AndroidHealthClinic

Aankomen?

Robba90

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik ben 18 jaar en train nu al ruim geschat 10 maanden thuis. Ik vind zelf dat ik qwa spier weinig te klagen heb(zou graag jullie mening horen) maar het aankomen is voor mij een groot probleem. Ben zelf best lang en ik weeg maar 70 kg, ik eet 3x per dag een goede maaltijd en neem soms een shakey. Ik verwacht de opmerkingen ' gewoon meer eten ' maar als ik dat doe lijkt et weinig te helpen. Iemand iedeeen ? of iemand die dit probleem ook heeft gehad waarbij het nu verholpen is? Zou graag wat advies van jullie horen. ???

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Post je voedingsschema anders eens, en aan welke lengte mogen we denken?
Je hebt wel wat spier hoor, maar massa is anders ;) voor 10 maanden thuis trainen vind ik dit aardig.

• Topic Starter Topic Starter
lengte is 1,90 maar ik heb nog geen voedings schema. :$ Ben met wat vriende begonnen en het is zo doorgegaan .. daarom zou ik willen weten wat of hoe ik meer aan kan komen, ik eet zelf 3x per dag goeie maaltijden en shakeys. daar heb je zeker nix aan?

een voedingsschemazal dus helpe kort maar krachtig:P sorry zal het aan gaan passen

zet gewoon neer wat je normaal eet momenteel... en niet overdrijven gewoon eerlijk neerzetten hoelaat je wat eet enzo... dan kunnen wij wel kijken waarom je niet aankomt.

heb nu geen werk en opleiding enz, k sta rond 11e op en eet ongv 2 broodjes met beleg. (vlees enz.) daarna neem ik een shakey ALS ik smiddags ga traine en wacht een half uurtje om te gaan. daarna eet ik rond 4e soms nog 2 broodjes en dan het avondeten meestal 6 uur. als ik smiddags nog niet getraint heb heb ik ook nog geen shakey genomen dus doe ik dat wanneer ik savonds ga trainen na het avondeten meteen en wacht ik weer een half uurtje. daarna eet ik niet echt veel meer. tussendoortjes enz. nog niet echt serieus ofzo maar ben wel van plan om het serieus te gaan doen.

Laatst bewerkt:
als ik jou was...zou ik mezelf niet zijn...maar dat ff terzijde...
begin eerst eens 'n voeding schema te maken waarin je elke 3uur eet...
lukt dit niet(omdat je het simpel weg niet weg krijgt zijn daar altijd wel weer trukjes voor)
bereken je dagelijkse behoefte en pas daar je schema op aan...en zo simpel is het!

heb nu geen werk en opleiding enz, k sta rond 11e op en eet ongv 2 broodjes met beleg. (vlees enz.) daarna neem ik een shakey ALS ik smiddags ga traine en wacht een half uurtje om te gaan. daarna eet ik rond 4e soms nog 2 broodjes en dan het avondeten meestal 6 uur. als ik smiddags nog niet getraint heb heb ik ook nog geen shakey genomen dus doe ik dat wanneer ik savonds ga trainen na het avondeten meteen en wacht ik weer een half uurtje. daarna eet ik niet echt veel meer. tussendoortjes enz. nog niet echt serieus ofzo maar ben wel van plan om het serieus te gaan doen.

Hmm oke dit is best een probleem, wat ik zie is alleen brood en avondeten... ik zelf eet minimaal om de 2.5 uur flink wat eiwitten een kh naar binnen... zodat ik totaal uit kom op 3300kh's en 230/250 eiwitten...

lees de voedingsstickies anders even.

voedingsbehoefte.nl

Lichaamsgewicht: 70 Kg
Vetpercentage: 8.6 %
0.740*75-1.249*0+0.528
Vet Vrije Massa: 64 Kg
70*0.91

--------------------------------------------------------------------------------

Basisbehoefte: 1536.1 Kcal
64*24

Sporttoeslag: 153.6 Kcal
1536.1*0.1

Arbeidstoeslag: 460.8 Kcal
1536.1*0.3

Sportieve arbeidstoeslag: 300 Kcal
1536.1*300
------- +
Totale dagelijkse behoefte energie: 2451 Kcal

