Sjors26
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.307
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Dit is 800kcal verbranden in 8 minuten;
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is 800kcal verbranden in 8 minuten;
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wij hebben liever dat je je eerst voorstelt.Och wat heerlijk, al die naïeve mensen die denken dat vet verbranden zo snel gaat, en dus in dergelijke apparaten investeren! Moet er altijd weer om lachen.
Dat zijn wetenschappers, proffessionals, ervaringsdeskundigen die mogen alles zeggen, roepen en beweren en komen er ongestraft mee weg, sterker nog zij worden aangemoedigd om zo geld te maken...
Als mensen zonder diploma's en titels dit doen worden zij opgepakt, aangepakt, bestraft en moeten betalen...
Dat zijn wetenschappers, proffessionals, ervaringsdeskundigen die mogen alles zeggen, roepen en beweren en komen er ongestraft mee weg, sterker nog zij worden aangemoedigd om zo geld te maken...
Als mensen zonder diploma's en titels dit doen worden zij opgepakt, aangepakt, bestraft en moeten betalen...
De nonsense claims worden vaak juist gemaakt door mensen zonder diploma's en titels.
Mijn BMR is 2141 kcal (20 jaar, 1,89, 94kg), dat is een verbranding van 1,487 kcal per minuut, dus ongeveer 12 kcal in 8 minuten. Mijn BMR is (waarschijnlijk) hoger dan gemiddeld, als ik in die 8 minuten 800 kcal wil verbranden, ipv van 12, heeft deze activiteit een MET waarde van 66,7. Is mogelijk maar zeer onwaarschijnlijk. Ligt een beetje aan je leeftijd en fysieke gesteldheid hoe hoog je MET waarde is bij een activiteit.
http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/clc.4960130809/pdf
Staat een tabel in met de MET waardes van verschillende activiteiten.