Fitness Seller

A.M.S. Andro Test Stack

Bezoekers in dit topic

ROVA

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 nov 2005
Berichten
1.048
Waardering
154
Lengte
1m79
Massa
90kg
Ik heb vorige week mijn andro test stack binnen gekregen van advanced muscle science.
Afgelopen dinsdag mee begonnen en ga hier een logje van bijhouden, aangezien er nog geen Nederlandse ervarings verslagen zijn van dit product of iets vergelijkends van A.M.S.

Als eerst wil ik wel duidelijk maken dat het hier om prohormonen gaat. Het mag niet in de AAS sectie geplaatst worden, dus doe ik het hier.

Zelf ben ik nogal een kritisch persoon als het om supps gaat, en bij dit product klinkt het ook weer te mooi om waar te zijn.. toch ben ik erg benieuwd wat het zal doen en samen met mij nog veel andere denk ik. Bij deze ben ik het proefpersoon ;)

Het is een 30 dagen cyclus en volgens A.M.S kan je dit verwachten:

The Combined Strength of 2 Prohormones in one 30-Day Cycle!

•Pack on Lean Mass in one 30-day cycle
•Experience Unthinkable Aggression in the Gym
•Optimal for Massive Increases in Size & Strength via a “Dry” Physique
•Utilize Multiple Prohormone Pathways with Liquid Version
•Maintain Libido while decreasing estrogen
•Non-Liver Toxic


Het zijn 2 verschillende potjes, 1 voor de eerste 15 dagen en 1 voor de laatste 15 dagen. Het is vloeibaar en het wordt opgenomen via je mond d.m.v een pipetje. Dus geen tabletjes!!

[Link niet meer beschikbaar]

Wat persoonlijke info:
Ben 27 jaar en weeg op dag 1 van de 30 dagen 82,5 kilo. Vetpercentage ligt rond de 16%.
Heb verder nog nooit iets van een kuur gedaan of prohormonen gebruikt.
Hiernaast gebruik ik nog eiwitten, creatine, mariadistel, meidoorn, visolie, Multi vitamine.

Als trainingsschema wil ik alle spieren 2 x per week aanspreken dus heb een 4 dagen split waarbij alles 2 x aan bod komt.

---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 15:52 ----------

Training 1 & 2:

Geen verschil gemerkt in de sportschool. Ben me bewust dat je moet oppassen voor enig placebo effect.

Dag 1: Merkte dat me bloeddruk omhoog ging.
Verder had ik een erg kort lontje en was ik vrij aggressief. Dit kwam ook door externe factoren, maar heb het idee dat het wel versterkt werd.

Dag 2 & 3: Merk niet echt meer dat me bloeddruk hoog zit.. kan ook door de meidoorn komen die ze werk doet.
Wel merk ik sinds dag 3 en nu op dag 4 dat mijn spieren continue harder en voller zijn!
Ook krijg ik het idee dat ik wat meer honger begin te krijgen.

straks naar de sportschool... ben benieuwd.
 
Ik ben benieuwd of het voor je werkt. Ik volg.
 
Ik ook, wel eens opzoeken wat het juist is. Never heard of it :)

Prohormoon.....nakuur?
 
Training 3: Borst/schouder/tricep

Nog geen kracht toename ervaren. Wel viel me op dat ik een goede focus had, terwijl ik verder geen p.w.o ernaast gebruik. Weet niet of dit toeval was of dat het een van de kenmerken is, dat het iets doet in me lichaam.

Training 4: Rug/benen/bicep

Kleine krachttoename in rug ervaren... placebo of niet, ik vind het prima ;)

Morgen weer op de weegschaal kijken of er wat veranderd is.

Gister een feest gehad dus helaas niet optimaal met me voeding bezig geweest, maar dit zal denk ik geen effect hebben gehad.

Als nakuur heb ik clomid liggen en heb ook nog wat nolvadex gekregen.

meningen en adviezen hierover zijn altijd welkom!
 
Vanmorgen op de weegschaal gestaan en zag tot mijn verbazing een toename van ruim een kilo.
Dit is in elk geval geen vet, want ben juist "schoner" gaan eten en in mijn koolhydraat inname naar beneden gegaan.
 
Training 5: Borst / schouder / tricep

Kleine krachttoename ervaren in borst en schouder.
Verder weer een goede pomp gekregen.

Nog geen sterke sides ervaren.. merk wel dat ik iets vermoeider ben als normaal. Gelukkig heeft dit geen
effect gehad op mijn trainingen. Ook begin ik toch wel last van mijn onderrug te krijgen. Toch maar aan de taurine beginnen.
 
Ja taurine zou moeten helpen dan. Succes verder.
 
kleine update:

Rugklachten zijn al een stuk minder geworden. Ook heb ik mijn koolhydraat inname iets omhoog gedaan,
waardoor ik nu een stuk minder last heb van vermoeidheid. Verder totaal geen last van enige sides.

Trainingen gaan prima. Merk kleine krachttoenames bij elke spiergroep.
Ben benieuwd wat de weegschaal morgen aangeeft.
 
Goed dat je rugpijn weg is. Hoe ben je eigenlijk bij deze stack gekomen? Had er nog nooit van gehoord :)
 
Vanmorgen op de weegschaal gestaan en zag tot mijn verbazing een toename van ruim een kilo.
Dit is in elk geval geen vet, want ben juist "schoner" gaan eten en in mijn koolhydraat inname naar beneden gegaan.

En leanere gains zou een gevolg moeten zijn van schoner en minder KH rijk eten omdat?
 
Hoe gaat het met je kuur?
 
laatste tijd erg druk geweest. Helaas niks kunnen posten.. mijn excuses!

