer kgs pakt als ik, dan komt het nog op conditie aan.

Als je die German high volume 10x10 bedoelt, daar mag je ook maar <90s rust nemen per set toch?

Geloof het wel inderdaad, maar ik doe het gewoon als uitdaging, niet binnen een schema.

Net klaar trouwens, en het was rete zwaar :D. Zo zwaar dat ik nu aan de racekak zit, hardcore ehh? :D

Van de zomer ook maar eens kijken hoeveel ik er met 140 kan doen binnen 5 min.

Een half jaar geleden ongeveer heb ik eens een wedstrijdje gedaan met een trainingspartner van bij mij wie het meest keer 70 kg kon full squatten zonder te racken.

Hij haalde 51 keer 70 kg en ik haalde uiteindelijk 60 keer 70 kg.
Ik denk dat mijn tijd toen 3 minuten was waarin ik dit deed.

Achteraf wel een hele tijd zeer slecht ervan geweest, steken in mijn hoofd en braakneigingen. Dit doe ik zeker niet meer opnieuw :D

Dit ga ik zeker doen binnenkort!!

Cool initiatief en ben eens benieuwd naar filmpjes! :D

cool :roflol:

filmen die hap dan. ik wil E-warrior wel eens over z'n nek zien gaan :D

t*ring, extreem zwaar. Ik skip deze wedstrijd :P

Een half jaar geleden ongeveer heb ik eens een wedstrijdje gedaan met een trainingspartner van bij mij wie het meest keer 70 kg kon full squatten zonder te racken.

Hij haalde 51 keer 70 kg en ik haalde uiteindelijk 60 keer 70 kg.
Ik denk dat mijn tijd toen 3 minuten was waarin ik dit deed.

Achteraf wel een hele tijd zeer slecht ervan geweest, steken in mijn hoofd en braakneigingen. Dit doe ik zeker niet meer opnieuw :D

Whehe had je mij wel verrast. Nu is de vraag nog hoeveel je toen woog :D

Denk niet eens dat ik 5 min lang BW squats kan doen eerlijk gezegd.
Maar aan die dude te zien wordt je er niet vet breed van dus dan hoeft het voor mij niet zo!

• Topic Starter Topic Starter
Die gozer in het filmpje heeft al meer dan 300kilo gesquat en weegt 265 pound. Kan dus niet echt zeggen dat hij niet breed en sterk is.

Terug
Naar boven