Fitness Seller

7777kcal in 1 week

hoe meer je eet, hoe minder honger, hoe kleiner kans op afhaken en cheaten

Ja, maar bijna 8000kcal verbranden door alleen cardio in 1 week gaat je ook niet lukken. Dat is 1140kcal per dag ongeveer. Knappe jongen die dat weet te verbranden met cardio.

Ja, maar bijna 8000kcal verbranden door alleen cardio in 1 week gaat je ook niet lukken. Dat is 1140kcal per dag ongeveer. Knappe jongen die dat weet te verbranden met cardio.

een paar dagen is me dat wel gelukt...alleen 80min cardio'en elke dag breekt je ook na een paar dagen al

een paar dagen is me dat wel gelukt...alleen 80min cardio'en elke dag breekt je ook na een paar dagen al

Dan moet je volgens mij wel 80min echt aardig hardlopen (15km/u non stop) voordat je aan die 1140kcal gaat zitten.

7777 cal. in 1 week? We doen hier niet aan Sonja Bakkeren hè (al denk ik dat daar nog meer cals. inzitten).

1kg = toch 9000kcal?:o

is best te doen, maar door alleen cardio in de gym weet ik niet hoor...

zulke waarden heb ik al meer dan eens per dag verbrand hoor...

Dan moet je volgens mij wel 80min echt aardig hardlopen (15km/u non stop) voordat je aan die 1140kcal gaat zitten.

Hardlopen: Aantal Km maal lichaamsgewicht in Kg = aantal verbruikte kcals. De snelheid maakt bijna niets uit.

Bv je weegt 80 Kg dan moet je 100 Km hardlopen om 8000 kcals te verbruiken. 1140 Kcals is dan ca 12 Km lopen, da's 80 minuten met 9 Kmpu. Best te doen, ook een week achter elkaar.

hmm,,

Ik weeg nu 65 kilo,

ik doe al 2 weken lang, Kt+Spinning -> en voordat ik dat deed woog ik ( rond de 66 kg dacht ik )

1 kilo binnen 2 weken is dat goed :S?
Dude, ik weet niet wat je lengte is, maar 65 kg is zowiezo al te weinig.
Ga eerst maar eens flink bulken.
Een sixpack is mooi als je 100 kg weegt maar bij ca. 60 kg ziet het er alleen maar vel over been uit.

Just my 2 cents.

okok, Ik zie zelf egt wel een sixpack als ik in de spiegel kijk.

Maar op foto's zie ik heel wazig een paar lijntjes :S
( alleen wel als ik de foto steeds kleiner maak, dan worden ze steeds duidelijker zichtbaar ).

Ik heb trouwens ook nog nooit mijn BF gemeten,

Hoeveel kost de goedkoopste/goedwerkende Huidplooi meter dan?
En waar kan ik die kopen :P?

Hier heb je 2 foto's van mij, ik fitness 3 maanden+2 weken.
(vandaag op weegschaal 64.9 kg/1.73 m. BF %->geen flauw idee, kan misschien 1 van jullie een schatting maken :S? )

De eerste foto is zonder flits/ en de 2e foto met flits, en de foto is niet op ooghoogste gemaakt, maar meer rond buik/onderborst hoogte.

Deze foto is zonder flits genomen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

deze foto is met flits genomen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

met zo'n fysiek kun je maar beter niet gaan cutten

okok ik zal stoppen met cutten :P

Wat als ik voortaan gewoon mijn dagelijks behoefte aan kcal neem. ( zeg maar rond de 2500 per dag)
En dan ook nog daarnaast 3 keer per week op aparte dagen ga Spinnen.

bou ik dan goed spiermassa aan, zonder vet erbij te krijgen ?
( ik wil niet gaan Bulken )

Laatst bewerkt:
ik denk dat ej gewoon moet clean bulken...en wel DIRECT :P

dus sixpack mag ik wel vergeten :(?

Wat ben je in godsnaam met een sixpack als je voor de rest zo mager bent???

Terug
Naar boven