Hoe ik bij deze stack ben gekomen? Na veel verschillende producten bekeken te hebben, voornamelijk de bekende PH's.
Maar bij A.M.S zag ik producten staan die maar 30 dagen nodig hebben. Met mooie verhalen erbij en dit klonk eigenlijk te goed om waar te zijn. Dit maakte me toch wel erg nieuwsgierig en wilde ik dit wel eens als eerste "kuur" proberen.

De leanere gains.. vorige week ben ik de 85 kilo gepasseerd en zal vandaag nog eens gaan wegen.
Ik zie aan mijn lichaam dat ik een stuk voller ben geworden en droger aan het worden ben. Doordat ik ook iets terug ben gegaan in koolhydraten en vet inname. Neem ik aan dat dit leane gains zijn. Is dit volgens jou niet mogelijk?

Ondertussen ben ik nu bijna een week aan me 2e potje bezig. Geen verschil gemerkt in werking.
Trainingen gaan goed. Bijna op alle onderdelen ben ik op kracht goed vooruit gegaan.. in me achterhoofd houdend, dat ik nu pas zo'n 20 dagen bezig ben!
Verder ervaar ik in de sportschool goede pomps. Vandaag kon ik na het eerste setje bicep al eigenlijk niet meer verder, omdat hij al zo vol stond.

De sides vallen me tot nu toe erg mee! Ietsjes meer acne maar echt minimaal.

Ik zal de nieuwe update van de weegschaal uitslag later updaten.
 
De leanere gains.. vorige week ben ik de 85 kilo gepasseerd en zal vandaag nog eens gaan wegen.
Ik zie aan mijn lichaam dat ik een stuk voller ben geworden en droger aan het worden ben. Doordat ik ook iets terug ben gegaan in koolhydraten en vet inname. Neem ik aan dat dit leane gains zijn. Is dit volgens jou niet mogelijk?
Dat is zeker mogelijk, alleen wekte je meer de indruk dat je leanere gains hebt doordat je minder V en KH eet. Indirect is dat natuurlijk waar maar de directe oorzaak is de lagere kcal inname.
 
Dan had ik het inderdaad wat beter moeten formuleren.
Uiteindelijk is de kcal inname de verantwoordelijke ja.

Vandaag op de weegschaal ben ik weer een halve kilo terug gezakt. Waarschijnlijk is de vetverbranding nu goed op weg..
Aan me schouders zie ik altijd als eerst dat ik wat droger begin te staan en dat is nu ook het geval.
 
Oke niet verkeerd dus.
 
Mijn kuurtje van 30 dagen is afgelopen.

Ik ben afgelopen maand 2 kilo aangekomen. Ik ben niet meer of heel anders gaan eten als ik hiervoor deed, dus deze toename zal niet direct aan mijn voeding liggen. Wel heb ik mijn koolhydraat inname wat naar beneden gegooid.

Ik kan helaas geen cijfers weerleggen over mijn vetpercentage, aangezien ik deze niet gemeten heb bij de start van mijn kuur:( heel stom ik weet het!
Aan me lichaam zie ik dat ik droger ben geworden en merk het ook aan mijn broeken. Moet nu zelfs een riem dragen terwijl dit een tijdje terug echt niet aan de orde was.

Mijn kracht is op bijna alle onderdelen toegenomen. Vooral op de grote spieren heb ik goede vooruitgang geboekt. Op de bicep is de winst minimaal.

Qua sides is het me erg meegevallen.
Klein beetje last van lethargie, iets meer puistjes en de laatste week merkte ik dat mijn ballen iets kleiner aanvoelde.

Ben nu begonnen met mijn nakuur van Clomid. Aangezien het een relatief milde en vooral korte kuur was van prohormonen, heb ik ervoor gekozen om een halve tablet per dag te nemen.
Raden jullie dit af of is het goed zo?

Conclusie:
De resultaten zijn mij goed bevallen. Vooral omdat we hier maar over een maand praten.
Alleen het 4 x per dag een dosering nemen is soms wat lastig. Je moet er steeds aan denken dat je het potje en pipetje bij je hebt. En je haalt dat pipetje ook niet overal even gemakkelijk te voorschijn.
Ik ga zeker nog een keer een product van A.M.S. proberen, alleen zal ik dan wel kijken naar iets wat ik minder vaak op een dag moet nemen.
 
Mooi resultaat denk ik voor iets dat zeer weinig side's heeft op de gezondheid van het lichaam. geen giganstische gains. maar toch bijna 0,5 kg per week. zeker niet slecht denk ik.
 
Mooi resultaat denk ik voor iets dat zeer weinig side's heeft op de gezondheid van het lichaam. geen giganstische gains. maar toch bijna 0,5 kg per week. zeker niet slecht denk ik.

Dat is helemaal niet slecht idd. Gaat toch vele malen sneller dan zonder iets, waarbij je hoopt op 0.5kg per maand aan enkel spiermassa
 
Idd, zeker geen slecht resultaat
 
Mooi resultaat denk ik voor iets dat zeer weinig side's heeft op de gezondheid van het lichaam. geen giganstische gains. maar toch bijna 0,5 kg per week. zeker niet slecht denk ik.

Vrijwel niets bekend van deze prohormonen. Weinig onderzoek. Gezien lethargie, acne en ballen al krimpen toch een sterk androgenene en oestrogene activiteit.

Verhouding bijwerkingen-werking is niet goed gezien de dosis. Kuurtje anavar was beter geweest en waarschijnlijk veiliger. Nakuren was dan ook weer niet nodig op 4 weken.'

Hier is al iets meer onderzoek erover.
http://www.ergogenics.org/499.html
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven