AndroidHealthClinic

Shocking News A fifth of European Union will be Muslim by 2050

Verder moet je radicale vormen van de islam gewoon als een gezwel durven verwijderen, dat geldt voor radicale imams én moskeeën.

en radicale christenen, radicale joden en extremisten(zowel links als rechts maar natuurlijk vooral rechts).

• Topic Starter Topic Starter
en radicale christenen, radicale joden en extremisten(zowel links als rechts maar natuurlijk vooral rechts).
Als ik zeg radicale imams, dan heb ik het over gekken die zeggen dat je homo's wel even met hoofd naar beneden van een toren mag gooien (true story). Zolang rechts zulke opmerkingen niet maakt, hebben ze recht op een mening.

Kerk en staat kun je nooit volledig scheiden. Religie heeft grote invloed op je visie waarop een land bestuurd moet worden. Dit vertaalt zich uiteindelijk weer in de vertegenwoordiging van een politieke partij. Hoe groter de religie, des te groter de invloed van deze religie op de manier waarop een land bestuurd wordt.

Het verwijderen van radicale imams/ moskeeën zal uiteindelijk de islamisering niet tegengaan. Het gaat uiteindelijk maar om een zeer beperkte groep radicalen.

Als ik zeg radicale imams, dan heb ik het over gekken die zeggen dat je homo's wel even met hoofd naar beneden van een toren mag gooien (true story). Zolang rechts zulke opmerkingen niet maakt, hebben ze recht op een mening.

Ik heb hier weleens soort gelijke statements voorbij zien komen van 'rechtsche weldenkende menschen'(Niet betreffende homo's overigens), word geen bal aangedaan tenzij het onverhuld racisme is imo. Natuurlijk zijn het altijd de zelfde mensen die overal discriminatie inzien maar ik denk niet dat je kan ontkennen dat er ook hier genoeg posts rondzwerven die zeker beledigend zijn(of misschien zelfs discriminerend niet direct dan wel indirect ) voor bepaalde bevolkingsgroepen Ik denk niet dat ik die bevolkingsgroep bij naam hoef te noemen.

• Topic Starter Topic Starter
Kerk en staat kun je nooit volledig scheiden. Religie heeft grote invloed op je visie waarop een land bestuurd moet worden. Dit vertaalt zich uiteindelijk weer in de vertegenwoordiging van een politieke partij. Hoe groter de religie, des te groter de invloed van deze religie op de manier waarop een land bestuurd wordt.
Ben ik het toch niet geheel mee eens. Sowieso is er al langer een ontkerkelijking bezig. Christelijke politieke partijen zijn lang niet meer zo religieus getint als 50 jaar geleden. Die trend zal zich volgens mij ook wel doorzetten.

Het verwijderen van radicale imams/ moskeeën zal uiteindelijk de islamisering niet tegengaan. Het gaat uiteindelijk maar om een zeer beperkte groep radicalen.
Klopt, ik wees enkel op een maatregel die nodig is om te voorkomen dat jongeren ontsporen bijv.

Wat je moet doen om de islamisering af te remmen? Wel enerzijds kan je weinig doen dan iedereen de vrijheid geven, maar anderzijds wel zorgen voor een zeer seculiere opvoeding in scholen. De evolutietheorie van kleins af aanleren op school. Maar ook kritisch durven spreken over religie in het gezin en op school. Het begint allemaal bij opvoeding, volwassenen veranderen niet makkelijk meer van idee.

Ik heb hier weleens soort gelijke statements voorbij zien komen van 'rechtsche weldenkende menschen'(Niet betreffende homo's overigens), word geen bal aangedaan tenzij het onverhuld racisme is imo. Natuurlijk zijn het altijd de zelfde mensen die overal discriminatie inzien maar ik denk niet dat je kan ontkennen dat er ook hier genoeg posts rondzwerven die zeker beledigend zijn(of misschien zelfs discriminerend niet direct dan wel indirect ) voor bepaalde bevolkingsgroepen Ik denk niet dat ik die bevolkingsgroep bij naam hoef te noemen.
Ja maar ik had het meer over leiders van organisaties of grote groepen, met een sterke invloed op de samenleving. Niet een paar individuen die achterlijke uitspraken doen. Hoewel die natuurlijk ook wel gestraft mogen worden.

1 foto zegt meer dan 1000 onderbouwde standpunten.

Maar ff serieus: ja dit zijn extremisten, maar ik denk dat veel "gematigde" moslims het er stilletjes gewoon mee eens zijn.

Ik ben het hier volledig mee eens heb hier ook wat over uitgezocht.
Er zijn weinig moslims die extremisten tegen proberen te houden bijna geen. Ze zijn het er stiekem wel mee eens bewijs mij dat het niet zo is. En kom niet aan met een omhoog geklommen troetel marrokaan van de PVDA.

Geloof het blijft ****ing scary alle geloven eerlijk gezegd....

Terug
Naar boven