AndroidHealthClinic

8 maand trainen

raffiek

Novice
Waardering
0
Wheeps

Ben nu 9 maanden aan het trainen. Ben ondertussen al 9kg afgevallen, en probeer ook wat op mijn eten te letten. Mijn goal is niet echt voor professioneel bodybuilder te worden, maar gewoon een proper lichaam te hebben (zoals je op sommige onderbroek verpakkingen ziet haha :p). Neem ook niks van supplementen,creatine, of andere. En ga dit ook zo proberen houden. ;)

Ging van 4 x per week naar 5-6 x per week. Ook al meerdere malen mijn schema aangepast.

Heb maar vanaf 4 maand trainen foto's beginnen nemen van mijn vooruitgang. Foto's zijn getrokken meestal na een training. Spijtig dat je op dat kwartier al terug redelijk plat zijt, mja zal wel beteren zeker :p

Resultaat na 4 maand

SDC10068.jpg

Resultaat na 5 maand

SDC10024.jpg

Resultaat na 6 maand

SDC10116.jpg

Resultaat na 7 maand

SDC10159.jpg

Resultaat na 8 maand

SDC10183.jpg

mvg Raffiek

JE BENT WEL ROF! :roflol:

Je hebt in het verkeerde topic gepost trouwens...

aan je linkerarm te zien heb je wel wat progressie gemaakt. Post je voedingsschema eens. En wat je voor je haar gebruikt...

Niet slecht maar je train alleen abs?

heb je 8 maanden gecut?

Wel rof idd trouwens.

:roflol:
Moest ook een extensions denken inderdaad.

OMG dat haar man, ga er ff met een tondeuse over. Je ben wel goed droog geworden, maar zou nu ff lekker bulken om was massa op je frame te knallen.

• Topic Starter Topic Starter
Het zijn nu niet echt duidelijk foto's. Tijdens de training is het wel anders moet ik zeggen. Tegen de tijd dat ik thuis ben, zie je er bijna niks meer van ???

Train je alleen je buikspieren????
Zie voor de rest geen vooruitgang, ook totaal niks aan de borst gedaan?

Is Raffiek je echte of je straatnaam?

mulletboy:p

goed gecut, nu bulken, waar je beter ook mee kon beginnen ;)

Terug
Naar boven