AndroidHealthClinic

5x5 schema

Bezoekers in dit topic

rockerguy

Novice
Lid geworden
12 sep 2015
Berichten
22
Waardering
5
Lengte
1m87
Massa
86kg
Hey mensen ik heb een vraag.

Ik wil aan het 5x5 schema beginnen en las dat je per training 2,5 kg moet toevoegen.

Wordt daar mee bedoeld per set?

Of per keer.

Bijvoorbeeld : maandag deadlift je 5 sets met 80kg en dinsdag met 82,5??

Alvast dank.
 
Elke keer dus weer 2,5 kg bij doen en zo langzaam opbouwen (hoe ik het heb begrepen).

Ik heb het een tijdje voor squaten gedaan. Ging goed. Nu iets veranderd om er een beetje variatie in te houden :)
 
Elke keer dus weer 2,5 kg bij doen en zo langzaam opbouwen (hoe ik het heb begrepen).

Ik heb het een tijdje voor squaten gedaan. Ging goed. Nu iets veranderd om er een beetje variatie in te houden :)

Beter! Heb er zin in.

Ik doe nu al een tijd het split schema maar lijkt me leuk om eens af te wisselen.

Variatie er in houden. Bijv een maand 5x5 schema dan weer split etc
 
Ja zoals ik al boven zei deed ik het alleen bij squaten (en benchpress). Ben nu overgestapt van benchpress nar dumbelpress (ook voor de verandering) en squaten doe ik 3x5 en 1x20. Heel raar maar het werkt bij mij erg goed:)
 
Ja zoals ik al boven zei deed ik het alleen bij squaten (en benchpress). Ben nu overgestapt van benchpress nar dumbelpress (ook voor de verandering) en squaten doe ik 3x5 en 1x20. Heel raar maar het werkt bij mij erg goed:)

Nice! Compound is mucho importante
 
Back
Naar boven