MuscleMeat

5x5 schema

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij loopt ook te kort op deze aardkloot rond om dat gehoord te kunnen hebben.

Ik heb nog nooit gehoord dat navy seals via 2 deuren binnenvallen om elkaar vervolgens kapot te schieten. In de VS en zeker in Texas zijn vaal jongeren militair en hebben de meesten respect voor het leger. Ik heb nog nooit gehoord dat er in de VS gewonden vallen door slecht materiaal.
Gehoord van wie? kennis/bekende?
Want wat je niet op TV hoort/ziet is er niet.....

Volg nu gewoon de tips van @Mentat op.

• Topic Starter Topic Starter
Die tips kan en zal ik opvolgen maar het staat vast dat ik naar de VS ga.

Staat het ook vast dat ze je daar wel willen?

Als je het geld hebt kom je sowieso binnen alleen dan moet je een bedrijf beginnen maar dat is nog steeds beter dan in Nederland wonen.

Ik heb nog nooit gehoord dat navy seals via 2 deuren binnenvallen om elkaar vervolgens kapot te schieten. In de VS en zeker in Texas zijn vaal jongeren militair en hebben de meesten respect voor het leger. Ik heb nog nooit gehoord dat er in de VS gewonden vallen door slecht materiaal.

Omdat jij er nog nooit van gehoord hebt gebeurd het niet.

Killed by friendly fire gebeurd wel degelijk.

Ze hebben er over het algemeen wel meer respect voor militairen dan in NL en BE.Maar je zou er van verschieten hoeveel er iets tegen militairen hebben in de U.S en op de amerikaanse vlag staan te dansen.

Omdat jij er nog nooit van gehoord hebt gebeurd het niet.

Killed by friendly fire gebeurd wel degelijk.

Ze hebben er over het algemeen wel meer respect voor militairen dan in NL en BE.Maar je zou er van verschieten hoeveel er iets tegen militairen hebben in de U.S en op de amerikaanse vlag staan te dansen.
Dit!

Nazorg voor veteranen in USA is ook niet alles.
PTSS, drugsverslaving, werkloosheid is ook hoger dan de rest van de bevolking.

Pat Tilman was dan geen Navy Seal, maar een Army Ranger, toch ook niet de minste, wel even dood door Friendly Fire.

Het verhaal van Jocko Willink dat centraal staat in Extreme Ownership, een operatie geleid door Seals.

Lees mijn tip onderaan m'n post nog eens door en maak dit topic weer relevant.
Een laatste tip: Praat vanaf nu alleen over voeding en training, open eventueel een log voor een nieuwe start als je daar klaar voor bent.

Laatst bewerkt:
Dit!

Nazorg voor veteranen in USA is ook niet alles.
PTSS, drugsverslaving, werkloosheid is ook hoger dan de rest van de bevolking.

Pat Tilman was dan geen Navy Seal, maar een Army Ranger, toch ook niet de minste, wel even dood door Friendly Fire.

Lees mijn tip onderaan m'n post nog eens door en maak dit topic weer relevant.

Idd veel veteranen worden aan hun lot over gelaten.

Rangers zijn idd ook niet de minste.

Het is niet omdat je een militair in een elite eenheid bent dat je onfeilbaar bent. En je hangt ook af van anderen. En die kunnen het ook verkloten.
Verkeerde intel,Artillerievuur op de verkeerde plek,paradrop op de verkeerde plek.....

En de seals zullen ook al wel f**k ups gehad hebben.Maar wij zullen het niet te weten komen.

Laatst bewerkt:
Met jou valt ook niet te praten....eigenwijs kind. Jij komt jezelf nog wel tegen, hetzij hier of als je eindelijk je greencard hebt en begint bij de seals, dat ga je nooit worden. En bij het Nederlandse leger heb ik ook al mn twijfels.

"You know nothing Jon Snow"

Met jou valt ook niet te praten....eigenwijs kind. Jij komt jezelf nog wel tegen, hetzij hier of als je eindelijk je greencard hebt en begint bij de seals, dat ga je nooit worden. En bij het Nederlandse leger heb ik ook al mn twijfels.
Dat heet vastberadenheid

Wat wordt het met trainen vanavond? Of wordt het de zuipkeet, het is vrijdag.

Ik heb hier een lunch die prima in jouw dieet past:

x1.jpg

x2.jpg

Het word trainen en de zuipkeet. We eten trouwens konijn(liep door de achtertuin)

Uitmuntende combi! (het trainen en daarna gaan zuipen...)

Konijn en trainen of zuipkeet en konijn of trainen en zuipkeet?

Trainen en daarna de zuipkeet. Ik zeg: laat die muscle gains maar komen!

Als ik naar de zuipkeet betekend het niet meteen dat ik mezelf klem zuip en daarbij moet ik anders al m'n sociale contacten opgeven voor een stel spieren?

Nee inderdaad. We weten hier allemaal dat jij stevig in je schoenen staat.

Als je 54 kilo weegt maakt dat echt niet uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven