MuscleMeat

500mg test ent. Only ??

• Topic Starter Topic Starter
Juist dat is een duidelijk antwoord !! Thanks ment0s

Hoe vaker je zet, hoe stabieler je hormone levels, dus hoe beter. Als je de mogelijkheid hebt vaker te zetten dan doe je dat toch gewoon.

" These results demonstrate that relatively low dose hCG maintains ITT within the normal range in healthy men with gonadotropin suppression" Als standaard hier is 500 per week gezet meen ik, dat hou ik toch gewoon aan????
Eerder tegen de ~1000. Tenminste, als we het advies van Galen en Big Cat mogen geloven is 500 iu pw niet genoeg.

Eerder tegen de ~1000. Tenminste, als we het advies van Galen en Big Cat mogen geloven is 500 iu pw niet genoeg.

Dit

" These results demonstrate that relatively low dose hCG maintains ITT within the normal range in healthy men with gonadotropin suppression"

Als standaard hier is 500 per week gezet meen ik, dat hou ik toch gewoon aan????

Schaalt niet mee met de hoeveelheid AAS die je neemt. Het vervangt letterlijk de activiteit die LH normaal gesproken uitvoert, dus enige wat telt is dat je onderdrukt bent. En dat ben je toch wel, onafhankelijk van de hoeveelheid AAS die je neemt in het kader van bodybuilding.

Quote van galen die het zo mooi zegt.

Laatst bewerkt:
Hier even een kleine update ik ben nu aan het einde van week 2 en ben zo'n 4kg aangekomen , redelijke toename in kracht en vooral veel doorzettingsvermogen en geweldige pomp. Ben dus van 94 naar 98kg gegaan. Gaat lekker ! Ik voel me goed en we gaan lekker door

Goedemiddag,

Ik heb een bestelling gedaan bij Alpha-pharma.nl.

Vriend van mij had ook test (testocyp 250 ) besteld. Er moet dan betaald worden naar een rekening nummer van de ING in Polen.

Iemand hier ervaring mee?

Grt

. Hier is tie dan ,, week 5 , 100kg

ImageUploadedByTapatalk1424461228.440825.jpg

Swollen ! Ziet er echt goed vol uit man.

Thanks mannen ben best wel blij met het resultaat ,, heb op het moment wel een dipje ,, beetje ongemotiveerd ,, mAr dat komt wel goed ;)

Terug
Naar boven