MuscleMeat

8 maand trainen

goeie abs, de rest begint ook leuk mee te komen, hoe zit het met de beentjes?

Ziet er toch best goed uit.
Die eerste foto's voor de spiegel vond ik precies wat tegenvallen, op de ander lijkt het iig veel beter.

succes, knal verder !

Borst is sterk vooruitgegaan bij laatste foto's kerel ;)

Stats?

Lijkt me goed en gestaag naar boven te gaan,,,,maar je bent toch wel een enorme SUPERDUDE,,,neem echt een ander kapsel want die hamsterkop ziet er niet uit. Niet slecht bedoeld maar dat gaat gewoon niet. Volg toch niet zoals die duizend andere superdudes zo'n rage en wees gewoon jezelf,,,Be cool,be though,,,no superdude !!!!!:mad:

Lijkt me goed en gestaag naar boven te gaan,,,,maar je bent toch wel een enorme SUPERDUDE,,,neem echt een ander kapsel want die hamsterkop ziet er niet uit. Niet slecht bedoeld maar dat gaat gewoon niet. Volg toch niet zoals die duizend andere superdudes zo'n rage en wees gewoon jezelf,,,Be cool,be though,,,no superdude !!!!!:mad:

Misschien is hij zichzelf als hij z'n haar zo heeft? Loop niet te zeiken. Hij heeft goede progressie geboekt, en heeft een zeer redelijk fysiek.

dat iedereen hem een superdude vind mag nu wel duidelijk wezen:rolleyes:

Misschien is hij zichzelf als hij z'n haar zo heeft? Loop niet te zeiken. Hij heeft goede progressie geboekt, en heeft een zeer redelijk fysiek.

Michael,,,dat boeit me geen ene fl**ker,,,zei gewoon wat ik vond,,,,das al,,,eenmaal ik wat zeg blijft het daarbij.

nette vooruitgang hoor kerel

mooie mat, sjonnie.

meer op voeding letten, kom je stuk verder mee.

Michael,,,dat boeit me geen ene fl**ker,,,zei gewoon wat ik vond,,,,das al,,,eenmaal ik wat zeg blijft het daarbij.

Meermalig kommagebruik = breezah = nieteens superdudes = sugababes

Niet slecht bedoeld maar dat gaat gewoon niet. Volg toch niet zoals die duizend andere superdudes zo'n rage en wees gewoon jezelf,,,Be cool,be though,,,no superdude !!!!!:mad:

Denk toch dat die superdudes in de minderheid zijn hoor. Wat jij waarschijnlijk normaal vind is in een grotere hoeveelheid aanwezig. Dus misschien ben jij wel een volger van een beeld wat een aantal jaar geleden als een rage werd gezien.

Wees juist blij dat er mensen zijn die zich anders kleden. Zou een saaie aangelegenheid worden als iedereen zich maar "normaal" zou gaan gedragen en kleden.

Jullie zijn allen gek, even een beetje aan m'n tekstopbouw gaan bekijken wie ik ben?:mad:

Naar mijn weten is 95% van deze site gefixeerd op superdudes maar als ik eens wat zeg is het meteen gezeik? Ik heb gewoon de laatste tijd veel te veel rof volk gezien ok. Is best wel een beetje te verstaan als ik wat doordraai niet ? en qua anders volk, neem ik m'n verklaring terug, maar doe dan anders als je weet da je anders blijft. En wat mezelf betreft, ben ik zeker niet het voorbeeld van een rage.

Jullie zijn allen gek, even een beetje aan m'n tekstopbouw gaan bekijken wie ik ben?:mad:

Naar mijn weten is 95% van deze site gefixeerd op superdudes maar als ik eens wat zeg is het meteen gezeik? Ik heb gewoon de laatste tijd veel te veel rof volk gezien ok. Is best wel een beetje te verstaan als ik wat doordraai niet ? en qua anders volk, neem ik m'n verklaring terug, maar doe dan anders als je weet da je anders blijft. En wat mezelf betreft, ben ik zeker niet het voorbeeld van een rage.
omg. fail...

Ik zie wel de verandering hoor, je broek is nog verder gezakt.

Jij bent gek, even een beetje aan iemands kapsel gaan bekijken wie hij is? :mad:

Jij bent ironie in zn puurste vorm, een breezah die iemand Superdude noemt.
anderen beschuldigen van bevooroordeling a.d.h.v tekstopbouw, terwijl je eerst iemand bevooroordeelt omdat hij een matje heeft?

Terug
Naar boven