AndroidHealthClinic

Aan welk spel heb jij het meeste uren verspild?

gran turismo 2 en dan met de suzuki escudo (vitara) pikes peake hill climb version met 991 pk natuurlijk

Epic auto ,zag er meer uit als een spaceship man. Toch niet de auto met de meeste pk´s, d´r was er nog een met iets van 998 pk op de highway speedring. Je kon m ook winnen, maar hij was crappy.

Super epic game is super epic. Ik heb hier ook het meest mee gespeeld. Ach wat de hel ik speel het nou nog (op de psp). Vroegah had ik iets van 5 saves met each 80 tot 100 uur speeltijd. En ik heb m nog nooit uitgespeeld... K*tzooi.

Hitcharts:
1. Final Fantasy VIII
2. The Elder Scrolls Oblivion
3. GTA San Andreas
4. Metal Gear Solid 4
5. Epic oude 3d, 2d uitziende game Might and Magic VIII.
6. Pokemon
7. Final Fantasy X

Heb er zeker geen spijt van dat ik zo veel gespeeld heb. Het heeft mij in zekere wijze gevromd tot wie ik vandaag ben. Final Fantasy VIII heeft mij praktisch opgevoed, daarom lijkt mijn persoonlijkheid ook zoveel op de hoofdrolspeler in die game. Ben wel forever alone daardoor tough, geen rinoa voor moi.

WoW... Op den duur durfde ik mijn played time niet eens meer te bekijken omdat ik er steeds zo van schrok.

• Topic Starter Topic Starter
Epic auto ,zag er meer uit als een spaceship man. Toch niet de auto met de meeste pk´s, d´r was er nog een met iets van 998 pk op de highway speedring. Je kon m ook winnen, maar hij was crappy.

Super epic game is super epic. Ik heb hier ook het meest mee gespeeld. Ach wat de hel ik speel het nou nog (op de psp). Vroegah had ik iets van 5 saves met each 80 tot 100 uur speeltijd. En ik heb m nog nooit uitgespeeld... K*tzooi.

Hitcharts:
1. Final Fantasy VIII
2. The Elder Scrolls Oblivion
3. GTA San Andreas
4. Metal Gear Solid 4
5. Epic oude 3d, 2d uitziende game Might and Magic VIII.
6. Pokemon
7. Final Fantasy X

Heb er zeker geen spijt van dat ik zo veel gespeeld heb. Het heeft mij in zekere wijze gevromd tot wie ik vandaag ben. Final Fantasy VIII heeft mij praktisch opgevoed, daarom lijkt mijn persoonlijkheid ook zoveel op de hoofdrolspeler in die game. Ben wel forever alone daardoor tough, geen rinoa voor moi.

Heb je FFVII nooit gespeeld? FFVIII is niks daarbij vergeleken ;)

assassins creed serie, COD MW2

Bijna alle Final Fantasy's, COD, SuperSmash Brothers, Starcraft I.

2500 uur aan WoW

World of Warcraft, weet niet hoeveel uur, ben nu al een jaar gestopt. In 3,5jaar had ik met mijn 2 main characters rond de 400 dagen gespeeld. Daar komen dan nog me andere chars bij.

L1? Niet eens aan gedacht :roflol:
Beter of slechter dan L2?

Ik heb na 1 nooit meer een MMORPG aangeraakt... dus geen idee.
Natuurlijk geen insta. Alleen mensen die niet genoeg skills hebben (daarom stikte het op den duur ook van de insta servers, voor alle noobs) om met de verschillende wapens om te gaan gaan insta doen. Shoot 'n dodge.

UT speel je gewoon op de manier zoals UT gespeeld moet worden: nw.

Wolfenstein ET.

runescape...

runscape,wow,call of duty,s , medal of honour
veel te veel xD

gears of war en vroeger pokemon

pokemon, starcraft 1, counter-strike 1, Final Fantasy VIII

counter-strike 1.6, beste team-based shooter, maar geen tijd meer voor, nu 2 maand gestopt!

Met stipt op 1. Call Of Duty United Offensive multiplayer

rond de 2100 uur lol :o

op 2. Call of Duty 1 multiplayer (300 uur)

en op 3. Guild Wars (200 uur)

Laatst bewerkt:
met stipt op 1, onwijs veel uren aan verdoet, eigenlijk jaren.

Runescape.

Als jij door MMO's dik bent geworden en daarom via de sportschool bij strongman/powerlifting terecht bent gekomen hebben wij eerlijk best veel gemeen :D
Son I am proud, dat is zo:roflol:!!!
Alleen dat ik in bb gerold ben, maar dat verandert nu langzaam maar zeker richting SM.:p

Terug
Naar boven