XXL Nutrition

500mg test ent. Only ??

GAINER91

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m91
Massa
97kg
Vetpercentage
16%
Beste medelifters ,

Vandaag ga ik beginnen aan mijn tweede kuur van 10 weken Alpha pharma 500mg test only, ik heb eerder eenzelfde kuur gedaan alleen dan met 250mg.
En ben toen een goede 8kg schone massa aangekomen. Ik heb een aardig voedingsschema en train ongeveer 5x per week .

Ik twijfel alleen of ik nu 1x per week 500mg (2ml) moet zetten of 2x per week 250mg (1ml) ??

Verdere tips en tricks, of opbouwende kritiek zijn altijd welkom!

Mijn huidige stats zijn

23jaar ( ik train nu 6 jaar met wat onderbrekingen)
95kg
1.91m
+/- 16% vet

Ik zal hier ook van tijd tot tijd wat updates plaatsen voor diegene die het leuk vinden om mee te kijken ;)

1x de week 2ml

Pas goed op je voeding als je op 16% staat. Ik zou dat eerst naturel verlagen en dan pas de kuur starten.

1 x in de week 500 is prima.

• Topic Starter Topic Starter
Zie hier mijn voedingsschema

uploadfromtaptalk1421154207883.jpg

Oh en dan nog een vraag over het zetten, ik kom nog al moeilijk bij mijn glutes,, dus ik prefereer eigenlijk de quads maakt dit veel verschil en moet ik per se in beide benen zetten

8 kg massa op 250?

srs?

verder, het word aangeraden om onder de 15% te zijn voordat je een kuur begint omdat sides erger kunnen worden op hoger BF.

Ik zou eerst eens wat naturel gainen. Want op 1.91 95 kilo wegen is niet al te veel. Hoelang train je al?

Dit is toen 8kg spier geweest en 10kg massa ... waarna ik op een lichaamsgewicht uitkwam van 106kg destijds.. ik heb 2 jaar mma gedaan en heb toch weer besloten te gaan fitnessen.. ik ben nu 2 maanden geleden begonnen met fitnessen en met dit schema bezig en heb toch besloten om even te gaan kuren om lekker wat massa aan te zetten ,, misschien moet ik idd eerst even wat gaan cutten voordat ik begin

---------- Toegevoegd om 14:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:15 ----------

En leonM ik eet doorgaans ook goed alleen let ik wat minder op de kcal omdat ik erg veel verbrand met mma

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:16 ----------

Thanks voor de tip ;)

---------- Toegevoegd om 14:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:20 ----------

Ik zal in de loop van de week even wat fotos makem dan hebben jullie een beter idee ;)

Ik zou met enanthaat 2x p week zetten als je prikken niet erg vind.
De ester is net te kort voor een week.
Verder zou het kwa gains niks uitmaken alleen je waardes zijn gewoon veel stabieler en je hebt maybe minder sides.

Ok toch vreemd dat de meningen hier erg over verdeeld zijn.. twee of een keer zetten per week.. mij maakt het niets uit maar dan kom je niet helemaal uit toch .. dan zou je bijv maandag en donderdag pakken maar dan zit er tussen donderdag en maandag een extra dag tussen

Ik prik zelf elke 3 dagen ;)
Maar je zou bv ook elke 5 dagen 375mg kunnen zetten.
Kom je op 375\5x7=525mg p week uit.
Halfwaardetijd van test e is 4,5 dagen.

2x per week 250mg is goed bro.

Succes

Ok toch vreemd dat de meningen hier erg over verdeeld zijn.. twee of een keer zetten per week.. mij maakt het niets uit maar dan kom je niet helemaal uit toch .. dan zou je bijv maandag en donderdag pakken maar dan zit er tussen donderdag en maandag een extra dag tussen
Vind het zelf verwaarloosbaar. Om minder gekut te voorkomen prik ik dan gewoon 1x per week met enanthaat esters. Ook al geeft elke 5 dagen of 2x pw iets minder ''sides''.

Als je gevoelig bent voor acne, zeker 2x zetten

Oh en dan nog een vraag over het zetten, ik kom nog al moeilijk bij mijn glutes,, dus ik prefereer eigenlijk de quads maakt dit veel verschil en moet ik per se in beide benen zetten

Gewoon voor een goede grote spiegel gaan glutes makkelijk hoor, ik ben helemaal niet lenig dus als ik het al kan.

Terug
Naar boven