AndroidHealthClinic

6 x per week trainen ??

• Topic Starter Topic Starter
waarom doe je niet 3 dagen trainen, 1 dag rust en dan weer 3 dagen trainen, 1 dag rust?

zondags is de sportschool dicht anders had ik dat wel gedaan ja

---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:20 ----------

Idd, soms werkt het beter om het niet in een week proberen te proppen.
Houd je aan een trainingsweek, alleen de dagen lopen steeds anders

---------- Toegevoegd om 13:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

ps Volgens mij zit jij weleens op chatten.nl... Wat een kleurenblij :D

haha nee , zo heb ik het van me andere computer afgehaald en daar stonden die kleuren op die kleuren hebben een betekenis voor nieuwe oefeningen voor mij zeg maar

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------

ooh schouders doe ik bij woensdag en zaterdag jaa was vergeten bij te zette :p maar wat bedoel je met traps ??

De traps zijn de spieren die van je nek naar je schouders lopen. Deze train je dmv shrugs.

ooh ok ik ga de barbell shrugs bij me schema toevoegen:p

ga gewoon 3x per week fullbody doen. Less is more boy!

heel raar maar mij lijk het dan dat ik niet voldoende heb getraint ookal pak ik zwaarder enzo meschien omdat ik altijd 6x per week ben gegaan

vandaag had ik tricpes-rug-schouders had gisteren avond al last van me schouders toennet met de delt,s werd de pijn alleen maar erger ben maar met de schouder oefeningen gestopt woensdag weer een dag :p

vanmidag in het zwembad beetje luieren de pijn is nu ver weg maa toch nog maar even rustig aan doen:p

vandaag begonne met de schema waar ik de setjes 12x , 10x , 8x , 8x in plaats 10x , 10 x , 10x, 8x , 8x, 8x echt veel meer spier pijn ofzo heb ik niet voel wel een betere pomp kom denk ik door de rpm en de drive:p

vandaag voor het eerst me traps getraint met shrugs.

ik heb 2 setjes van 12 x 20 killo gedaan zonder stang
en 1 setjes10 x 30 killo zonder stang
en 1 setje 8 x 30 killo zonder stang

ik voel het al best goed is dit genoeg omte beginne of te veel ??

vandaag voor het eerst me traps getraint met shrugs.

ik heb 2 setjes van 12 x 20 killo gedaan zonder stang
en 1 setjes10 x 30 killo zonder stang
en 1 setje 8 x 30 killo zonder stang

ik voel het al best goed is dit genoeg omte beginne of te veel ??
Als jij het met dit gewicht goed voelt en je kan de oefening correct uitvoeren is dit zeker niet te veel.

Terug
Naar boven