Fitness Seller

A.u.b. alleen voor mensen die gyno hebben geopereerd

King55

Novice
Waardering
0
Een goede dag,

Ik ben 99% zeker dat ik gyno heb. Ik heb besloten om te gaan opereren. Natuurlijk na een consult met de dokter. Ik weet dat het duizenden euro's gaat kosten, maar het is niet anders.

Van de mensen die gyno hebben geopereerd wil ik graag het volgende weten:

Naam kliniek en arts
Website kliniek, indien beschikbaar
Prijs

Alvast hartelijk bedank.

Groeten,

King

duizenden euro's? ben je op je kop gevallen. voor minder dan 700 euro moet je het in belgie kunnen laten doen. zes maanden geleden is hier nog over prijzen gesproken ivm gyno's. dat zou je met de search moeten kunnen vinden. iemand had zich in st-truiden (limburg) laten opereren. hij was, denk ik zelfs nog geen 500 euro kwijt.

• Topic Starter Topic Starter
skydirk zei:
duizenden euro's? ben je op je kop gevallen. voor minder dan 700 euro moet je het in belgie kunnen laten doen. zes maanden geleden is hier nog over prijzen gesproken ivm gyno's. dat zou je met de search moeten kunnen vinden. iemand had zich in st-truiden (limburg) laten opereren. hij was, denk ik zelfs nog geen 500 euro kwijt.

Ik heb met het search gezocht. Maar er blijk geen duidelike informatie te zijn. Veel post zijn zoals die van jou. 'Ik heb gehoord van iemand die ergens gyno heeft geopereerd bij een dokter.....' Dus geen duidelijke informatie.

Hierom staat ook in het onderwerptitel 'A.U.B. alleen voor de mensen die gyno hebben geopereerd'.

Graag reactie van de mensen die de volgende informatie kunnen geven:

Naam kliniek en arts
Website kliniek, indien beschikbaar
Prijs

ik snap dat je alleen reacties wilt hebben van mensen die het daadwerkelijk hebben opereren. Ik heb zelf ook gyno en ben ook via dit forum gaan zoeken naar mogelijkheden en informatie. Ik heb dus van iemand van dit forum een adres gekregen in Belgie, waar je voor 250 euro klaar bent. Ik ben er zelf nog niet mee aan de gang gegaan, maar denk er toch serieus over. Hier heb je het adres van hun site en kijk zelf wat je ermee doet. SC7!

www.sezkturnhout.be

St.-Elisabethziekenhuis O.C.M.W.
Rubensstraat 166
2300 Turnhout
Tel. (014) 40 60 11
Fax. (014) 42 09 31

lol, dat kan inderdaad al bij al niet zo duur zijn ... het is eigenlijk maar een relatief kleine ingreep (sneetje op onderste tepelrand, weefsel verwijderen), onder volledige narcose.

Je moet wel geen 5 dagen in de kliniek blijven natuurlijk, want dan gaan de verblijfskosten wel de hoogte in :D

Het is zelfs zo, dat je binnen een dag weer naar huis zal gaan. Dus dat zal reuze mee gaan vallen. Maar ja, of het echt betrouwbaar is, weet ik natuurlijk niet. ???

Waarom ? Het ziet me er toch een normaal ziekenhuis uit ? Ze gaan heus wel steriel materiaal gebruiken hoor :D En het is tenslotte geen hersenoperatie :D

Laatst bewerkt:
Na wat rondvragen ben ik uiteindelijk bij een andere chirurg beland in St-truiden. Toffe kerel, goed onderzocht, nam zijn tijd voor uitleg, moest niks betalen bij de raadplegingen en operatie kostte me 250 Euro all-in. achteraf te betalen bij de laatste raadpleging en controle. Ook hij zei dat ik enkel klierweefsel had dat moest weggenomen worden en dat geen liposuctie nodig was.

dit heb ik gevonden met de search. was gepost door een zekere VERTIGO. misschien kun je hem een persoonlijk bericht sturen.

Hartelijk bedankt mensen.

SideShow zei:
Waarom ? Het ziet me er toch een normaal ziekenhuis uit ? Ze gaan heus wel steriel materiaal gebruiken hoor :D En het is tenslotte geen hersenoperatie :D

Het blijven daarentegen wel Belgen he

ja daarom zijn ze zo goed :cool:

Ik denk dat elke plastische chirurg die ingreep wel doet. Die kerels mogen natuurlijk vragen wat ze willen, bijgevolg zijn er enorme prijsverschillen.

Citaat:
Na wat rondvragen ben ik uiteindelijk bij een andere chirurg beland in St-truiden. Toffe kerel, goed onderzocht, nam zijn tijd voor uitleg, moest niks betalen bij de raadplegingen en operatie kostte me 250 Euro all-in. achteraf te betalen bij de laatste raadpleging en controle. Ook hij zei dat ik enkel klierweefsel had dat moest weggenomen worden en dat geen liposuctie nodig was.

dit heb ik gevonden met de search. was gepost door een zekere VERTIGO. misschien kun je hem een persoonlijk bericht sturen.

Deze dokter is de die uit dat ziekenhuis :
www.sezkturnhout.be

als je het hier in nl laat weg halen ben je toch rond de 3000 euro kwijt kijk maar eens op de sites van ziekenhuizen en prive klinieken

@ skydirk toch wel geloof me ;)

Heren bodybuiders, bedankt voor deze topic weer :p . En bedankt voor de goede reacties. Ik ga deze zomer een afspraak maken en laat die () :mad: *Q&$(*@ :mad: !^&$*) :mad: !&^$&*schijf achter de tepel weghalen. Wil namelijk pas weer gaan kuren als ik ervan af ben. Ben inmiddels wel al spulletjes aan het inslaan, dus moet me echt gaan inhouden :rolleyes: :rolleyes:

Hallo iedereen,

Ben vorige week bij de huisarts langs geweest. Ik heb hem verteld wat ik onder mijn tepel voelt en hij heeft het gecontroleerd. Ik heb veel nadruk gelegd op het feit dat het vaak pijn doet en dat het gebied rond mijn tepel soms zeer gevoelig wordt en dat zelf de wrijving van mijn shirt zeer pijn doet. Ik dacht ik ga het zo spelen want dan is er een medisch reden om het te laten verwijderen en heb ik meer kans dat de verzekering het vergoed.

De huisarts heeft mij verwezen naar het ziekenhuis voor een mammografie. Over 5 weken is er een plekje vrij voor me. Ik laat jullie weten hoe het gaat.

slim, is zeker de juiste insteek!
hou ons op de hoogte!!!

Terug
Naar boven