AndroidHealthClinic

A User B, Ask me anything..

Bezoekers in dit topic

Hoe oud ben je?

Werd je trouwens vergoed voor je rol als moderator op bodynet? Of is het leven als moderator niet zo rock&roll als ik denk?

Ik ben 34 jaar.

Als moderator kreeg ik geen vergoeding. Wel ben ik op een gegeven moment diensten gaan aanbieden qua voeding en training schema's Icm online begeleiding. Het moderator zijn heeft vast en zeker bijgedragen aan het succes dat ik met deze diensten had.

Maar het vervullen van de moderator rol deed ik vooral uit liefde voor het forum en mijn passie om anderen te helpen.


Respect voor hoe je in het leven staat!

Waar kun je het meest van genieten in het leven?

Bedankt!

Een lekkere maaltijd (zowel koken als eten). Een goede training. Die ene set waar ik met veel moeite het aantal reps haalde wat ik wilde (of meer). Mijn gezin. Andere mensen iets leren. Schrijven. Het zien Van Mensen die passie voor iets hebben. Anderen helpen. Bewust een pijnlijke situatie creëren voor de fun of it. Mezelf ontplooien en nieuwe dingen Leren. Een leuk gesprek over voetbal (waar ik niks aan vind) bij de visboer. Een glimlach van iemand die ik niet ken. Een game spelen. Liedjes freestylen. Nieuwe kleding kopen. Filosoferen. Dat zijn even snel wat dingen die in me opkomen

als ik 1 moet kiezen. Dan is het mijn zoontje. Zodra die mij ziet heeft hij een big smile van oor tot oor. Ookal ben ik moe en had ik een slechte dag. Als ik dat zie dan smelt mijn hartje.
 
Back
Naar boven