MuscleMeat

7.000 zweepslagen voor homo's in Saoedi-Arabië

Its a man's world....

denk dat ik dan liever een kogel door me kop krijg. Voor de komieken, nee ik ben geen homo

Wat ik zo vreemd vind is dat je nooit enig protest hoort van welk land dan ook tegen Saoedie-Arabie. Terwijl zij juist eigenlijk alle extreme idealogieen stimuleren.

Als ze vastgehouden worden tot het gebeuren zijn de de lul.anders kunnen ze zich beter een kogel door de kop schieten.te erg dat dit nog mag gebeuren tegenwoordig.marteling....... vieze moslims

A religion of peace...

Maar goed, als je je brein er maar lang genoeg door laat verrotten.

Ziekelijke mong*len, de regeringen zullen natuurlijk onder het mom van 'vrijheid van religie' wel weinig zeggen...

Het bericht wat je hebt ingetypt is te lang (420062 tekens). Maak het aub korter tot 100000 tekens lang.

Ik denk dat ze zeker voor de rest van hun leven wel behoorlijke problemen overhouden van deze straf.
Misschien krijgen ze wel gelijk bloedransfusies om het bloedniveau op peil te houden, het lijk me dat ze anders wel doodbloeden.
Ziek volk, zieke gedachtes:(

Wat ik zo vreemd vind is dat je nooit enig protest hoort van welk land dan ook tegen Saoedie-Arabie. Terwijl zij juist eigenlijk alle extreme idealogieen stimuleren.

Sterker nog, tienduizenden (of meer) mensen die er dit soort moraal op na houden zijn in ons land verwelkomd om ons cultureel te komen verrijken. Iedereen, inclusief links roept wel dat je dit soort mensen en/of de landen waar ze vandaan komen hard moet aanpakken, maar als je het in de praktijk doet zijn veel mensen hun stoere taal plots weer vergeten. Denk aan de aanval op Afghanistan, of het uitzetten van illegalen en radicalen, daar wordt vervolgens dan weer schande van gesproken. Daarom gebeurt er dus uiteindelijk niks, politici weten dat het ze meer imagoschade oplevert als ze harde maatregelen nemen, er zijn dan immers weer zat linkse organisaties die de straat op gaan en hen afschilderen als bloeddorstige en wrede mensen, omdat er onvermijdelijk goeden onder slechten zullen lijden. En 's avonds in de kroeg roepen diezelfde mensen dan weer dat echte extremisten toch wel hard moeten worden aangepakt. :rolleyes:

Rotte appels heb je overal, Zelda. Cultuur is heel wat anders dan grondwettelijke normen. Homo's niet accepteren is geoorloofd, maar hen schaden of pleiten voor rechtsvervolging getuigd van een gestoord brein. Figuren die daartoe aandringen op dit grondgebied door wetswijzingen te willen doorvoeren mogen ervan mij uit.

Ik kan me gewoon niet inbeelden dat welk organisme dan ook, inclusief een modderend schaamteloos varken, dit soort geweld als wortels van de samenleving prefereerd en vastlegd.

Laatst bewerkt:
Sterker nog, tienduizenden (of meer) mensen die er dit soort moraal op na houden zijn in ons land verwelkomd om ons cultureel te komen verrijken. Iedereen, inclusief links roept wel dat je dit soort mensen en/of de landen waar ze vandaan komen hard moet aanpakken, maar als je het in de praktijk doet zijn veel mensen hun stoere taal plots weer vergeten. Denk aan de aanval op Afghanistan, of het uitzetten van illegalen en radicalen, daar wordt vervolgens dan weer schande van gesproken. Daarom gebeurt er dus uiteindelijk niks, politici weten dat het ze meer imagoschade oplevert als ze harde maatregelen nemen, er zijn dan immers weer zat linkse organisaties die de straat op gaan en hen afschilderen als bloeddorstige en wrede mensen, omdat er onvermijdelijk goeden onder slechten zullen lijden. En 's avonds in de kroeg roepen diezelfde mensen dan weer dat echte extremisten toch wel hard moeten worden aangepakt. :rolleyes:

deels eens, deels oneens.
Hard optreden blijkt erg effectief. Waar stond Ijzeren Rita voor? Wilders? Toch niet echt bepaald kleine spelers imo...
Rechts is imo echt niet zo'n verloren kindje als dat je het hier lijkt te stellen.
Op de uitzet van radicalen heb ik niets tegen. Persoonlijk heb ik ook niet de indruk dat dat echt een (deel van de) definitie van 'links' is. Iig niet in mijn linksheid. (Edoch aan de andere kant: waar gaan die lui heen... met hun contacten uit Nederland. Keep your friends close, but keep your enemies closer :D)

Persoonlijk heb ik wat moeite met de term 'illegaal' (daarin zal denk ik wel een beetje de linkse idealist naar boven komen...). Kinderen gaan we niet verkassen in mijn optiek. Maar niettemin zijn er mensen die hier ten onrechte zitten. En die moeten om een haalbare situatie te krijgen verkassen... Persoonlijk vind ik het vellen van dit oordeel wat inhumaan, aangezien ik beslis over een stukje grond waar ik toevallig terecht ben gekomen. Waarom heeft iemand meer recht dan een ander op welk stukje grond dan ook, als we kijken naar dergelijke problematiek?
Wanneer ben je een echte liberaal?
En is de 'importhoer' ook illegaal? Waar gaat zij naar terug?

Ik ben het ook met je eens dat de 3 grote religies een moraal hebben die erg ongezond is. Ik wil zeker niet zeggen dat het allemaal potentiële zelfmoordterroristen zijn, maar de manier waarop de moraal de beoordeling van de wereld eromheen beïnvloedt is stunning to say the least...
Welke natiën hebben adequaat gereageerd op de fatwah nav de Duivelsversen? En de Deense cartoons? T is godsgeklaagd. Onder het mom van 'geloofsvrijheid' wordt er teveel goedgekeurd.
Dus ook de niet-islamitische godsdiensten maken zich hier schuldig aan (evenals natiën die (min of meer) seculier verklaren te zijn)
Deze grove belediging van vrijheid van meningsuiting is monstreus te noemen.

Het enige dat momenteel bruikbaar is van die radicalen (en minder radicalen) is eigenlijk de besnijdenis...
God is misschien toch een beetje voorzienend geweest.

7000 zweepslagen...

Ik zag hier laatst een filmpje van iemand die er 10 kreeg en bij elke slag scheurde de huid open. Bij de 100e zweepslag zullen ze wensen dat ze dood zijn vermoed ik, maar dat zal wel wachten worden tot ergens rond de 1500e zweepslag ofzo.

Terug
Naar boven