Fitness Seller

500mg test ent. Only ??

• Topic Starter Topic Starter
Ja zit ook te denken om iets tegen gyno erbij te pakken, heb er nooit last van gehad maar zit er ook niet op te wachten , mn dosering is nu ook wel 2x zo hoog als mijn eerste kuur ... wat denken jullie

Ik zeg, wie houd er niet van een paar goeie tet*en?

Ja in mn gezicht maar niet op mn borst ;)

Ja in mn gezicht maar niet op mn borst ;)

Beste tegen reactie so far haha. Mjah op test zelf maak ik me nog niet te snel zorgen. Maar zeg nooit nooit ofc ben er wel op voorbereid. Maar na deze kuur van 600 ga ik over op 900 en wssn deca 400 ofzo. Eerlijk gezegd nog niet echt verder uitgezocht. Mssn toch 600 test 400 deca. MEer de standaard shizznit

Ja zit ook te denken om iets tegen gyno erbij te pakken, heb er nooit last van gehad maar zit er ook niet op te wachten , mn dosering is nu ook wel 2x zo hoog als mijn eerste kuur ... wat denken jullie

Pas iets tegen gyno pakken als je er daadwerkelijk last van krijgt. Het is niet dat je de ene dag niks hebt en de dag erna gelijk b*ch tits

Idd gewoon Tamofixen bij de hand houden.

Beste tegen reactie so far haha. Mjah op test zelf maak ik me nog niet te snel zorgen. Maar zeg nooit nooit ofc ben er wel op voorbereid. Maar na deze kuur van 600 ga ik over op 900 en wssn deca 400 ofzo. Eerlijk gezegd nog niet echt verder uitgezocht. Mssn toch 600 test 400 deca. MEer de standaard shizznit
Is 900 niet wat hoog? Dan zou ik eerder een ander soort kuur gaan pakken een cocktail van wat andere goods, lijkt me dat je dan ernstige abijwerkingen gaat krijgen .. hoger doseren is niet per definitie meer spier.. maar wat je zelf wilt natuurlijk ;)

---------- Toegevoegd om 15:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------

Pas iets tegen gyno pakken als je er daadwerkelijk last van krijgt. Het is niet dat je de ene dag niks hebt en de dag erna gelijk b*ch tits

Idd gewoon Tamofixen bij de hand houden.
Ga ik doen mannnen thanks voor de tip !

Ja ik zal meer voor 600 test 400 deca gaan ofzo of 300 deca 1ml makkelijker haha. Maar tren wil ik nog ff een lange tijd van af blijven. Dus voor mij zou et dan mast bold of deca worden.

Een vriend van me zei dat hij wel eens proviron pakt tijdens te kuur , 1 tab per 250mg test e. Om zijn eigen test productie niet helemaal plat te leggen.. wat zeggen jullie hier over? mentos?

Doe je dit zelf ook

Jup, 250 elke maandag en donderdag.

2x per week.

HCG was ik van plan te doen, maar dacht nah niet persee nodig bij eerste kuur. met 2e compound lijkt het me wel slim om het te doen gaan.

Verwidjerd

Een vriend van me zei dat hij wel eens proviron pakt tijdens te kuur , 1 tab per 250mg test e. Om zijn eigen test productie niet helemaal plat te leggen.. wat zeggen jullie hier over? mentos?

Nooit geweten dat Provi ervoor zorgt dat je eigen Test niet plat legt.

Lijkt me erg sterk dat een DHT-derivaat niet een negatieve feedbackreactie geeft op de eigen testosteronproductie.

Dus het is eigenlijk uitstel van..?

Proviron word soms als wondermiddel geprezen, anti gyno, anti vocht en zelfs als een middel dat zorgt je je eigen testosteron productie niet platlegt bij een kuur.
Ik vind het overrated en mijn eraving is dat het mij nooit een toegevoegde waarde gegeven.
Provi is een aas opzich. Onderdrukt ook.
Geen serm, dus tegen gyno gewoon lekker je Tamofixen of andere SERM blijven pakken.
Kan me voorstellen dat door de a:e ratio sommigen er geen last van krijgen en het daarom preventief nemen. Zelf heb ik daar gelukkig geen last van dus ook geen ervaring mee. Zelfde geld voor mij kwa vocht en merk bij gebruik van provi tot 75mg geen verschil.
Bij het gebruik van Proviron zal deze voor een deel aan shbg hechten en zo meer testosteron beschikbaar maken. Ik neem het alleen als ik libido issues zou hbben.

Terug
Naar boven