XXL Nutrition

5x5 schema

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neem je het aanbod aan? Negeer oosterling
 
To become a SEAL you must be a United States citizen – there is no way around this.

If you are a citizen of another country you can only enlist in the Navy if you have an Immigration and Naturalization Service Alien Registrations Card.

You don’t become a SEAL until you pass BUD/S and the failure rate is massive. You cannot get in to BUD/S unless you are a citizen.

Yes, some foreigners can become non-U.S. Navy SEALs. United States SEALs, however, must be U.S. citizens.

On several occasions in the past, candidates from other countries have gone through BUD/S training at NSWC. For example, many Navy SEALS from Thailand received their training at BUD/S. Just depends on who’s POTUS, operational training requirements at the time, & inter-nation military cooperation MOAs (memorandums of agreement) in place.

The first step a foreigner needs to take is to first determine whether or not his or her home country has Navy SEALs. If it does, then they need to talk to their recruiters to see if they’re eligible to pursue becoming a SEAL. Lastly, there’s no guarantee they’ll ever be able to train at BUD/S since such “exchange” training is not SOP (standard operating procedure) &, in fact, is not even an option for most countries. An interested foreigner should probably ascertain whether or not his/her country’s Navy SEALs have such a policy with the U.S. before ever joining.

That eliminates all Non-U.S. Citizens from applying, however if you are a naturalised citizen, you can be eligible for a security clearance, and therefore eligible for the Navy SEAL’s

Dat is wat ik vond. Maar over de juistheid van de bronnen kan ik niet veel zeggen.
 
misschien iets meer uitleg van wie wat waar wanneer enz.
Misschien gewoon de kans meteen grijpen en dan overleggen hoe en wat. Unieke kans toch?
Dan weet je ook meteen waar t over gaat en hoe ver je staat.

Dat je het nu al zo vraagt twijfel je dus nu al... lijkt t...
Als je t echt zo graag wilt als je zegt...
 
Of je zegt gewoon ja en we gaan wat in elkaar zetten. Een stukje onzekerheid over het programma is al een onderdeel waar de meesten mentaal van breken.

Heb alleen een ja of nee nodig, een datum en dan krijg je vanzelf de plek en tijd. Meer hoef je niet te weten. PM me maar als je het wilt.

Als je twijfelt hoeft ik geen berichtje van je.
 
Misschien gewoon de kans meteen grijpen en dan overleggen hoe en wat. Unieke kans toch?
Dan weet je ook meteen waar t over gaat en hoe ver je staat.

Dat je het nu al zo vraagt twijfel je dus nu al... lijkt t...
Als je t echt zo graag wilt als je zegt...

Maar wat bewijst dat? Ik als 15 jarige snotaap zou het ook niet gehaald hebben op het terrein. paar jaartjes later wel.

TS moet nog volwassener worden. Hoe ver hij staat ivm militaire zaken kan ik nu al zeggen. Nergens :) en dat is normaal.

Ik zou zeggen school afmaken diploma halen,paar jaar werken aan de fysiek en dan naar het leger gaan.
Als het leger niets wordt heb je op zn minste nog een diploma.
 
We hebben de 20 pagina's aangetikt jongens!
Iedereen bedankt voor zijn/haar bijdrage, ook jij roei- en fietsfanaat.
Als ik in een post eerder zeg gewoon je snavel te houden is dat geen vraag maar een verZOEK.
Nu vergt het wat intellect om dat onderscheid te kunnen maken en het percentage HBO'ers hier is hier statistisch gezien wat lager dan in de maatschappij.
Maar een goede foto toch bij die vorige post?
 
Anyway: even kijken of we voor de "30" kunnen gaan.
Het is 18.30, wat is het avond eten Nick?
 
Of je zegt gewoon ja en we gaan wat in elkaar zetten. Een stukje onzekerheid over het programma is al een onderdeel waar de meesten mentaal van breken.

Heb alleen een ja of nee nodig, een datum en dan krijg je vanzelf de plek en tijd. Meer hoef je niet te weten. PM me maar als je het wilt.

