Fitness Seller

9 maand trainen

futurekill

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
82kg
Vetpercentage
16%
Hallo iedereen,
sinds juni/juli beginnen trainen met zo'n 80kg grotendeels vet.cardio en dieet gedaan en heb dit volgehouden tot 72-73 kg.Toen ik dit had bereikt volop beginnen met BB weeg nu terug 81-82 met zo'n 14-15% vp (volgens weegschaal)persoonlijk denk ik meer,binnenkort maar eens zo'n tangetje kopen.
Heb dit alles in zo'n 9 maanden gedaan.Bij deze maar eens foto's posten.Twijfel of ik door doe zoals nu of een cut begin.in relax pose krijg ik toch al een buikje en op de foto te zien zijn de lovehandles ook aanwezig.grotendeel door mijn obese jeugd dacht ik bij een vorig dieet woog ik 93(toen was ik 15)

WP_20130422_001.jpg

WP_20130422_002.jpg

17/19% moeilijk tezien op mijn mobiel

• Topic Starter Topic Starter
denk het ook dat het daaromtrent ergens zal liggen.enkel bang dat een cut mij spiermassa zal doen inleveren.

Is dit met aangespannen biceps?

als je je er niet fijn bij voelt, gewoon lekker gaan cutten ;)
Koop BCAA's (Poeder of pillen, ik gebruik zelf poeder van Body en fit shop)

Dan zul je echt minimaal spierverlies hebben.
Ik zelf ben nu 1 kg lichter maar mijn kracht stats zijn juist omhoog gegaan en voel mezelf een stuk minder vet!

Grote 3 squat 5x115 heb hier nog niet echt gemaxt
bp 80x2-laat deze nu al een tijdje links liggen en doe flat dumbbell press(deze oef voel ik gewoon beter)
DL 140x1

Bij de borst foto probeer ik biceps wel aan te spannen,zal aan de foto liggen ofzo denk ik.Armen zijn wel zwakste punt...ik train ze niet minder juist meer pak biceps bij rug en triceps bij borst en dan doe ik nog eens een aparte biceps-triceps training sinds kort.Daarbij komt dat ik enorm lange armen heb

---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 13:31 ----------

[

Benen

WP_20130423_005.jpg

Goed resultaat na 9 maanden :D

even ter vergelijking...net na mijn dieet

SAM_3395.jpg

Terug
Naar boven