GAINER91
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja zit ook te denken om iets tegen gyno erbij te pakken, heb er nooit last van gehad maar zit er ook niet op te wachten , mn dosering is nu ook wel 2x zo hoog als mijn eerste kuur ... wat denken jullie
Is 900 niet wat hoog? Dan zou ik eerder een ander soort kuur gaan pakken een cocktail van wat andere goods, lijkt me dat je dan ernstige abijwerkingen gaat krijgen .. hoger doseren is niet per definitie meer spier.. maar wat je zelf wilt natuurlijkBeste tegen reactie so far haha. Mjah op test zelf maak ik me nog niet te snel zorgen. Maar zeg nooit nooit ofc ben er wel op voorbereid. Maar na deze kuur van 600 ga ik over op 900 en wssn deca 400 ofzo. Eerlijk gezegd nog niet echt verder uitgezocht. Mssn toch 600 test 400 deca. MEer de standaard shizznit

Pas iets tegen gyno pakken als je er daadwerkelijk last van krijgt. Het is niet dat je de ene dag niks hebt en de dag erna gelijk b*ch tits
Ga ik doen mannnen thanks voor de tip !
Een vriend van me zei dat hij wel eens proviron pakt tijdens te kuur , 1 tab per 250mg test e. Om zijn eigen test productie niet helemaal plat te leggen.. wat zeggen jullie hier over? mentos?

HCG was ik van plan te doen, maar dacht nah niet persee nodig bij eerste kuur. met 2e compound lijkt het me wel slim om het te doen gaan.
Een vriend van me zei dat hij wel eens proviron pakt tijdens te kuur , 1 tab per 250mg test e. Om zijn eigen test productie niet helemaal plat te leggen.. wat zeggen jullie hier over? mentos?