Fitness Seller

7777kcal in 1 week

mot ff aan deze gozer vragen: dave7777

pffff is wel veel hoor makker, dit gaat zowieso gepaard gaan met spierverlies.

Wil je 1kg vet verliezen ofzo? -200-300 op je dagelijkse kcal verbruik en dan nog anderhalf uur flink hard fietsen/hardlopen elke dag maar of het je nou iets oplevert..

Sowieso gaat die 1kg vet wss niet lukken maar 1kg BW moet geen probleem zijn.

• Topic Starter Topic Starter
ik wil gewoon me kcal behoefte eten, en dan door cardio me vet kwijt fietsen

ik wil gewoon me kcal behoefte eten, en dan door cardio me vet kwijt fietsen

Dan kan je dus net zo goed iets minder eten. Wat heeft het voor nut om eerst kcal te gaan eten, als ze je vervolgens weer eraf wilt gaan fietsen. Kan je toch net zo goed die kcal niet innemen via voeding.

Dan kan je dus net zo goed iets minder eten. Wat heeft het voor nut om eerst kcal te gaan eten, als ze je vervolgens weer eraf wilt gaan fietsen. Kan je toch net zo goed die kcal niet innemen via voeding.

dat is opzich een goed punt wat je hebt, maaarrr...als ik bijvoorbeeld naar mezelf kijk, ik kan niet zomaar veel minder kcal en carbs gaan eten ivm bloedsuikerspiegel. dus als je dan ongeveer op onderhoud eet en daarnaast cardio doet, zit je ook op de goede weg.

+1

Gooi er dan liever een keiharde krachtraining tegenaan dan dat je gaat fietsen dan heeft dat vele vreten misschien nog een anabole werking.

hoe meer je eet, hoe minder honger, hoe kleiner kans op afhaken en cheaten

Je verbrand sowieso al 3000-4000 per dag ofzo???

Als je nou bijvoorbeeld elke dag 1 uur KT doet en 1 uur Spinnen ( cardio )

Dan verbrand je dacht ik zo'n 1000 kcal per dag x7 dagen = rond de 7000

Ik doe KT+spinning 4 x per week :| -> waarom merk ik niet dat ik dunner ben geworden :S?

Laatst bewerkt:
Omdat je te veel of te weinig eet.

hmm,,

Ik weeg nu 65 kilo,

ik doe al 2 weken lang, Kt+Spinning -> en voordat ik dat deed woog ik ( rond de 66 kg dacht ik )

1 kilo binnen 2 weken is dat goed :S?

Ja dat is goed. Per week maximaal 1 kg afvallen, dan blijft het veilig. Dit zeg ik wel met een kanttekening. Mensen met extreem hoog of laag vetpercentage kunnen per week resp. meer/minder veilig afvallen.
Sowieso zul je na 2 weken niet heel veel resultaten zien. Het kan ook zijn dat die kilo die je kwijt bent grotendeels vocht is.
Mijn gewicht schommelt per dag met ongeveer 2,5 kg afhankelijk van weegmoment en hoeveelheid eten en drinken.

De spiegel en je vetpercentage zijn belangrijker dan wat de weegschaal zegt.

Nee ik wil een zichtbare sixpack :p

Dus ff wat minder BF :P

Nee ik wil een zichtbare sixpack :p

Dus ff wat minder BF :P

als je een ECHTE sixpack wilt zal je echt flink laag moeten zitten hoor <9%.
maar..misschien dat je genoegen neemt met zo een superdude sixpack oftewel je zit 2-4blokjuhzz

Terug
Naar boven