MuscleMeat

7.000 zweepslagen voor homo's in Saoedi-Arabië

  • Topic starter bart82
  • Startdatum
  • Reacties 317
  • Weergaven 11K
  • Volgers 13

Bezoekers in dit topic

Verdiende loon,amin
Alleen betreurenswaardig dat ze die straf uitvoeren in de Ramadan, ze hadden op zn minst kunnen wachten tot de Ramadan afgelopen was. Vind dit een beetje ontoepasselijk
Allah weet t beste

Kameradski, ik heb je altijd vrij hoog geschat, maarre... vraag eens aan T of dit geen strafpuntos verdient. Soort van 'uitlatingen in strijd met de mensenrechten'. :no:
 
Ja mischien dat valt ook nog te betwijfelen maar aangenomen dat het zo is
Het is voor hun een beproefing om zich niet aan die lusten toe te geven, net zoals Allah swt iedereen test.
Geloof verzet bergen namelijk, en zelfs profeten worden allemaal beproefd, van Adam as tot aan Mohammed as, allemaal, geen enkel mens, dus ook de Profeten, is vrij van beproeving. Mijn bevindingen koppel ik aan de islam en de koran en ik spreek alleen vanuit islamitisch oogpunt, als je dat niet leuk vindt kan ik je niet helpen.

Er wordt gesproken in de koran over ontucht, en de koran is de waarheid en de woorden van Allah swt.De meest Barmhartige, de meest Genadevolle, de meest Vergevende. Wij maken dag en nacht door fouten, maar Elhamdoelillah is Hij de meest Barmhartige, de meest Genadevolle, de meest Vergevende. En alleen met Zijn Barmhartigheid zullen wij Insha'Allah bi Idni Allah Azzawazal ooit het Paradijs betreden. Want een prijs voor het Paradijs is er niet, slechts door Zijn Barmhartigheid maken wij daar Insha'Allah kans op.

Alles is onderdeel van de beproeving Dounia(het leven), allemaal de voorbeschikking van Allah tabaraka wa ta3ala, om je te testen op je reactie bij elke situatie. En alle stress, woede, boosheid, of verdriet komt van de Sajtaan.Als je er over inzit dan maak je hem alleen blij.
Iedereen die dus het pad van Allah Azawazall zal gaan bewandelen, zal ongetwijfeld beproeft worden, dus "tawasaw bi Sabr" "en breng op de hoogte dat er veel Geduld nodig zal zijn", dus geduld als je het ware pad bewandeld, want je zal beproeft worden, door bijvoorbeeld mensen die je bekritiseren, of het je moeilijk maken of beproevingen die door Allah zijn neergezonden. Dus standvastigheid is nodig en is noodzaak, ondanks de beproeving vast te houden aan het geloof en de beproeving te doorstaan om de bereidwilligheid bij Allah swt te tonen

Hoe kun je Allah nou "De meest Barmhartige, de meest Genadevolle, de meest Vergevende" noemen? Hij stuurt 5 miljard niet-moslims straight to hell, veroordeelt onder de mensen die hem wél volgen nog een flink deel van de mensen to straffen als steniging of 7000 zweepslagen, onderdrukt vrouwen, staat toe dat in een groot deel van de moslimwereld tirannen heersen die zichzelf verrijken... Ik ken denk ik wel een paar mensen die vergevingsgezinder en genadevoller zijn dan Allah. Het lijkt er eigenlijk meer op dat de hele islam is gebaseerd op pure angst voor een wrede dictator.

Met zo'n god heb je geen duivel meer nodig.
 
Dus de grote beloning kan bij Allah zelf behaald worden. En alleen hij is zo groot , machtig en vergevingsvol etc etc dat hij daarover kan oordelen?

Waarom worden mensen dan niet door Allah alleen bestraft voor sommige daden dan? Of gebeurt dat ook en krijgen deze zondaars dubbelop straf. Waarschijnlijk vertrouwd de wet er niet genoeg op dat Allah ze zelf zal straffen.

Of heeft het toch wel te maken met het klein en angstig houden van de bevolking.......

Haha, sterk! De wet vertrouwd daar niet zo op nee, want allah is de geweldige vergevingsgezinde en da's een beetje mietig natuurlijk. Dus geven ze zelf maar vast straf, want dat hebben de zondaars toch wel verdient, zo makkelijk als bij allah horen ze er niet vanaf te komen. Vinden de strafbedenkers :rolleyes:

Eigenlijk hebben die hele islamannekes dus helemaal niet zo'n vertrouwen in hun god en zijn ze het niet echt met hem eens. Wat maakt dat die allah best een zielige man is, hij heeft een boekje geschreven of laten schrijven, hoe het ook zij, en een stel dominante mannetjesputters is het er niet mee eens en maken hun eigen regeltjes die andere minder stoere meneren en mevrouwen dan moeten volgen.

Waar ze zelf ongeschonden onderuit komen want ze geven hém de schuld! Omdat hij een 'foutje' maakte door zo'n vergevige miet te zijn en slechts te zeggen dingen 'niet goed te keuren' maar daar in z'n vriendelijkheid geen sanctie voor te noemen. Hét gat in zijn beleid dat machtswellustigen gebruiken om hun eigen wereldorde te scheppen op name van een ander (allah). Die zich toch niet weren kan, want hij kan niks terugzeggen.

