XXL Nutrition

7777kcal in 1 week

dus sixpack mag ik wel vergeten :(?

Je kunt op verschillende manieren 'n sixpack hebben: als onderdeel van 'n afgetraind lichaam of van 'n uitgemergeld lichaam.

Dus eten en daarnaast keihard trainen zoals andere al aangeven is de beste manier om die sixpack te krijgen.

Je kunt op verschillende manieren 'n sixpack hebben: als onderdeel van 'n afgetraind lichaam of van 'n uitgemergeld lichaam.

Dus eten en daarnaast keihard trainen zoals andere al aangeven is de beste manier om die sixpack te krijgen.

precies, als je nu eerst tijdje spieren gaat kweken, en over jaartje ofzo gaat cutten, zal je zien dat je veel sneller een 6pack krijgt en het er ook een stuk 'mooier' uit ziet. aangezien negerts in etheopie ook 6packs hebben en toch wil ik er niet zo uitzien!

okok ik snap het,
heel erg bedankt.

Hardlopen: Aantal Km maal lichaamsgewicht in Kg = aantal verbruikte kcals. De snelheid maakt bijna niets uit.

Bv je weegt 80 Kg dan moet je 100 Km hardlopen om 8000 kcals te verbruiken. 1140 Kcals is dan ca 12 Km lopen, da's 80 minuten met 9 Kmpu. Best te doen, ook een week achter elkaar.

Nee als je het zo bekijkt maakt de snelheid inderdaad niet uit, maar goed, je wilt natuurlijk niet elke dag 3 uur lopen ;)

Sowieso, elke dag 80minuten hardlopen, en daarnaast nog je workout in de sportschool, lijkt me, voor een amateur en beginner, niet echt fantastisch. Ik zou er in ieder geval heel snel genoeg van hebben denk ik.

en als je beetje door traps + flinke weerstand zit je zo aan de 900/1000 hoor ;)

Daar moet je dan wel naar toe werken vind ik, als je de eerste keer echt gericht cardio gaat doen, hou je het nooit een uur op die snelheid vol op de crosstrainer.

Daar moet je dan wel naar toe werken vind ik, als je de eerste keer echt gericht cardio gaat doen, hou je het nooit een uur op die snelheid vol op de crosstrainer.

nee zeker niet, toen ik begon hield ik net 20min vol op die snelheid....echter is nu 40-60min een eitje na ruim een half jaar training

Nee als je het zo bekijkt maakt de snelheid inderdaad niet uit, maar goed, je wilt natuurlijk niet elke dag 3 uur lopen ;)

Sowieso, elke dag 80minuten hardlopen, en daarnaast nog je workout in de sportschool, lijkt me, voor een amateur en beginner, niet echt fantastisch. Ik zou er in ieder geval heel snel genoeg van hebben denk ik.

Daarom trek ik voor 7 Kg gewoon 7 maanden uit.

Terug
Naar boven