GAINER91
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?Eerder tegen de ~1000. Tenminste, als we het advies van Galen en Big Cat mogen geloven is 500 iu pw niet genoeg." These results demonstrate that relatively low dose hCG maintains ITT within the normal range in healthy men with gonadotropin suppression" Als standaard hier is 500 per week gezet meen ik, dat hou ik toch gewoon aan?
Eerder tegen de ~1000. Tenminste, als we het advies van Galen en Big Cat mogen geloven is 500 iu pw niet genoeg.
" These results demonstrate that relatively low dose hCG maintains ITT within the normal range in healthy men with gonadotropin suppression"
Als standaard hier is 500 per week gezet meen ik, dat hou ik toch gewoon aan?
875iu om precies te zijn. 500iu is de oude standaard.Eerder tegen de ~1000. Tenminste, als we het advies van Galen en Big Cat mogen geloven is 500 iu pw niet genoeg.
Ja god***domme wouter ik zeg toch ook tegen de 1000 god***domme man :S875iu om precies te zijn. 500iu is de oude standaard.
Voor jou is het altijd nog meneer Wouter...pindaknotsJa god***domme wouter ik zeg toch ook tegen de 1000 god***domme man :S Zet zelf gewoon 1000 btw. Dat gepriengel met dat beetje milliliters is het mij niet waard.