AndroidHealthClinic

800kcal verbranden in 8 min..

Maikelvoogd

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Vandaag te horen gekregen dat wij de ROM machine krijgen (range of motion) op de sportschool.
Die beweren dat je in maar liefst 8 min 800 calorieën verbrand. En natuurlijk geloven al die fitness instructeurs er ook echt in... Alleen dit lijkt mij gewoon niet mogelijk! Zijn hier gebruikers die al hebben gewerkt met dit "wonder" apparaat ? :D http://www.rommachine.nl/rom-machine/

Inclusief naverbranding (wat dat precies inhoud weet ik niet)

Bij mijn vorige sportschool hebben ze er ook 2 gehad, die hebben er welgeteld 6 weken gestaan...

De lol was er snel vanaf voor mijn mede sportschoolgebruikers en na 4 weken gebruikte niemand ze meer.

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit.

:roflol::roflol:

Vandaag te horen gekregen dat wij de ROM machine krijgen (range of motion) op de sportschool.
Die beweren dat je in maar liefst 8 min 800 calorieën verbrand. En natuurlijk geloven al die fitness instructeurs er ook echt in... Alleen dit lijkt mij gewoon niet mogelijk! Zijn hier gebruikers die al hebben gewerkt met dit "wonder" apparaat ? :D http://www.rommachine.nl/rom-machine/

En zelf kom je het maar even controleren hier.
Wel een mooie grap die 800kcal in 8 minuten.

En zelf kom je het maar even controleren hier.
Wel een mooie grap die 800kcal in 8 minuten.

Dat is wat ik dacht :rolleyes:

Tuurlijk is dat onzin, belachelijk dat ze er incl. naverbranding bij zetten. Wedden dat je flink aan gaat komen als je hier een sessie op doet en 800 kcals bij je voeding telt?

Wat een onzin apparaat. Zelfs met coïtus verbrand je meer kcal en is nog leuker ook. Alleen is het weer niet voor iedereen weggelegd. ;)

hadden ze op me vorige sportschool ook.
werkt best goed maar 800kcal...not sure if serious

Dat is wat ik dacht :rolleyes:

Tuurlijk is dat onzin, belachelijk dat ze er incl. naverbranding bij zetten. Wedden dat je flink aan gaat komen als je hier een sessie op doet en 800 kcals bij je voeding telt?

Nice elke dag een pizza erbij en dat krijg ik er weer af met 8 min op dat apparaat.

Waar is de (onafhankelijke) studie die aantoont dat dit apparaat toelaat meer energie te verbranden op kortere tijd dan pakweg hardlopen op de treadmill?

Waar is de (onafhankelijke) studie die die 800 kcal per 8min aantoont?

Helemaal niets te vinden op de site buiten een irrelevante studie die niets met deze beweringen te maken heeft. BS level 10/10.

Morgen te koop op tellsell

Waar is de (onafhankelijke) studie die aantoont dat dit apparaat toelaat meer energie te verbranden op kortere tijd dan pakweg hardlopen op de treadmill?

Waar is de (onafhankelijke) studie die die 800 kcal per 8min aantoont?

Helemaal niets te vinden op de site buiten een irrelevante studie die niets met deze beweringen te maken heeft. BS level 10/10.

Altijd als er staat: 'studie' of 'wetenschappelijk bewezen' gelooft iedereen het gelijk :P

misschien 80 in 8 minuten, exclusief de kcals die je verband door naverbranding.

Altijd als er staat: 'studie' of 'wetenschappelijk bewezen' gelooft iedereen het gelijk :P

geen grap het is wetenschappelijk bewezen dat zodra uit onderzoek/ wetenschappelijk bewezen/ uit een recente studie oid erbij staat 88% van de mensen het sneller gelooft dan dat zoiets er niet bij staat

geen grap het is wetenschappelijk bewezen dat zodra uit onderzoek/ wetenschappelijk bewezen/ uit een recente studie oid erbij staat 88% van de mensen het sneller gelooft dan dat zoiets er niet bij staat

Moest de zin even 3x lezen voor ik er wat van begreep, maar ik geloof er niks van :D

Is dat een liposuctie apparaat ofzo?

Lol wat een homo ook die het probeert aan te smeren.

Dit is 800kcal verbranden in 8 minuten;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven