MuscleMeat

7.000 zweepslagen voor homo's in Saoedi-Arabië

spiertje16 zei:
Ik ben in het bezit van een Nederlands paspoort ja, en ik heb mijn jeugd ook in Nederland meegemaakt.
Hoe ik achter de Shariá'h kan staan? Ik sta niet achter de shariah maar ik ben een moslim en de uitgedeelde straffen zoals die zweepslagen vinden hun oorsprong in de koran en daar ben ik het dan automatisch mee eens.
Meningen doen er niet toe in de islam, het gaat om het uiteindelijke doel.
Ik heb inderdaad een slechte jeugd gehad, gevuld met kuffr gedachtes, drank,zina en onwetendheid.

Ik heb bijna alle regels bijna gebroken die er te breken zijn astagfirullah moge Allah me vergeven voor al mijn zonden. Maar ik heb gelukkig het licht gezien en de waarheid in mn hart omsloten.
Nogmaals voor de duidelijkheid, ik ben geen voorstander van de Sharia'h maar wat die homos gedaan hebben, hebben door en door verdiend. Mischien niet zoveel zweepslagen maar zo is de weg van Allah subhana wa t3la en alleen Allah weet het t beste.
En dat je jezelf druk gaat maken om de islam is niet raar, de profeet zei ook
De islam begon als iets raars, en zal ook zo eindigen

Ja, komt er echt eens een einde aan al deze onzin? Gelukkig, ik had de hoop al bijna opgegeven :o

[...]
Hoe ik achter de Shariá'h kan staan? Ik sta niet achter de shariah maar ik ben een moslim en de uitgedeelde straffen zoals die zweepslagen vinden hun oorsprong in de koran en daar ben ik het dan automatisch mee eens.
Meningen doen er niet toe in de islam, het gaat om het uiteindelijke doel.
[...]

niet om het één of ander spier, maar: hoe kan je eerst zeggen; ik sta niet achter de sharia, en vervolgens zeggen dat als het in de koran staat als zijnde het te volgen reglement (dus sharia) dat je er dan automatisch achterstaat?
ben je nou voor de sharia of niet? misschien moet je die discussie en de zaken die daarbij horen eens met fawaz bespreken. denk dat je niet zomaar zulke dingen moet roepen.

overigens doen meningen er wel toe in de islam toch, maar het doel blijft hetzelfde. over verschillende zaken is er een meningsverschil tussen geleerden. dan kun je niet zeggen dat die meningen er niet toe doen natuurlijk

Waar is Hitler als je hem nodig hebt??
Als je de koran mag geloven alleszins in het paradijs aan Allah's zijde :D

Overigens, niks mis mee met het leven naar een ideologisch standpunt (integendeel), maar systematisch de feiten verdringen getuigt iig van weinig denkend vermogen.

"...het is de waarheid, want het staat geschreven!"
"Ja maar, hoe weet je dan dat datgene wat geschreven staat ook echt waar is?"
"Ja, dat staat ook geschreven!"
"Nou, dat is vreemd want hier op mijn boekje staat namelijk... "

Overigens, niks mis mee met het leven naar een ideologisch standpunt (integendeel), maar systematisch de feiten verdringen getuigt iig van weinig denkend vermogen.

"Nou, dat is vreemd want hier op mijn boekje staat namelijk... "

:roflol: word jij de nieuwe ?

ah, iemand die claimt er verstand van te hebben?

"Nou, dat is vreemd want hier op mijn boekje staat namelijk...
"

geloofsbeleving van een cabaretier :rolleyes: echt een toevoeging aan de discussie:rolleyes:

wat is verstand van het geloof hebben dan? misschien beetje offtopic, maar als het geloof denkbeeldig is, is ons verstand dan nog vatbaar of ideologisch?

als je je weigert in te laten in een discussie, waarom zit je dan in een discussieforum???

Kennis opdoen, proberen te begrijpen waarom iemand voor het geloof kiest, je "vijanden" doorgronden, ... noem maar op.

Alsof je een discussie niet gewoon mag lezen, zonder dat je eraan meedoet!?

je doet er toch aan mee, dus wat klets je nou :roflol:

Een discussie over het wel of niet mee doen aan een discussie...
Zullen we dan nu maar gaan discussieren of het nuttig is om een discussie te houden over of indekay wel of niet mee doet aan de discussie?

nou begin je een discussie over een discussie of indekay wel of niet mee zal discussieren dat is toch van de zotte ???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo weer een waardeloze toevoeging :cool:

:roflol: goeie!

Terug
Naar boven