XXL Nutrition

600 mg cafeïne

Bezoekers in dit topic

Levikommers

Cool Novice
Lid geworden
7 dec 2021
Berichten
49
Waardering
10
Lengte
1m86
Massa
75kg
Vetpercentage
13%
Is het schadelijk om in een keer 600 mg caffeine te nemen?
 
Waarom geen lekkere pwo. Zat voor jou denk ik
 
En nu ben je misselijk?
Hahaha nee eigenlijk nergens last van, ik snap dat dit debiel over kan komen. Maar ik vraag en doe dit omdat ik eigenlijk enorm ongevoelig ben voor caffeïne dus ik dacht ik neem even flink wat meer, alleen het leek me handig om even een vraagje achter zodat ik niet mijn lichaam helemaal verkloot.
 
Ik nam 3-4 jaar geleden standaard 990mg voor een training
Trainingen gaan wel lekker, maar goed voor je hart zal het niet zijn
Denk dat je het beste het gewoon rond de 400 kan houden ofzo
 
Ik nam 3-4 jaar geleden standaard 990mg voor een training
Trainingen gaan wel lekker, maar goed voor je hart zal het niet zijn
Denk dat je het beste het gewoon rond de 400 kan houden ofzo
gewone kop koffie is +- 80mg cafeïne , je nam dus ff casual 12 bakken koffie :roflol:
 
Nou weet ik het niet zeker hoeveel het was, maar meen dat paar jaar geleden een gast 5000mg of 10k mg pre work out pakte en die gast is serieus overleden aan een hart aanval, no joke.
 
Nou weet ik het niet zeker hoeveel het was, maar meen dat paar jaar geleden een gast 5000mg of 10k mg pre work out pakte en die gast is serieus overleden aan een hart aanval, no joke.
Ja maar was niet door die 5000mg volgens mij, hij had een overdosis en is daarna met z'n auto gecrashed
Maar overdosis van wat is onbekend
 
Nou weet ik het niet zeker hoeveel het was, maar meen dat paar jaar geleden een gast 5000mg of 10k mg pre work out pakte en die gast is serieus overleden aan een hart aanval, no joke.
verrast me niets. Ik reageer best heftig op caffeine en heb al bij 200mg al dat mijn hart begint over te slaan.
 
Ja maar was niet door die 5000mg volgens mij, hij had een overdosis en is daarna met z'n auto gecrashed
Maar overdosis van wat is onbekend
dry-scoop-dry.gif
 
Hahaha nee eigenlijk nergens last van, ik snap dat dit debiel over kan komen. Maar ik vraag en doe dit omdat ik eigenlijk enorm ongevoelig ben voor caffeïne dus ik dacht ik neem even flink wat meer, alleen het leek me handig om even een vraagje achter zodat ik niet mijn lichaam helemaal verkloot.
Cafeïne went snel. Gewoon eventjes niet nemen en je raakt vanzelf weer wat gevoeliger
 
Back
Naar boven