- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Op advies van dbc01 maak ik hier een nieuwe thread over aan.
Een bb'er bij mij op de sportschool gaat weer voor wedstrijden, en zit nu zo rond de 130kg met 10,5%. Maar hij gaat nu komende 6 maanden non stop kuren zonder enige rust. En steeds weer iets anders na een aantal weken. Hij gebruikt wel eens per week wat HCG dacht ik voor z'n testikels en Arimidex als er beginnende gyno optreed.
Maar dit heeft toch echt een hele grote impact op je Axis? Dat komt volgens mij echt niet 1,2,3 goed meer op middellange termijn.
Hoe zien jullie dat?
Een bb'er bij mij op de sportschool gaat weer voor wedstrijden, en zit nu zo rond de 130kg met 10,5%. Maar hij gaat nu komende 6 maanden non stop kuren zonder enige rust. En steeds weer iets anders na een aantal weken. Hij gebruikt wel eens per week wat HCG dacht ik voor z'n testikels en Arimidex als er beginnende gyno optreed.
Maar dit heeft toch echt een hele grote impact op je Axis? Dat komt volgens mij echt niet 1,2,3 goed meer op middellange termijn.
Hoe zien jullie dat?
dbc01 zei:Maak er een nieuwe post van zou ik zeggen!
Eehm, nee dat lichaam zit diep in de AAS na 6 maanden nonstop en de vraag is hoeveel kwaliteit het lichaam nog kan aanzetten als z'n receptoren al 4 maanden continue zijn bestookt. Maar ik ken iemand die al 8 maanden nonstop aan 750mg test enanthate zit per week, tja, wat moet je ervan zeggen? Als je hem aanspreekt zal ie je toch een wijsneus vinden maar ikzelf zou zeggen: Teveel van het goeie.