Als je twijfelt hoeft ik geen berichtje van je.
ik heb ook andere dingen te doen dus iets informatie zou niet erg zijn. Ik ben niet van plan naar Amsterdam te gaan ofzo. Kun je eigenlijk mensen blokkeren die oostblokskr begint irritant te worden.
 
ik heb ook andere dingen te doen dus iets informatie zou niet erg zijn. Ik ben niet van plan naar Amsterdam te gaan ofzo. Kun je eigenlijk mensen blokkeren die oostblokskr begint irritant te worden.

Grappig dat uitgerekend jij dit zegt.
Jij bent dit vanaf pagina 5 al ongeveer.
 
ik heb ook andere dingen te doen dus iets informatie zou niet erg zijn. Ik ben niet van plan naar Amsterdam te gaan ofzo. Kun je eigenlijk mensen blokkeren die oostblokskr begint irritant te worden.

Even op zijn profiel drukken en op negeren klikken.
 
Ano_166360 wat probeer je nu te zeggen? Je haalt slimheid erbij maar je eigen teksten maken geen enkel punt....

nick7203 Mentat heeft het enige goede advies gegeven, doe hier dan ook wat mee.

elnostra heel top aanbod maar ik denk niet dat je kan verwachten v. een 15-jarigen dat doe met een vreemde v. internet 3 dagen gaat bivakkeren. Hij heeft er meer aan om gewoon goed rond te gaan kijken op open dagen of het leger echt iets voor hem is (en nogmaals TS, je hoeft dit nu nog niet te weten imo)
 
Ano_166360 wat probeer je nu te zeggen? Je haalt slimheid erbij maar je eigen teksten maken geen enkel punt....

nick7203 Mentat heeft het enige goede advies gegeven, doe hier dan ook wat mee.

elnostra heel top aanbod maar ik denk niet dat je kan verwachten v. een 15-jarigen dat doe met een vreemde v. internet 3 dagen gaat bivakkeren. Hij heeft er meer aan om gewoon goed rond te gaan kijken op open dagen of het leger echt iets voor hem is (en nogmaals TS, je hoeft dit nu nog niet te weten imo)

Open dagen,sorry maar daar ben je zeer weinig mee.

Kan een leuk uitstapje zijn maar dat is het dan ook.
 
Open dagen,sorry maar daar ben je zeer weinig mee.

Kan een leuk uitstapje zijn maar dat is het dan ook.

Om alleen te kijken of het iets is toch prima? Pas daarna kan die zich toch er verder in verdiepen is die serieus in dit plan (en misschien is het dus gewoon een stoere jongens droom, ik wou ook vroeger het leger in)
 
Om alleen te kijken of het iets is toch prima? Pas daarna kan die zich toch er verder in verdiepen is die serieus in dit plan (en misschien is het dus gewoon een stoere jongens droom, ik wou ook vroeger het leger in)

Je ziet er wat voertuigen e.d.en dat is het. Sommige mensen krijgen zin hierdoor om hun in te schrijven. Maar of het militaire leven echt iets voor u is ga je daar niet te weten komen.
 
Je ziet er wat voertuigen e.d.en dat is het. Sommige mensen krijgen zin hierdoor om hun in te schrijven. Maar of het echt iets voor u is ga je daar niet te weten komen.

Dus het is niet als een open dag/ matching aan de universiteit? Dat dacht ik namelijk.
Nee oké, dan is inderdaad praten met mensen in het leger een beter idee
 
Of je zegt gewoon ja en we gaan wat in elkaar zetten. Een stukje onzekerheid over het programma is al een onderdeel waar de meesten mentaal van breken.

Heb alleen een ja of nee nodig, een datum en dan krijg je vanzelf de plek en tijd. Meer hoef je niet te weten. PM me maar als je het wilt.

Als je twijfelt hoeft ik geen berichtje van je.

Dat had net zo goed een post van johnyjordaan kunnen zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven