Fitness Seller

6 maanden bezig Advies/Tips Welkom

Tim1988

Novice
Waardering
0
Leeftijd: 20
Lengte: 180 cm
Gewicht: 69.5 kilo
Vet %: 10.6

Train nu 6 maanden

Trainingsschema:

Borst Biceps
Rug Triceps
Schouders
Benen Onderarmen Buik
Rust 1 of 2 dagen en dan hetzelfde weer opnieuw.

Begon op 58 kilo en 8.4 Vet%

Onderste foto is een beetje verkeerd aangespannen ziet er een beetje vreemd uit bij de schouder.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er netjes uit!

netjes gozer:) keep up the good work

Onderste foto is een beetje verkeerd aangespannen ziet er een beetje vreemd uit bij de schouder.

Viel mij ook meteen op, de back double biceps ziet er trouwens ook niet optimaal uit (beetje verkrampt om te beginnen, maar ook niet symmetrisch).

Scapular winging ?
http://www.shoulderdoc.co.uk/article.asp?section=492

(Ik zeg niet dat je het hebt. maar let er een beetje op)

Oh en ik denkook niet dat je op 13.4 zit.. waarschijnlijk iets lager (impedantie-meting zeker ?)

ga zo door, komt goed.

Borst Biceps
Rug Triceps
Schouders
Benen Onderarmen Buik
Rust 1 of 2 dagen en dan hetzelfde weer opnieuw.

Je wilt zeggen dat je geen rust neemt tussen die 4dagen?
Lijkt me niet echt verstandig namelijk.

ga zo door, komt goed.

Je wilt zeggen dat je geen rust neemt tussen die 4dagen?
Lijkt me niet echt verstandig namelijk.

ik denk ook dat je weinig rust neemt.
zo train je op dag 1 biceps en dag 2 ook weer icm rug en zo voor triceps hetzelfde maar dan 3 dagen achtereen . dag1 borst dag 2 triceps dag 3 schouders dat zijn 3 dagen waarin je triceps geen rust krijgen.

verder ben je goed op weg zie ik aan de pics maar ziet er droger uit als 13% imo

• Topic Starter Topic Starter
Mm ok, hoop inderdaad dat ik dit -> http://www.shoulderdoc.co.uk/article.asp?section=492 niet heb. En ja 4 dagen achter elkaar trainen is wat vaak ik ga wat vaker een rust dag er tussen pakken.

Wat bedoel je trouwens met de back double bicep?

En de Vet% zou ik nog eens meten misschien is 13.4 wat hoog inderdaad.

Haha ok, ja eerste keer dat ik foto's maak en een paar pose probeerde aan te nemen. Dus ik denk dat het meer aan mij ligt dan aan de spieren.

idd dat zal het v ast wel zijn. hoe is je vet% gemeten want lijkt mij min der als 13% wat natuurlijk positief is

nette verhoudingen ook vind ik. alleen borst mag groter natuurlijk. wat bij mij ook heel moeilijk gaat :P

Ja bij mij op de sportschool hebben we een weegschaal staan die alles meet. Je voert je lengte/leeftijd in gaat erop staan en krijgt dan wat cijfers om het zo te zeggen.

die geven vaak te veel aan dus waarschijnlijk zit jij stuk onder die 13%

Ah ok, Ja borst loopt inderdaad achter en toch pak ik die wel genoeg maar groeit echt sloom..

Misschien pak je hem te vaak?

Nee dat niet eerder te weinig misschien :P , maximaal 2x per week met minimaal 2 dagen er tussen

Ok, maar met 1x per week 4 oefeningen borst is denk ik te weinig, bankdrukken met stang / dumbbells zijn al 2 oefeningen, flyers is al 3, binnenkant borst etc.

Terug
Naar boven