- Waardering
- 239
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 116kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hhmm ophangen of 7000 zweepslagen...makkelijke keuze lijkt me?sja...is 7000zweepslagen niet gelijk aan een doodsvonnis? denk dat je dan wel het loodje legt en dan heb ik het nog niet over doodgaan aan bloedverlies. Mahja, in Iran hangen ze je op![]()
Wat ik zo vreemd vind is dat je nooit enig protest hoort van welk land dan ook tegen Saoedie-Arabie. Terwijl zij juist eigenlijk alle extreme idealogieen stimuleren.
Het gifje maakt ong 1 zweepslag per 1.5 seconde dus als je lang genoeg kijkt kom je er ook wel aan

Wat ik zo vreemd vind is dat je nooit enig protest hoort van welk land dan ook tegen Saoedie-Arabie. Terwijl zij juist eigenlijk alle extreme idealogieen stimuleren.

denk dat ik dan liever een kogel door me kop krijg. Voor de komieken, nee ik ben geen homo

Waar is onze Spiertje?
Ik ben benieuwd naar zijn "mening" inshallah.
)Wat ik zo vreemd vind is dat je nooit enig protest hoort van welk land dan ook tegen Saoedie-Arabie. Terwijl zij juist eigenlijk alle extreme idealogieen stimuleren.

Sterker nog, tienduizenden (of meer) mensen die er dit soort moraal op na houden zijn in ons land verwelkomd om ons cultureel te komen verrijken. Iedereen, inclusief links roept wel dat je dit soort mensen en/of de landen waar ze vandaan komen hard moet aanpakken, maar als je het in de praktijk doet zijn veel mensen hun stoere taal plots weer vergeten. Denk aan de aanval op Afghanistan, of het uitzetten van illegalen en radicalen, daar wordt vervolgens dan weer schande van gesproken. Daarom gebeurt er dus uiteindelijk niks, politici weten dat het ze meer imagoschade oplevert als ze harde maatregelen nemen, er zijn dan immers weer zat linkse organisaties die de straat op gaan en hen afschilderen als bloeddorstige en wrede mensen, omdat er onvermijdelijk goeden onder slechten zullen lijden. En 's avonds in de kroeg roepen diezelfde mensen dan weer dat echte extremisten toch wel hard moeten worden aangepakt.![]()
)