XXL Nutrition

Aan/opmerkingen voedingsschema

Monterderb

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
74kg
Beste mede BB'ers,

Ik ben Dave, 20 jaar en ik train al zo'n 5 jaar. Ik lees al een aantal jaar van alles over voeding, maar dit heb ik eigenlijk nooit toegepast. Sinds Oktober vorig jaar eet ik elke middag een bakje tonijn en voor het slapen een bak kwark. Hierdoor ben ik aardig gaan groeien en ben ik super gemotiveerd om mij aan een schema te houden. Ik train 4 keer in de week. Ik heb zelf even een schema gemaakt:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De lunch periode is van 09:00 tot zo'n 17:00. Het blikje tonijn gooi ik altijd door de noodles. Avond eten heb ik even simpel gehouden omdat ik gewoon eet wat de pot schaft. DOEL: Spiermassa kweken!

Alvast bedankt! :D

Veel te weinig vetten. Minimaal 1 gr vet/kg lichaamsgewicht en 2 - 2.5 gr eiwit /kg lg. Eiwitten zitten dus goed alleen vetten moeten hoger. En denk dat je ook aardig onder onderhoud zit > geen spiermassa kweken maar vet verliezen. Je onderhoud zal eerder in de buurt komen van 2900 kcal dus zou je 3400 moeten binnenkrijgen om te bulken.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je reactie! Heb je misschien een tip hoe ik mijn kcal kan verhogen en op welk tijdstip ik dat het beste in mijn schema kan doen ? Danku!

S'avonds bij de kwark wat noten (amandelen, walnoten, cashewnoten etc. ongezouten ongesuikerd ongebrand) toevoegen (50 gr ofzo). Verder van alles gewoon wat meer. Zie trouwens dat je vetten de minima hebben gehaald, zat naar de tabel met vezels te kijken sorry daarvoor. Maar maak van die brinta ipv 5 eetlepels eens een fatsoenlijke 80 gram ofzo, de melk mag dan ook naar 400 / 500 ml. Denk dat je hiermee al stuk verder komt met je kcal. En probeer die tonijn af te wisselen niet iedere dag ivm kwik.