Edwin23
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 14%
Hoezo?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb ook een vraagje tussendoor ga binnenkort een kuur proberen.
1-5 winney dagelijks 50 inj
1-10 test e 500
Nu ben ik overal info aan het verzamelen en aan t lezen maar lees dat dit soort gaines vrij snel weer verdwijnen.
Tegelijkertijd lees ik dat er verschil zit tussen de aas en de andere qua het vasthouden van de gaines.
volgens sommige blijft bijv. winney goed zitten en geeft harde massa.
Wat is nou de beste kuur die je kan doen waarvan de gaines langst blijven zitten ?

ik heb ook een vraagje tussendoor ga binnenkort een kuur proberen.
1-5 winney dagelijks 50 inj
1-10 test e 500
Nu ben ik overal info aan het verzamelen en aan t lezen maar lees dat dit soort gaines vrij snel weer verdwijnen.
Tegelijkertijd lees ik dat er verschil zit tussen de aas en de andere qua het vasthouden van de gaines.
volgens sommige blijft bijv. winney goed zitten en geeft harde massa.
Wat is nou de beste kuur die je kan doen waarvan de gaines langst blijven zitten ?
Dat moet nog maar blijken toch? Je bent toch net 1 week bezig?
Ik zeg niet dat er weinig sides zullen optreden of die niet heftig zullen zijn.
Maar kan wel met zekerheid vaststellen dat dit beter zal zijn als dat ik 1x per week had geprikt.
Ik zou met enanthaat 2x p week zetten als je prikken niet erg vind. De ester is net te kort voor een week. Verder zou het kwa gains niks uitmaken alleen je waardes zijn gewoon veel stabieler en je hebt maybe minder sides.
enanthate heeft halfwaardetijd van 10,5 dag dus kan makkelijk 1 keer per week

In mijn ogen echt onzin. Winny wordt meestal in een van de eerste kuren gebruikt. Vaak zijn deze mensen nog niet op hun natty max. De kgs die ze gainen behouden ze daarom gemakkelijk. Verder is de vochtretentie bij winny minimaal. Dus weinig terugval in vocht wat bij andere middelen meestal het geval is
Gebruik je test wellicht icm deca dan zie je vaak dat mensen veel kgs verliezen in hun nakuur, merendeelv vocht Ook hier is het merendeel niet op hun natty max en vaak eten ze ook op de foute manier dus houden ze onnodig veel vocht vast.
Verder pak je meer massa met test met evt een compound dan zoiets als winny only. Dan heb je weer te maken met een groep mensen die op dat moment wel over hun natty max zijn en daardoor sneller kilos zullen inleveren. Ook hier zit een groep mensen bij die slecht eten en dit alleen maar verergerd als ze off zijn door gebrek aan motivatie.
inb4 shit storm er zijn ook mensen die het goed aanpakken en aanleg speelt ook een rol
Ik heb 20% + bf. maar idc lekker veel cardio hard pompen en vreten. Groeien als kool! Tevens die eerste prik lijkt echt alsof je van 5 meter op beton bent geflikkert op je bips. Teringjantje zeg.