AndroidHealthClinic

6 maanden non stop kuren

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
187
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Op advies van dbc01 maak ik hier een nieuwe thread over aan.

Een bb'er bij mij op de sportschool gaat weer voor wedstrijden, en zit nu zo rond de 130kg met 10,5%. Maar hij gaat nu komende 6 maanden non stop kuren zonder enige rust. En steeds weer iets anders na een aantal weken. Hij gebruikt wel eens per week wat HCG dacht ik voor z'n testikels en Arimidex als er beginnende gyno optreed.

Maar dit heeft toch echt een hele grote impact op je Axis? Dat komt volgens mij echt niet 1,2,3 goed meer op middellange termijn.

Hoe zien jullie dat?

dbc01 zei:
Maak er een nieuwe post van zou ik zeggen!

Eehm, nee dat lichaam zit diep in de AAS na 6 maanden nonstop en de vraag is hoeveel kwaliteit het lichaam nog kan aanzetten als z'n receptoren al 4 maanden continue zijn bestookt. Maar ik ken iemand die al 8 maanden nonstop aan 750mg test enanthate zit per week, tja, wat moet je ervan zeggen? Als je hem aanspreekt zal ie je toch een wijsneus vinden maar ikzelf zou zeggen: Teveel van het goeie.

Hangt natuurlijk ook wel af van wat hij allemaal gaat kuren en dosis. Maar op langere termijn is het duidelijk dat er schade zal zijn. HCG of niet maar zo lang exogene invloed op je axis heeft altijd gevolgen. Meeste van die gasten weten dat ook en rekenen dan ook niet meer op het krijgen van kinderen. Maar als je jong bent is het vermogen om te herstellen natuurlijk ook veel beter dan wanneer je ouder bent. De vraag is alleen: hoe zal de kwaliteit zijn van het zaad, wat zijn de langere termijn gevolgen ook voor de rest van zijn gezondheid. Hoeft niet onmiddelijk merkbaar te zijn, het is maar later dat je oogst wat je het gezaaid...

Langdurige kuren... tja echt gezond zijn ze niet.
Maar om te zeggen dat een jaartje non-stop kuren levensgevaarlijk is,
dat denk ik nie.
Maar de kans zit er dik in dat je na je kuur moeite gaat hebben
om je pik deftig omhoog te krijgen..
En dat je door de lange kuur steriel bent geworden.

En dat je tijdens je kuur na de 3 maand nog weinig bijgekomen bent
en dat je na je kuur de meeste massa weer verliest.
Maar hey, als je wedstrijden wilt draaien dan hoort dit erbij.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat een verdoete Axis belangrijker is dan het wel of niet omhoog zien te krijgen van je d*ck. :)

En tja, kennelijk hoort het erbij. :)

MrJ zei:
Ik denk dat een verdoete Axis belangrijker is dan het wel of niet omhoog zien te krijgen van je d*ck. :)

En tja, kennelijk hoort het erbij. :)

Het zal er helemaal vanaf hangen hoe er met de kuur wordt omgegaan. Als de juiste voorzorgsmaatregelen genomen worden kan de schade beperkt of voorkomen worden. Het is voor sommige atleten helaas niet meer mogelijk om even een half jaartje uit de kuur te gaan die kunnen alleen kiezen tussen periode van minder heftig gebruik. Je kan met een sponser niet ineens met een dikke pens aan komen zetten natuurlijk. En ja kijk maar eens naar Ed van Amsterdam die heeft na jaren van zzzzzzzwwwwwwwwaaaaaaarrrrrr gebruik toch ook nog gewoon een prachtige gezonde baby gekregen.

Maar om een lang verhaal kort te maken het is gewoon beter voor de gezondheid om minstens zo lang uit de kuur te zijn als dat je erin hebt gezeten

Terug
Naar boven