Conclusie: Als allah niks meer kan zeggen in 't aardse leven maar pas kan oordelen als de islamiet aan gene zijde verschijnt, kan 't wel eens zijn dat allah het helemaal niet fraai vind dat ze zijn naam zo slinks misbruikt hebben voor dingen waar hij niet expliciet over heeft gezegd er achter te staan. Dan blijkt dat ze allah toch wat verkeerd ingeschat hebben m.b.t. zijn mogelijke reactie op het eigenwillig interpreteren van zijn leer d.m.v. slinkse listen en allah dan inderdáád wel zelf straf bedenkt ja.

De boze islamitische regeltjesbedenkers zijn dan juist zelf degenen die bang dienen te zijn voor de mogelijke toorn van allahmans :)
 
Laatst bewerkt:
Haha, sterk! De wet vertrouwd daar niet zo op nee, want allah is de geweldige vergevingsgezinde en da's een beetje mietig natuurlijk. Dus geven ze zelf maar vast straf, want dat hebben de zondaars toch wel verdient, zo makkelijk als bij allah horen ze er niet vanaf te komen. Vinden de strafbedenkers :rolleyes:

:roflol:
 
spiertje wat begin je nou steeds over ene allah ofzo ???

Je denkbeeldige vriendje ??? bezoek eens een inrichting of zoek hulp!
 
Het is een beproeving, het wordt pas een zonde als je je lusten niet kan bedwingen en eraan toegeeft, ik heb een hele lap tekst getypt is dat niet duidelijk genoeg.
Homos zijn niet de enige die met die beproeving te maken hebben, wij hebben dat ook alleen in mindere mate

:roflol:

Je blijft grappig met je 'beproevingen'. Hoe kun je jouw beproeving uberhaubt vergelijken met dat van een homo ? Maar ja, beter dat ik er verder geen woorden aan vuil maak. Dadelijk ga ik nog branden. :D
 
Vreemde kerel die allah.

Iedereen is dus niet gelijk, de een heeft met een moeilijkere beproeving te maken dan een ander.

Inderdaad wel grappig. Belonen met vrouwelijke maagden zal helaas geen nut hebben. :D
 
Wat ik niet snap

Waarom zou je je hele leven in gevang van je geloof leven, om beloond te worden als je dood gaat.. hoe dom kan je zijn.

Pleeg dan meteen zelfmoord en val de wereld niet lastig met dit gruwelijke geloof.


Nu zal de gemiddelde moslim zeggen: Oh jij bent ontwetend. Maar volgens mij is het juist andersom:D
 
Wat ik niet snap

Waarom zou je je hele leven in gevang van je geloof leven, om beloond te worden als je dood gaat.. hoe dom kan je zijn.

Pleeg dan meteen zelfmoord en val de wereld niet lastig met dit gruwelijke geloof.


Nu zal de gemiddelde moslim zeggen: Oh jij bent ontwetend. Maar volgens mij is het juist andersom:D

uh uh :finger: geen zelfmoord he , of het moet voor een goed doel zijn en met een bomgordel gebeuren ;)
 
uh uh :finger: geen zelfmoord he , of het moet voor een goed doel zijn en met een bomgordel gebeuren ;)

Je hele leven hier beproevingen moeten doorstaan, of even jezelf(en zoveel mogelijk onschuldige) opblazen en in de hemel genieten van een goed gesprek met Allah, en uiteraard mijn 77 maagden....

Ik wist het wel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Inshallah :D
 
wisten jullie eigenlijk dat het zo is dat er een direct verband is tussen het IQ en het geloof in een god?

Hoe dommer het gemiddelde IQ in een land, hoe groter het aantal mensen dat in een god geloven!

(niet) Raar maar waar, had hier eerst wat diagrammetjes van maar kan ze niet z snel vinden, misschien binnenkort :)
 
Wat ik niet snap

Waarom zou je je hele leven in gevang van je geloof leven, om beloond te worden als je dood gaat.. hoe dom kan je zijn.

Dat gelovigen zelf ook stiekem twijfelen aan het woord van Allah blijkt zoals Bouwens62 al zei aan het feit dat ze zondaars zelf voor de zekerheid al zwaar straffen. Als je heilig gelooft in zijn woord, is het ook niet nodig zelf de misdadigers op te pakken, die krijgen hun verdiende loon uiteindelijk toch wel. Dus niet alleen misdadigers twijfelen aan zijn woord, maar de straffers net zo goed. Als Allah echt bestaat stuurt hij dus bijna iedereen naar de hel wegens twijfelen aan zijn woord. Ook lullig, heb je je hele leven vergooid aan die man, smijt de barmhartige je alsnog het eeuwige vuur in. :(
 
iqvsreligion.gif
 
Die grafiek verbaast me niets, hoe minder je de wereld om je heen zelf kan bevatten, hoe groter de behoefte aan een simpel verhaal dat alles verklaart, en je houvast geeft.
 
Overigens qua hypocrisie en wetgeving 1 van de meeste gestoorde landen ter wereld. Die oliesjeiks nken zich wel een slag in de rondte in bordelen in de Maghreblanden en daarbij sparen ze ook de talrijke schandknaapjes niet. Zal wel weer ontkend worden door degenen die daar vandaan komen maar het is geen geheim dat o.a. Marokko genoeg bordelen kent die zich vooral richten op rijke oliesjeiks.

1 bron : Metro > Nieuws > Buitenland , maar er zijn talloze bronnen te vinden over dat onderwerp.

Kan alleen maar kotsen op die hypocriete Saudi's. Juist die puriteinse houding zorgt voor uitwassen die hier nog amper voor komen.
 
Die grafiek verbaast me niets, hoe minder je de wereld om je heen zelf kan bevatten, hoe groter de behoefte aan een simpel verhaal dat alles verklaart, en je houvast geeft.

precies, dus spiertje heeft gewoon wat houvast nodig
 
Back
Naar boven