XXL Nutrition

Shocking News A fifth of European Union will be Muslim by 2050

Massa immigratie hoeft niet over turken of marokkanen te gaan. Massa immigratie gaat erom om een arbeidstekort te dichten. Dat beleid zal niet met een leien dakje gaan, maar dat is dan gewoon jammer. Hoe je mensen moet aantrekken met een vakkennis is een ander probleem dat dient opgelost te worden, maar dat je iemand anders nodig hebt vanuit de buitenland is noodzakelijk. Daar ging het mij om eigenlijk.

Ijslanders misschien nu dat de staat bijna omvalt? :D
Dan is Fonkmeistah ook tevreden want die hebben allemaal blond haar en blauwe ogen.

Ik wil dat een fransoos mijn pampers ververst. En ze moet geil zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Kunnen/willen, ze zullen er beiden zijn. Mijn point was dat massaimmigratie WEL een oplossing kan bieden. Big T liet uitschijnen van niet. Als ik de studie kan beoordelen vanuit zijn mond, dan werd er denk ik niet eruit geconcludeerd dat massaimmigratie geen oplossing bood, maar dat de tewerkstelling tekortschoot.

Op dit niveau ga ik niet discussieren, ik weet het niet.
Onder massa-immigratie versta ik dat men totaal geen filter hanteert, en dat zie ik inderdaad niet als dé oplossing. Men moet op een intelligente manier omgaan met immigratie, en dan kan het wel één van de oplossingen zijn. Maar laten we nu eerst maar eens de eigen bevolking aan het werk krijgen voor we nieuwe werkkrachten in huis halen. Dat is een veel grotere uitdaging. En bijv. het kindergeld verhogen voor ouders die werken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ach zo erg zijn ze toch niet x D

ach zo erg zijn ze toch niet x D

Wat wil je hiermee nou zeggen? Kom eens met fatsoenlijk onderbouwde standpunten in plaats van alleen maar plaatjes met daaronder een dom generaliserend zinnetje.

1 foto zegt meer dan 1000 onderbouwde standpunten.

Maar ff serieus: ja dit zijn extremisten, maar ik denk dat veel "gematigde" moslims het er stilletjes gewoon mee eens zijn.

Ik ben benieuwd naar de mogelijkheid of Moslims het dominante cultuur kunnen worden in Nederland...

1 foto zegt meer dan 1000 onderbouwde standpunten.

Maar ff serieus: ja dit zijn extremisten, maar ik denk dat veel "gematigde" moslims het er stilletjes gewoon mee eens zijn.

+1, ooit een gematigde moslim gezien die een extreme moslim aanspreekt op zijn extreme gedrag, ja ? in een film misschien :roflol:

Dat de islam de wereld zou mogen domineren lijkt me in elk geval geen storende evolutie voor de gematigde moslims.

Dat ze terug worden gestuurd naar hun eigen land lijkt me anders wel een hele storende evolutie voor de gematigde en extreme moslims, god moge het gebeuren :bow2:

Zucht, dit gaat ver boven mijn drang om te antwoorden, ik ga de discussie niet aan, ik word er moe en moedeloos van.
Ik weet niet wat jij verstaat onder domineren, maar ik kan me niet voorstellen dat gematigde moslims iets hebben tegen de groei van hun geloof. Dat het de grootste religie zou worden, ook in het Westen, zou ook voor hen een positieve evolutie zijn. Dat is het enige wat ik bedoelde.

:roflol:, sorry T. Hier ga ik niet eens op in.
Maar wel reageren om nog even wat weg te lachen waarvan je het tegendeel niet kan bewijzen.

Maar wel reageren om nog even wat weg te lachen waarvan je het tegendeel niet kan bewijzen.
Weg lachen waarvan ik het tegendeel niet kan bewijzen? Overigens kan jij ook niet bewijzen dat het wel zo is. :D

Natuurlijk staan zij anders tegenover mensen met het zelfde geloof dan tegenover bijvoorbeeld Christenen. Ze hebben immers minder overeenkomsten. Maar ik denk niet dat ze het daadwerkelijk eens zijn met het (radicale) gedachtengoed/acties van hun extremistische broeders.
Het ging me meer om het 1 foto die meer zou zeggen dan 1000 onderbouwde standpunten gebeuren. Een foto met extremisten die rondrennen met radicale texten daarop en vervolgens doen alsof 'Nederlandse moslims' het daarmee eens zijn is in mijn ogen nogmaals vergezocht en vrij belachelijk.

Geen flauw idee waarom ik hier toch nog op inga aangezien dit soort discussies niet verder komen dan ja nee ja nee.

Wat wil je hiermee nou zeggen? Kom eens met fatsoenlijk onderbouwde standpunten in plaats van alleen maar plaatjes met daaronder een dom generaliserend zinnetje.
wat? je quote de andere foto niet?
je durft het alleen tegen een 15jarige op te nemen:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Weg lachen waarvan ik het tegendeel niet kan bewijzen? Overigens kan jij ook niet bewijzen dat het wel zo is. :D
Klopt, daarom zei ik ook "ik denk".

Het ging me meer om het 1 foto die meer zou zeggen dan 1000 onderbouwde standpunten gebeuren.
Haha was ook grapje ;) Vandaar zei ik later "maar ff serieus".

Geen flauw idee waarom ik hier toch nog op inga aangezien dit soort discussies niet verder komen dan ja nee ja nee.
Tja ik zeg gewoon wat ik denk hier, het is zeker geen argument. Ik zie het daarom ook niet als discussie. Ik vraag me alleen af of het echt zo is dat gematigde moslims het altijd oneens zijn met radicale uitspraken. Het zou toch best kunnen dat onder hen types zitten die de omgeving willen doen geloven dat ze gematigd zijn, terwijl ze bij zichzelf gewoon iets hebben van 'ooit nemen we het zaakje wel over'.

Islam is taking over and there is nothing we can do about is.

Een soepel immigratiebeleid, volledige godsdienstvrijheid en lage geboortecijfers van de autochtone bevolking zijn hier de oorzaak van.

Ik begrijp alleen niets van die islam-bashing. We hebben zelf gekozen voor een soepel immigratiebeleid en we kiezen er zelf voor om ons in veel mindere mate voort te planten dan de islam. We kiezen zelf voor een log democratisch besluitvormingsstelsel waarbij revolutionaire maatregelen, nodig om het tij te keren, onmogelijk zijn.
De islam valt in dit opzicht niets te verwijten. Er is geen regelgeving omtrent geboortebeperking en op immigratie is ethisch gezien ook niets tegen.

In tegenstelling tot de gewelddadige overname van Noord-Amerika door de blanken enkele eeuwen geleden, verloopt het proces van islamisering geheel vredelievend. Op het hele proces van islamisering is ethisch en juridisch gezien niets tegen.

Tja, de dingen die wettelijk toegestaan zijn daar doe je weinig aan. Maar je kan wel zorgen voor een betere scheiding tussen kerk en staat. Op dat vlak is er nog zeer veel ruimte voor verbetering. Het probleem is dat partijen als CDA/CD&V dit niet als een verbetering zien, en er nog teveel mensen op dergelijke partijen stemmen (waarschijnlijk door gebrek aan alternatieven).

Verder moet je radicale vormen van de islam gewoon als een gezwel durven verwijderen, dat geldt voor radicale imams én moskeeën.

Terug
Naar boven