Fitness Seller

Aan de BodyBuilders !

Status
Niet open voor verdere reacties.
vergeet niet bepaalde spiergroepen te pre-exhausten, vb pompsetjes met flyes voordat je bencht en lekker hard gaan met leg extensions voor squat, maar opgepast !!! enkel voor de echt gemotiveerde atleten :eek:

• Topic Starter Topic Starter
En aan de rest van die domme apen hier : laat de flames en whines achterwegen aub.
Als je niets nuttig hebt te posten in een reply op men vragen, hou dan gewoon je bek.

Ik vraag hier naar persoonlijke ervaringen en niet naar 1 of andere sticky.

Alvast bedankt!

Mijn ervaring is dat als ik veel bananan eet en veel in de boom slinger mijn borst en biceps hard groeien.

Maar ik ben geen bodybuilder, als je die wil spreken moet je tot het weekend wachten of s'nachts komen ze ook wel eens tevoorschijn

Mijn ervaring:

Ik train enkel borst en biceps. Ik benchpress vooral enorm veel; 6 setjes van 15 herhalingen zo zwaar mogelijk. Met de benchpress train je namelijk alles, tot en met je rug en abs. Enkel je benen worden niet meegetraind, dit probleem los ik dan weer op door naar de sportschool te fietsen, waardoor mijn benen nu ook beginnen groeien als kool!

Hoop dat dit je meer vooruit helpt dan die zielige stickies waar iedereen hier naar verwijst.

En laat de flames en whines achterwegen aub.
Als je niets nuttig hebt te posten in een reply op men vragen, hou dan gewoon je bek.

Ik vraag hier naar persoonlijke ervaringen en niet naar 1 of andere sticky.

Hou zelf je bek noob, wie denk je dat we hier zijn? Je slaafjes? fl**ker lekker op naar je breezerforum. :rolleyes:

ik ontwortel altijd bomen op maandag
dinsdags eet ik kinderen (junkdag)
woensdag slinger ik rotsen de zee in (steentjekijlen ftw!)
donderdag rustdag
vrijdags werk ik aan een 2de grand canon -> graven als een gek
weekend: in het weekend kijk ik op dbb zoals elke bb hoort te doen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mr. 1337 speak, als je al niet eens de moeite neemt om te lezen alvorens iets te posten wat al 4183247162 keer gevraagd is...zucht.
Verwacht je soms ook dat wij de gewichten voor je gaan tillen ofzo :rolleyes:

En wees eens wat liever, your attitude is rude.:finger:

Als je gewichtjes rond je enkels hangt tijdens het benchen dan train je telkens je naar de standaard gaat om een schijf gewicht bij te hangen ook je benen, dat spaart tijd en zo train je met benchen je volledige lichaam. Ik heb daar enorm resultaat mee. Ik woog 30jaar geleden maar 3.400kg en zie me nu net geen 100kg.

Laatst bewerkt:
Eindelijk eens een nuttig en intressant topic op dbb, hier leer je tenminste wat van bij! Trainen kan dus ook gemakkelijk en eenvoudig zijn!

Goed topic :thumbs:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven