Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gehoord van wie? kennis/bekende?Ik heb nog nooit gehoord dat navy seals via 2 deuren binnenvallen om elkaar vervolgens kapot te schieten. In de VS en zeker in Texas zijn vaal jongeren militair en hebben de meesten respect voor het leger. Ik heb nog nooit gehoord dat er in de VS gewonden vallen door slecht materiaal.
Ik heb nog nooit gehoord dat navy seals via 2 deuren binnenvallen om elkaar vervolgens kapot te schieten. In de VS en zeker in Texas zijn vaal jongeren militair en hebben de meesten respect voor het leger. Ik heb nog nooit gehoord dat er in de VS gewonden vallen door slecht materiaal.
Dit!Omdat jij er nog nooit van gehoord hebt gebeurd het niet.
Killed by friendly fire gebeurd wel degelijk.
Ze hebben er over het algemeen wel meer respect voor militairen dan in NL en BE.Maar je zou er van verschieten hoeveel er iets tegen militairen hebben in de U.S en op de amerikaanse vlag staan te dansen.
Een laatste tip: Praat vanaf nu alleen over voeding en training, open eventueel een log voor een nieuwe start als je daar klaar voor bent.
Dit!
Nazorg voor veteranen in USA is ook niet alles.
PTSS, drugsverslaving, werkloosheid is ook hoger dan de rest van de bevolking.
Pat Tilman was dan geen Navy Seal, maar een Army Ranger, toch ook niet de minste, wel even dood door Friendly Fire.
Lees mijn tip onderaan m'n post nog eens door en maak dit topic weer relevant.
Ik heb nog nooit gehoord dat navy seals via 2 deuren binnenvallen om elkaar vervolgens kapot te schieten. In de VS en zeker in Texas zijn vaal jongeren militair en hebben de meesten respect voor het leger. Ik heb nog nooit gehoord dat er in de VS gewonden vallen door slecht materiaal.
Dat heet vastberadenheidMet jou valt ook niet te praten....eigenwijs kind. Jij komt jezelf nog wel tegen, hetzij hier of als je eindelijk je greencard hebt en begint bij de seals, dat ga je nooit worden. En bij het Nederlandse leger heb ik ook al mn twijfels.