AndroidHealthClinic

Aan welk spel heb jij het meeste uren verspild?

Bezoekers in dit topic

Son I am proud, dat is zo:roflol:!!!
Alleen dat ik in bb gerold ben, maar dat verandert nu langzaam maar zeker richting SM.:p

Excactly, heb eerst een maand of 6 een bodybuilding schema gevolgd en massive afgevallen, daarna naar 'Hollands got Powerlifttalent' gegaan en ik was verkocht :D
 
Habbohotel lol
 
Denk dat ik cod4 maar weer op de PC zet, heb alleen probleem. Vroeger toen ik het volop speelde had iedereen nog een vierkant scherm en zat ik verder van het scherm muis wijst dus naar voren.

nu heb ik een breedbeeld en leun in over het bureau en de muis wijst de andere kant op.
Ik ga ****ed up spelen denk ik zo :(

U know whut i'm sayin? com'on noww.....
 
1. COD 2 op PC
2. FF VIII
3. Front mission III
 
World of Warcraft :roflol: Echt te trieste periode als ik er aan terug denk.
 
counter-strike 1.6, beste team-based shooter, maar geen tijd meer voor, nu 2 maand gestopt!

Haha dat heb ik de afgelopen anderhalf jaar nog gespeeld. Maar speelde nu alleen nog maar gungames, veel leuker :D
 
1) poker
2) HMM3
3) Unreal Tournament
 
Super Mario bros, jaaaaaaren geleden
 
Gears Of War 1 en 2. Deel 3 komt over een week of 3 uit. Zullen wel weer wat uurtjes in gaan zitten.
 
Kalonline,

groep 8 tot klas 5..
 
met stipt op 1, onwijs veel uren aan verdoet, eigenlijk jaren.

Runescape.

Vandaar je naam?:p

Bij mij:
1. WoW
2. Runescape
3. COD

WoW/Runescape te triest gewoon.. probeer nu nog steeds mijn accounts te verkopen tbh :P Valt nog best veel geld in te verdienen.

COD speel ik nog steeds.
 
1. Mario Kart & Smash
2. Cod ( Modern Warfare & Black Ops )
3. Runescape ( echt een zwart gat in me leven :p )
 
Vandaar je naam?:p

Bij mij:
1. WoW
2. Runescape
3. COD

WoW/Runescape te triest gewoon.. probeer nu nog steeds mijn accounts te verkopen tbh :P Valt nog best veel geld in te verdienen.

COD speel ik nog steeds.

Tsja, misschien kun je wel 100 euro vangen voor je WoW account. Maar als je kijkt hoeveel speeluren erin zitten om je items te verzamelen en te levelen, kan ik je vertellen dat je "uurloon" zwaar tegenvalt vergeleken met werken!
 
Tsja, misschien kun je wel 100 euro vangen voor je WoW account. Maar als je kijkt hoeveel speeluren erin zitten om je items te verzamelen en te levelen, kan ik je vertellen dat je "uurloon" zwaar tegenvalt vergeleken met werken!

Ja maar ik doe niks meer met die account.. ik kan het ook gewoon zo laten en er niks aan verdienen ^^. Uurloon zou idd vies tegenvallen xD
 
1) Soldier of Fortune II
2) Heroes of Might and Magic III
3) Diablo II
 
Ben op dit moment mijn uren weer aan het verspillen aan CoD2..:D
 
Back
Naar boven