--------------------------------------------------------------------------------

Dagelijkse behoefte Eiwitten: 141 Gram
64*2.2)

Dagelijkse behoefte Vetten: 54 Gram
(2451*0.2)/9
Dagelijkse behoefte Koolhydraten: 349 Gram

mss ff schrikken maar ik
ben altijd lang en skinny geweest :P
als ik zorg hierboven te zitten moet ik aankomen.?

ja in principe wel.

zou eens een voedingsschema van *3000 Kcal opstellen (genoeg hulp voor in de stickes in het voedingsgedeelte en ook veel voorbeelden als je wat topics doorleest)

als je nog niet aankomt, hou je, je niet aan het schema of je moet nog meer gaan eten, in het laatste geval dus Kcal nog hoger doen, totdat je wel aankomt.

okee .. :D met een beetje behulp van me moeder! ga ik eraan werken ;) schema en eetpatroon. Bedankt en ik laat meteen horen als ik wat kilos bij ben gekomen gehehehe

hallo!;) de sportsgool hier is vet duur en het eten word steeds beter en meer .. me schema is nu weg want ik wil een nieuwe dit weekend komt me Christopeit Sport drukbank met 90 kg!...natuurlijk dat ik meer kilos ga kopen maar dit is een stuk beter dan dumbbells van 30kg en een stel ringen. Jullie gaan van mij horen!

de bankdruk is
Geschikt voor het trainen van armen, benen, buik, borst, schouders alleen weet ik niet of het genoeg kilos is voor me benen enzo..daar kom ik snel genoeg 8er, totaal kg 90.

hallo!;) de sportsgool hier is vet duur en het eten word steeds beter en meer .. me schema is nu weg want ik wil een nieuwe dit weekend komt me Christopeit Sport drukbank met 90 kg!...natuurlijk dat ik meer kilos ga kopen maar dit is een stuk beter dan dumbbells van 30kg en een stel ringen. Jullie gaan van mij horen!

de bankdruk is
Geschikt voor het trainen van armen, benen, buik, borst, schouders alleen weet ik niet of het genoeg kilos is voor me benen enzo..daar kom ik snel genoeg 8er, totaal kg 90.

Succes met trainen, hoop dat je verbeteringen merkt! :)

als je het mij vraagt moet je ni teveel denken over die om de 2 uur eten ofso.soms eet ik gewoon 2 borden vol met kip/rijst/spaghetti en eet ik gewoon 3uur ofso niks meer.gewoon VEEL eten ipv regelmatig

Succes met trainen, hoop dat je verbeteringen merkt! :)

Thnx! Dat moet lukken want gister is me bankdruk binnen gekomen.. :cool: eerder dan verwacht maar mij hoor je zeker niet klagen! Ik moet nog een beetje de handig heid in een aantal oefeningen vinden maar dit is echt een stuk beter!

als je het mij vraagt moet je ni teveel denken over die om de 2 uur eten ofso.soms eet ik gewoon 2 borden vol met kip/rijst/spaghetti en eet ik gewoon 3uur ofso niks meer.gewoon VEEL eten ipv regelmatig

Ja dat doe ik nu ook want ik heb nog geen voedingschema. Jij zeker ook niet? Tegen mij werd vertelt dat regelmatig eten beter werkt dan je in 1x goed vol te proppen.. vooral sochtens je ontbijt voor een goede start?

Voedingsschema:

11:00/11:30
Brinta ongv 50 gram
1 stuk fruit
Yoghurt met Fruit.
Een glas Karnemelk

Lunch 13:00/13:30
4 Broodjes + beleg - Vlees of pindakaas. geen chocopasta/ hagelslag ofzoiets eet ik niet meer.
Een bakje Tonijn met groente
Yoghurt + een stuk fruit
Gain Pro Spiermassa shake

15:00/15:30
2 Broodjes + beleg
Optimel/Fruit ontbijt

Trainen een uur. Of langer :)

18:00/18:30
Avondeten van me moeder! =)
Yoghurt
Gain Pro Spiermassa shake

Dit was het zo'n beetje. veel yoghurt en fruit maar dat is ook lekker.. sochtens moet ik wel ff proppen en voel ik het daarna ook goed zitten want hiervoor at ik amper.!!

Terug
Naar boven